Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джанти с минусово ЕТ
Свий
X
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Ми то си тропаПървоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеТочно това имах в предвид.Виж сега и малката надлъжна,да не се разтропа карето на кардана...
Когато го сменя ще оправя и щангата(вече и хванахме цаката
)
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Подложките ги правихме на струг.На мен ми струваха 50 лв,но стругаря ми е поэнатПървоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнениеКолега поздравления добре е станал джипа

Да те попитам от къде намери подложките(всичките) или стругар???
И ако може да ми кажеш цени
Лек ден!!
.Имай в предвид че отпред 10мм подложка повдига 20мм.
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Здравейте, имам няколко въпроса към Ямболския член с риболовен билет
за обобщаване на резултата така да се каже.
1. В крайна сметка разбра ли се колко е ЕТ на оригиналнте джанти на спортиджа?
2. В момента с ЕТ минус 2 и 7 J ли е колата (на последните снимки)
3. С колко е повдигната КИАта - отпред 5 см с пружина + 3 от втулките и отзад 4 с втулки ли ? И ако е така защо не направо със 7 см. пружини отпред.
4. Защо смени гумите Кумхо с БФГ - съображения и как стояха последните на оригиналните джанти и на колата(мисля че първо на тях ги беше монтирал).
5.Колко е растоянието между рамата и купето при задния калник (там се вижда най лесно). Мисля че не бяха правяни боди лифтове разни.
Може би трябва да пиша в моята тема, но нямам достатъчно стаж във форума за да и сменя заглавието на "Първи впечатления и противоречиви мисли след първа срещата с новата ми (разбирайте нов внос) КИА 2,0 ТДИ 98' "
.
Ако модераторите сметнат за необходимо нека премести този пост там да не удължавам темата на колегата. Благодаря предварително.0888594828 angel_kik@abv.bg
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
1.По мои сметки ЕТ на оригиналните джанти е+45. 2.Да. 3.Отпред е повдигната общо 7см,може само с пружини или само с фланци(4см ми се видя малко,эатова сложих и фланци)4.Кумхото бяха малки 205/75/15.БФГ са 235/75/15.На оригиналните джанти 6j стоят добре,но колата е тясна.5.Раэтоянието от гумата до калника е 16см(ако това имаш в предвид)Бодилифт няма.Поэдрави.П.П. Да ти е честита КиятаПървоначално публикуван от Andik112 Преглед на мнениеЗдравейте, имам няколко въпроса към Ямболския член с риболовен билет
за обобщаване на резултата така да се каже.
1. В крайна сметка разбра ли се колко е ЕТ на оригиналнте джанти на спортиджа?
2. В момента с ЕТ минус 2 и 7 J ли е колата (на последните снимки)
3. С колко е повдигната КИАта - отпред 5 см с пружина + 3 от втулките и отзад 4 с втулки ли ? И ако е така защо не направо със 7 см. пружини отпред.
4. Защо смени гумите Кумхо с БФГ - съображения и как стояха последните на оригиналните джанти и на колата(мисля че първо на тях ги беше монтирал).
5.Колко е растоянието между рамата и купето при задния калник (там се вижда най лесно). Мисля че не бяха правяни боди лифтове разни.
Може би трябва да пиша в моята тема, но нямам достатъчно стаж във форума за да и сменя заглавието на "Първи впечатления и противоречиви мисли след първа срещата с новата ми (разбирайте нов внос) КИА 2,0 ТДИ 98' "
.
Ако модераторите сметнат за необходимо нека премести този пост там да не удължавам темата на колегата. Благодаря предварително.
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Благодаря за бързата реакция.
Единствено по т. 5 става дума за разстоянието не до гумата а между рамата и купето, което ми се вижда голямо на моята но не е жизнено важно
.
Успешна седмица.0888594828 angel_kik@abv.bg
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Пак здрасти, гледам че разчистваш гаража
, значи ли че ти е харесало поведението на амортисьорите и на черно?
Ако не те затруднява много, би ли пуснал размери на фланците над предните пружини (чертеж или поне трите диаметъра и ъгъла между отворите) и как реши въпроса със захващането им (шпилки болтове и т.н.) Питам за бюдчетното решение щото още ближа финансови рани от покупката
, а смених вчупените задни пружини с омегови и сега е като богомолка. Благодаря.
0888594828 angel_kik@abv.bg
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Здрасти.За съжаление нямам чертежи на фланците.Най добре сваляш единия амортисьор и при стругаря,аз така направих.Трите болчета с които се хваща шапката за купето са на шлици.Избиваш ги и слагаш по дълги(според дебелината на фланците)високо якостни.Успех.Първоначално публикуван от Andik112 Преглед на мнениеПак здрасти, гледам че разчистваш гаража
, значи ли че ти е харесало поведението на амортисьорите и на черно?
Ако не те затруднява много, би ли пуснал размери на фланците над предните пружини (чертеж или поне трите диаметъра и ъгъла между отворите) и как реши въпроса със захващането им (шпилки болтове и т.н.) Питам за бюдчетното решение щото още ближа финансови рани от покупката
, а смених вчупените задни пружини с омегови и сега е като богомолка. Благодаря.
п.п.От амортисьорите съм доволен,даже вози по меко а са газови
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Първо благодаря за инфото на рибаря - умишлено по късно за да не пълня темата с празни мнения
.
Реших да пусна малко размери на предните фланци в тази тема че да е събрана информацията .Дано съм полезен и да ми дадът достъп до систематизирана информация
(шегувам се разбира се - уважавам правилата).
-Външен диаметър Ф130мм
-Вътрешен диаметър Ф78 мм
-Фаската (скоса) на вътрешния е до Ф86 под 45 градуса (ъгъла не е задължителен)
-Разстояние между отворите 90 мм на 120 градуса (може да се сметне окръжността на центровете.
-Ширина (височина )на фланеца - според гаража
Успех.0888594828 angel_kik@abv.bg
Коментар
-
Коментар
-
До: Джанти с минусово ЕТ
Ето я темата за разшерителитеПървоначално публикуван от cancel Преглед на мнениеКолега откъде ги купи тия разширители ..
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=61495
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар