Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От виско към електрическо охлаждане

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: От виско към електрическо охлаждане

    Уйде коньо у ряката....и то само.за едно елементарно охлаждане!Боговете сигурно хъркат и не четат темата с лакърдиите!
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • От: От виско към електрическо охлаждане

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение


      - или пък независимо едното или другото : да се случи баш при неправилно изпреварване ?
      А как звучи следното -подготвяш изпреварване,ускоряваш ,включваш мигача и колата губи тяга. Случи се на бензиновата Микра, която взехме за сина.
      Този номер влизаше в действие, само с левия мигач.
      (след ходене по мъките се намери специалист, които реши загадката.)

      Коментар


      • От: От виско към електрическо охлаждане

        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
        А как звучи следното -подготвяш изпреварване,ускоряваш ,включваш мигача и колата губи тяга. Случи се на бензиновата Микра, която взехме за сина.
        Този номер влизаше в действие, само с левия мигач.
        (след ходене по мъките се намери специалист, които реши загадката.)
        Звучи гадно
        Познато ми е . Не заради мигача де . На мен пък ми изхвръкна една скоба на интеркулера и без турбото заби нос баш доде се бях изравнил с изпреварвания ...

        Всъщност , любопитно ми е каква е била загадката с мигача ?
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • От: От виско към електрическо охлаждане

          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Уйде коньо у ряката....и то само.за едно елементарно охлаждане!Боговете сигурно хъркат и не четат темата с лакърдиите!
          Не знам дали следиш темата подробно , но той коня уйде у рЯката още с пост №2 .
          Така , че няма учудващо че си чешеме пръстите тука .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • От: От виско към електрическо охлаждане

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Да ти се спука предна гума при 120км/ч.
            A...мислех че сме разумни хора пък то...

            Спирам до тук. Няма смисъл...продължавайте да си чешете...ъъъ....клавиатурите де
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • От: От виско към електрическо охлаждане

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Отдавна е казано и доказано че колкото е по-просто едно нещо, толкова по-трудно се разваля....
              Изобщо казано, това е вярно само статистически и само за всички други условия еднакви, което го няма никъде.

              Веднага мога пак да ти дам за пример Зеления Фатмак дето си го карам за кеф.

              Иначе по-трудно се развалят добре направените неща.

              Коментар


              • От: От виско към електрическо охлаждане

                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                При всички случай, ако не е направена "икономия" и грамотно е извършено обслужването и поддръжката вероятността за ремъка е нищожна, а "другото" няма как да се прогнозира.............
                Именно!
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: От виско към електрическо охлаждане

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Именно!
                  Не е именно, щото и ремъци дават фира поради дефекти
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: От виско към електрическо охлаждане

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Какво се случва, ако в този момент изпреварваш и колата ти угасне в насрещното, баш когато срещу теб има кола?
                    Вади се частен случай, при това не масов и се защитава някаква теза.
                    Нека разгледаме същия пример, с по-ретро МПС. Изпреварваш, а автомобилът е прегрял. За да се еднакви случките, по някаква причина не си видял тоя досаден факт. За радост няма гаден компютър който да изгаси двигателя, а той кротко затяга в момента на изпреварване. Ще си по-радостен от живота, бронята на насрещния ще е по-мека или какво друго? Какво предимство виждаш в случая?
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • От: От виско към електрическо охлаждане

                      От колкото и кладенеца да вадиш вода, опитът ми показва друго, пък не е да ми липсва база за сравнение. С електонните проблеми по колите се занимавам сам и се справям Съвсем друга песен е, че има автомобили с читава и такива с недотам читава електроника, чиято механика също е осрана, къде нарочно, къде не. Особено досадно е когато проблемите с електрониката са на ниво кофти връзка от некачествен куплунг, например. Доста хора си мислят че се оправя с контактен спрей...
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: От виско към електрическо охлаждане

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Не е именно, щото и ремъци дават фира поради дефекти
                        Ангренажните колела (освен при УАЗ/ГАЗ, Москвич, ЗАЗ) не дават дефекти.
                        В интерес на истината, напоследък се сблъсквам с проблеми от скъсани ангренажни вериги (който скоро е идвал при мен е виждал) на двигатели с относително нисък пробег. Не че проблеми с ремъци и ролки няма. По-напред бях пуснал една снимка на Супърб с две прецакани ролки и цял ремък - последствията са ясни... Оправен е отдавна, докато Xtrayl ският двигател е поломен тотално от скъсана верига.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: От виско към електрическо охлаждане

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Звучи гадно
                          Познато ми е . Не заради мигача де . На мен пък ми изхвръкна една скоба на интеркулера и без турбото заби нос баш доде се бях изравнил с изпреварвания ...

                          Всъщност , любопитно ми е каква е била загадката с мигача ?
                          Цялата работа се оказва лоша връзка към единия стоп (същия номер е и при изгоряла крушка и дори на третия стоп),измислено с цел "безопасност"!!!

                          Коментар


                          • От: От виско към електрическо охлаждане

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Не е именно, щото и ремъци дават фира поради дефекти
                            Дават, ама в кои случаи -пак за да се икономиса. Давал съм за пример , едно А8 ,но преди скъсването беше минало над 300 000км. без смяна.
                            И на 2л. Мерцедес двуредова верига се скъса след 540 000хл.км. и даде фира и разпределителния вал с конзолите. Но заслугата пак беше в собственика , а скъсването е продължение на проблем в една от дюзите!!!

                            Коментар


                            • От: От виско към електрическо охлаждане

                              Добре де , за да има поне някаква файда от темата :
                              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                              Точно от там мина моето,чисто ново от Базис-М.
                              Човека ме пита:"Нормална настройка или оф-роуд".
                              Отговора ми беше втори вариант,последва разпробиване на муфата,добавка известно количество силиконов гел,направа резба на отвора,завиване на болт,намазан с осигурител, качване и проверка на стенда за температура на сработване.
                              Резултатите бяха добри след което последва проверка и на конкретния термостат с който карам.
                              После от моя страна монтаж и тест на стръмен наклон с буксуване.
                              Засега съм удовлетворен от работата на виското...-
                              Колега, ако не е тайна - какви пари ти излезе цялата тая операция ?
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • От: От виско към електрическо охлаждане

                                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                                И нашите са около 20сетина годишни. Има коли на, които стрелката не мърда- за да мръдне трябва много да е загряла. Има и коли, които постоянно клатят стрелката- просто така са направени, не че прегряват, просто не показват средно аритметично /образно казано/. В някои книжки на колата си пише коя е максималната работна температура. Ако стоиш на 40 и кусур градуса в задръстване и климатика млати, нормално е да си около 100те градуса /за някои коли/. Това не я прави прегряла. Кола по магистрала да ми вдига температура не ми се е случвало.
                                В неделя във Вегас ще е 44 градуса по Целзий. И няколко милиона коли там ще се шматкат с пуснати климатици из задръствания и магистрали. Изправна кола много трудно ще я прегрееш.
                                Имах снимки баш от Вегас с малкия осмак,45 градуса,климатик и черна кола,карам аз........и никакви нерви,виското му е на десетина години поне,антифриза на 2,термостата на 5,радиатора на 400 000 километра.

                                И тая не охлажда като 500,онова с много газ може да го караш където ти кефне,мете по улиците като загрее
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X