Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с обороти на празен ход Киа Спортидж 1 2.0 бензин/газ 95 к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с обороти на празен ход Киа Спортидж 1 2.0 бензин/газ 95 к.с.

    привет! нов съм във форума. преди 3 месеца купих Киа Спортидж от 1997 г. 2.0 бензин/пропан-бутан 95 к.с. поради неравномерна работа в ниските обороти (под 2500), подмених един напукан маркуч за вакуум, горивен филтър за бензина, бобина-комутатор (Denso), кабели за свещи (OE) и самите свещи (BOSCH 0 242 235 663 / WR7DC+) и колата заработи нормално както на бензин, така и на газ. карам я основно през почивните дни за разходки из балкана (домува на село). миналата неделя я свалих до Пловдив, за да я покарам и през седмицата и се сблъсках с нов проблем. при загрял двигател (температурата винаги стои едно деление под средата на скалата в загряло положение), на празен ход (обикновено на светофар) започва да се форсира и държи обороти в порядък 2500-3500. прави го само при топъл двигател. подаване на газ и рязко отпускане на педала не помага (жилото е изправно). принудително преминаване на бензин в този момент също не променя нищо. издебнахме я, когато проявява проблема и проверихме всички маркучи (откачахме и закачахме обратно от щуцерите), без промяна. "кротна" се, когато извадихме буксата на стъпковото моторче (регулатора на постъпващия в колектора въздух), което се намира зад инжекциона. купих нов регулатор от Колос - произведено в Корея. монтирахме го, но проблема се прояви отново след 20-ина минути. извадих буксата и цял ден карам така, като проблема изчезна. колата ми се струва една идея по-мудна, но може и да си внушавам, чека на двигателя свети постоянно (преди светваше само от време на време ). някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? ще съм благодарен на всякакви мнения.
    п.п. с изключена букса на регулатора сутрин на студен двигател оборотите са много ниски - около 500, едва се задържат. дали регулатора взима данни от дебитомера?

  • #2
    С обикновена газ нали? Не сте с газов инжекцион? Ако е така, едва ли ще оправите нещата.
    Имах същият проблем, заедно с куп други.

    Коментар


    • #3
      Напротив, с газов инжекцион е двигателя. Проблема го има и на бензин.

      Коментар


      • #4
        Остава да прочетете грешката, в мрежата има информация как се броят миганията на чека. Аз бих се хванал за спукан вакуум маркуч, смуче въздух след дебитомер, дебитомер или потенциометър на дросела, . Степчето е изпълнителен механизъм, еку му дава информация да вдигне оборотите, понеже някой датчик подава грешна информация.

        Коментар


        • #5
          благодаря за насоките, ще опитам да "прочета" грешката и ще огледам отново маркучите

          Коментар


          • #6
            да си самоотговоря и в тази тема - може да е полезно някому. имах идея да прекъсна някой от кабелите на буксата на стъпковото моторче и за изведа бутон в купето. оказа се, обаче, че предния собственик е свършил това. имам един голям червен бутон до този за регулиране на фаровете и той се оказа "решението" на проблема. не знам какво точно прекъсва, но като започне форсиране и го натисна, оборотите влизат в норма.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X