Колеги, спортидж 1, бензин 2.0 118к.с.
Студена пали от веднъж, след като поработи 15+ минути, пали или с много въртяне или с отворен дросел с по-малко въртене. Това се случва дори и след престой от 4-5 часа. След престой от една вечер, няма никакви проблеми, сутринта е пушка. Когато запали след шофиране, пъвите 2-3 секунди работи лошо и после проблема се изчиства. Ако спра за кратко /до 10тина минути/, пали идеално.
Вадил съм релето на помпата за да угасне сама колата, ефект 0, откачих вентилация на резервоара, НЕ. Газ няма, работи само на бензин и работи добре. Температурен датчик не е. Давайте акъл къде да гледам.
Студена пали от веднъж, след като поработи 15+ минути, пали или с много въртяне или с отворен дросел с по-малко въртене. Това се случва дори и след престой от 4-5 часа. След престой от една вечер, няма никакви проблеми, сутринта е пушка. Когато запали след шофиране, пъвите 2-3 секунди работи лошо и после проблема се изчиства. Ако спра за кратко /до 10тина минути/, пали идеално.
Вадил съм релето на помпата за да угасне сама колата, ефект 0, откачих вентилация на резервоара, НЕ. Газ няма, работи само на бензин и работи добре. Температурен датчик не е. Давайте акъл къде да гледам.
Коментар