Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Топла се замисля с паленето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Топла се замисля с паленето

    Колеги, спортидж 1, бензин 2.0 118к.с.
    Студена пали от веднъж, след като поработи 15+ минути, пали или с много въртяне или с отворен дросел с по-малко въртене. Това се случва дори и след престой от 4-5 часа. След престой от една вечер, няма никакви проблеми, сутринта е пушка. Когато запали след шофиране, пъвите 2-3 секунди работи лошо и после проблема се изчиства. Ако спра за кратко /до 10тина минути/, пали идеално.
    Вадил съм релето на помпата за да угасне сама колата, ефект 0, откачих вентилация на резервоара, НЕ. Газ няма, работи само на бензин и работи добре. Температурен датчик не е. Давайте акъл къде да гледам.

  • #2
    Датчик колянов/разпределителен вал. Имал съм подобни проблеми с палене на топъл двигател, оказа се той.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Мина ми през ума, но реално, спирам до магазина за 10тина минути, качвам се въртя и всичко е ОК. Ако беше датчик КВ, нямаше хич да пали, а тя пали, просто иска 4-5 оборота и след запалване претриса за 2-3 сек и замирисва на гориво.
      Дюзите съм ги минавал на ултразвук, реших, че някоя въпреки това може да не затваря, но спирам помпата, колата угасва след няколко секунди, откачам маркуча от рейката за да съм сигурен, че няма налягане в рейла, не е там белята.

      Коментар


      • #4
        При мен си палеше, май проблема беше като поседи повече, или по-малко, не помня вече че минаха 15 години. А и са ми казвали, че електрониката прави мизерии на топло. Моята студена палеше от раз.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #5
          Регулатор на налягането на бензина ..? Дръпни му маркучлето за вакуума. Трябва да е сухо вътре. Ако има бензин, значи е пробил.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            Нов е, иначе го проверих все пак. Не е там белята.

            Коментар


            • #7
              Клапаните как са ? С хидравлични компенсатори или механично с винт/пулове ?
              Имаш ли нужната хлабина на топло?

              Коментар


              • #8
                Главата я обслужих преди около 4к км. Клапани, водачи, надув, всичко.
                С хидравлични компенсатори е.

                Коментар


                • #9
                  Проблемът е решен, сложих други инжектори (секънд хенд), вече работи нормално.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X