привет! нов съм във форума. преди 3 месеца купих Киа Спортидж от 1997 г. 2.0 бензин/пропан-бутан 95 к.с. поради неравномерна работа в ниските обороти (под 2500), подмених един напукан маркуч за вакуум, горивен филтър за бензина, бобина-комутатор (Denso), кабели за свещи (OE) и самите свещи (BOSCH 0 242 235 663 / WR7DC+) и колата заработи нормално както на бензин, така и на газ. карам я основно през почивните дни за разходки из балкана (домува на село). миналата неделя я свалих до Пловдив, за да я покарам и през седмицата и се сблъсках с нов проблем. при загрял двигател (температурата винаги стои едно деление под средата на скалата в загряло положение), на празен ход (обикновено на светофар) започва да се форсира и държи обороти в порядък 2500-3500. прави го само при топъл двигател. подаване на газ и рязко отпускане на педала не помага (жилото е изправно). принудително преминаване на бензин в този момент също не променя нищо. издебнахме я, когато проявява проблема и проверихме всички маркучи (откачахме и закачахме обратно от щуцерите), без промяна. "кротна" се, когато извадихме буксата на стъпковото моторче (регулатора на постъпващия в колектора въздух), което се намира зад инжекциона. купих нов регулатор от Колос - произведено в Корея. монтирахме го, но проблема се прояви отново след 20-ина минути. извадих буксата и цял ден карам така, като проблема изчезна. колата ми се струва една идея по-мудна, но може и да си внушавам, чека на двигателя свети постоянно (преди светваше само от време на време
). някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? ще съм благодарен на всякакви мнения.
п.п. с изключена букса на регулатора сутрин на студен двигател оборотите са много ниски - около 500, едва се задържат. дали регулатора взима данни от дебитомера?

п.п. с изключена букса на регулатора сутрин на студен двигател оборотите са много ниски - около 500, едва се задържат. дали регулатора взима данни от дебитомера?

Коментар