Преди седмица си взех джипа от ремонт (след прегряване) и реших да направя лека разходка. Установих, че при оф-роуд маршрут колата отново загрява, а при нормално каране няма проблеми. Проблема според мен е от виско-перката, която е чисто нова, но как да разбера дали работи? От сервиза казаха да я закарам пак за проверка.
Термостата също е нов; главата е шлайфана и т.н.
Някой може ли да помогне със съвет?
Термостата също е нов; главата е шлайфана и т.н.
Някой може ли да помогне със съвет?

- неговото обяснение е че просто е взел да пуши под капака, а индикатора е показвал нормална температура. В последствие при мен се получи точно същото - започна да пуши и да ври, а температурата показваше,че е нормална. Колата е 2000 куб 16V 1996г с ръчни скорости. В сервиза закараха главата на ренген, но казаха че не спукана, а само изкривена, но след шлайф всичко е станало ОК. Сменен е термостата и виско муфата; не знам дали е промиван радиатора. Сега като го карам оф-роуд, температурта отива едно деление над нормалнлното и нагоре, но като пусна парното на макс бързо се охлажа. Сутрин след палене парното почва да духа топло след около 1 мин и през деня няма проблем.....но?
Коментар