Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Евентуален проблем с турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Евентуален проблем с турбото

    Тогава провери дали не е заклинил ЕГР-а отворен
    Или само му разкачи управлението и кажи как е.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: Евентуален проблем с турбото

      И интеркулера виж дали е цял.

      Коментар


      • #18
        От: Евентуален проблем с турбото

        И такааааааа. Значи, почистих дебитомера, както и филтъра в резервоара, прегледах турбото........ и нищо. И някак си ми попадна от гугъл-а форум, мисля на Огата, който пише,че е изолирал ерг-а, та си рекох- да взема да го смена туй чудо, защото тук не става с изолиране. Та потърсих в нета, всички данни съвпадат и го поръчах....190 евра.Пристигна след 2 дни и ОООО, БОЖЕ! Не пасва. Веднага пак в гугъл-а и за 30 евра втора употреба. И като се започна едно разглобяване, почистих наоколо и за половин час всички болтове и гайки бяха доло......без един. И нема развиване, какво ли не пробвах.3 часа опити, накрая дойде един съсед, младо, здраво момче, натисна го и......... е, смених AGR Ventil-а както му казват. Пък си викам, така и така се сменя, що да не смена и ....(импровизирам) вакууммагнет вентила на турбото, захванат е заедно с казанчето на антифриза. Та смених ги и проба. Веднага смени гласчето и взе да мърка като котенце. Напълних я с нафта и на магистралата . И не само мърка като коте , ами и тича като гепард. Стотина км. със 150-170 км/ч и пушека изчезна. Само пропуши, като от място потеглям с пълна (мръсна) газ, но почуствах, че избягалите кончета се завърнаха. А сега пийвам доволен биричка с морски вкусотии за мезе. Наздраве!!!
        Ако животът беше лесен, нямаше да започва с плач

        Коментар


        • #19
          От: Евентуален проблем с турбото


          Това са звената, когато не върви.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            От: Евентуален проблем с турбото

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение

            Това са звената, когато не върви.
            Дааааааа, добре,че пих биричката вечерта, защото на сутринта пропуши пак, обаче вече пури. И смених маслото, та си викам, като съм започнал да взема да сменя дюзите и въздушния филтър, иииии........... още пуши нейната майка Така, че утре ще отида да ъпдейтват компа и ако още пуши............ не знам???Значи, смених дебитомера, AGRа, (него 2 пъти, един употребяван и един нов), вакумния вентил на турбото, интеркулера, въздушния филтър, маслото, дюзите, и си пуши. Някак си обаче прекъсва и като поеме и като я форсирам, пропушва здраво, та се съмнявам да не са сигменти, обаче пък въобще не гори масло. Та утре ако се оправи, ще имам почти нова кола, защото миналата година смених амортисьорите кормилните щанги и биелетките и вече не знам какво още . Стискайте палци!
            Ако животът беше лесен, нямаше да започва с плач

            Коментар


            • #21
              От: Евентуален проблем с турбото

              Това, което си сменил се казва клапан Н75(соленоид) той контролира актуатора на турбото, по зададени параметри от еку-то. Прецаква се главно когато вакумните маркучета са се разпаднали и са го напълнили с мизерия. Реално той е вечен, но е кофти капсулован и не може да се почиства. Това не значи че аз не съм го правил, но не си струва 50-те лева. Съветвам те да смениш вакум маркучетата с нови, да ти прочете някой грешките или да ти пусне живи данни, защото тази кола влиза в авариен режим, понякога влиза в авариен ,когато пренадуе. А турбото издава ли някакви звуци свири ли когато си давал газ и после я отпуснеш? КОгато сменяш вакум маркучетата, пробвай да дадеш директен вакум от вакум помпата към актуатора, така не се кара с всичката газ а само се тества отзивчивостта на турбото и коректно ли работи актуатора му. Ако имаш възможност почисти МАП(не МАФ) сензора, този който колегата горе спомена като boost pressure sensor. Този сензор дава информация на еку-то какво налягане е постигнато и спрямо него се регулира подаването на гориво.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #22
                От: Евентуален проблем с турбото

                Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                Това, което си сменил се казва клапан Н75(соленоид) той контролира актуатора на турбото, по зададени параметри от еку-то. Прецаква се главно когато вакумните маркучета са се разпаднали и са го напълнили с мизерия. Реално той е вечен, но е кофти капсулован и не може да се почиства. Това не значи че аз не съм го правил, но не си струва 50-те лева. Съветвам те да смениш вакум маркучетата с нови, да ти прочете някой грешките или да ти пусне живи данни, защото тази кола влиза в авариен режим, понякога влиза в авариен ,когато пренадуе. А турбото издава ли някакви звуци свири ли когато си давал газ и после я отпуснеш? КОгато сменяш вакум маркучетата, пробвай да дадеш директен вакум от вакум помпата към актуатора, така не се кара с всичката газ а само се тества отзивчивостта на турбото и коректно ли работи актуатора му. Ако имаш възможност почисти МАП(не МАФ) сензора, този който колегата горе спомена като boost pressure sensor. Този сензор дава информация на еку-то какво налягане е постигнато и спрямо него се регулира подаването на гориво.
                Ами грешки не показва никакви, „запознахме“ компа с новите дюзи, но някак си губи мощност и тогава започва да пуши, а като дам газ, изпуши „пресеца“ и после поеме и спира да пуши. Започва пак, когато превключва скоростите (автоматик е), когато се напъне да изкачва наклони и преди да изпуши ,губи мощност.
                И понеже съм бос малко и в термините и местата им, ще бъда благодарен, ако някой ми посочи къде се намират boost pressure sensor и , или МАП-а. Аз ги гледах и не са скъпи, така, че да ги сменя
                Ако животът беше лесен, нямаше да започва с плач

                Коментар


                • #23
                  От: Евентуален проблем с турбото

                  Първоначално публикуван от бетона Преглед на мнение
                  Ами грешки не показва никакви, „запознахме“ компа с новите дюзи, но някак си губи мощност и тогава започва да пуши, а като дам газ, изпуши „пресеца“ и после поеме и спира да пуши. Започва пак, когато превключва скоростите (автоматик е), когато се напъне да изкачва наклони и преди да изпуши ,губи мощност.
                  И понеже съм бос малко и в термините и местата им, ще бъда благодарен, ако някой ми посочи къде се намират boost pressure sensor и , или МАП-а. Аз ги гледах и не са скъпи, така, че да ги сменя
                  Като се поразрових ми попадна ,че това жуотно няма МАП, явно е само по МАФ, което е притеснително. Ако си сигурен в дебиломера си , пробвай лавхака с вакума директно към актуатора, но карай нормално и не подминавай 2500 об да не стане мяу. Ако това сецане изчезне търси друг актуатор на турбото.
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                    От: Евентуален проблем с турбото

                    Това, което си сменил се казва клапан Н75(соленоид) той контролира актуатора на турбото, по зададени параметри от еку-то..
                    Това N75 е WV/ Audi термин.Тая техника няма такъв клапан!
                    По точно има ама е за клапата за меко гасене на ДВГ.
                    Турбото си е класическо с уестгейт а не с геометрия.
                    MAP също няма,дебитомера играе и тая функция.
                    EGR-a е ел. а не вакум та и за него няма клапан,той си е клапан.
                    ПС. Колегата сигурно отдавна се е оправил с пушеците ,но поне да довършим темата.

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                      Това N75 е WV/ Audi термин.Тая техника няма такъв клапан!
                      По точно има ама е за клапата за меко гасене на ДВГ.
                      Турбото си е класическо с уестгейт а не с геометрия.
                      MAP също няма,дебитомера играе и тая функция.
                      EGR-a е ел. а не вакум та и за него няма клапан,той си е клапан.
                      ПС. Колегата сигурно отдавна се е оправил с пушеците ,но поне да довършим темата.
                      При ваг се казва така да, но соленоида няма никаква разлика с ваг или друга марка, моят клапан на теракана за ЕГР-а е същият като този на ВАГ , който контролира актуатора на турбото ако ще и Н75 да се казва, все едно.
                      ПП турбото не е с гейт а е ВНТ.
                      Последно редактирано от Juiced; 28-10-19, 10:30.
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • #26
                        Темата още не е свършила. Пушеците не ме напускат но в сряда на 30.10 ще влиза в сервиза. Диагнозата е турбото и актуатора......... за сега. В сряда пак ще обобща положението.
                        Ако животът беше лесен, нямаше да започва с плач

                        Коментар


                        • #27
                          И ето ме пак, платил диагнозата, 235 евра и проблема си остава. Проверили са всичко и всичко си е наред, чека не свети, няма грешки, маркучи, кабели без проблеми, дюзите запаметени и.....и....всичко в ред, обаче си пуши, но както казах не винаги, а само когато е топла и се налага да се напъва, като я изфорсирам, загуби мощност и пропушва, но като качи към 3000 оборота, си поема пак и пушенето спира.Обаче взе да гори много. Чудя се дали да не сменя и турбото! Чакам мнения, колеги! И още един въпрос- може ли това да има връзка с двигателя? Мисля си, ако е „свършил“ то проблема ще е постоянен.........
                          Ако животът беше лесен, нямаше да започва с плач

                          Коментар


                          • #28
                            И ето ме пак... С решен проблем. Просто смених и турбото и проблемите свършиха. И равносметката е, нови АГР, дебитомер, интеркулер, турбо, вакумвентил на турбото, реставрирани дюзи, стартер, нови филтри, масла, амортисьори, биелетки, кормилни щанги, тампони........сигурно пропускам нещо, но вече си е в ред. Е мисля, че е време да сложим точка на темата Най-после съм спокоен и доволен! И понеже се оказа, че проблема е бил турбото, сега от останалите си имам по една или две резерви
                            Ако животът беше лесен, нямаше да започва с плач

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X