Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

    Днес се получи следния проблем:
    Киа Спортидж 16 клапана 2литра бензин - газ
    Оборотите паднаха и двигателя започна да тресе и гасне в ниските обороти при по високи обороти прекъсването изчезва. Смених свещите но, притрисането в ниските си остана.Клапан не е всички цилиндри сгъстяват над 8 бара.
    Вечерта ще погледна на тъмно дали не се пръска искра от някой кабел, но и това ме съмнява защото при над 2000 3000 оборота всичко се оправя прекъсването е само в ниските обороти.
    Последно редактирано от defin13; 11-06-18, 17:10.

  • #2
    От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

    Под товар или на празен ход? Бобина ?

    Коментар


    • #3
      От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

      На празен ход но под товар примерно фарове или климатик е по осезателно

      Коментар


      • #4
        От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

        Под товар имах предвид движение на първа скорост без газ да речем или с много ниски обороти. Може да е някой вакуум и да смуче въздух, не знам на комютър можеш ли да я закачих, на живи данни много лесно се хваща дали даден автомобил смуче въздух. По принцип лоша работа в ниските а след оправяне във високите е признак за лоши смеси, та най-вероятно не е бобина а по-скоро както ти казах загуба на вакуум.

        Коментар


        • #5
          От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

          Първоначално публикуван от defin13 Преглед на мнение
          Днес се получи следния проблем:
          Киа Спортидж 16 клапана 2литра бензин - газ
          Оборотите паднаха и двигателя започна да тресе и гасне в ниските обороти при по високи обороти прекъсването изчезва. Смених свещите но, притрисането в ниските си остана.Клапан не е всички цилиндри сгъстяват над 8 бара.
          Вечерта ще погледна на тъмно дали не се пръска искра от някой кабел, но и това ме съмнява защото при над 2000 3000 оборота всичко се оправя прекъсването е само в ниските обороти.
          Една от причините-(при положение,че твърдиш,че токовете са ти наред) е некоректно работещ хидравличен повдигач.
          С какво масло караш,сменяш ли го навреме....-а филтъра?
          Като първи и най-лесен вариант направи няколко яки ускорения с превключване,когато мотора достигне до прекъсвач,т.е.на 1-ва до 55км/ч.,на 2-ра до 95км/ч.,на 3-та до 145км/ч.
          Всичко това е с цел максимална скорост на циркулацията на маслото по маслените магистрали....-просто идва момент в който повдигачите се задръстват я от нискокачествени масла,я от нередовна смяна,я от каране с години на ниски обороти.
          Ако това не помогне минаваш на 2-ри вариант-промивка.
          Точиш старото масло, сипваш 3л.нафта,палиш-(споко няма да затегне) и оставаш мотора да поработи на празен ход.
          Леко можеш да завишиш няколко пъти до около 2000 об/мин.,после гасиш,източваш нафтата и наливаш ново масло с нов филтър естествено!
          П.П.Всичко това го правиш,ако си сигурен,че нямаш проблем с токовете или горивоподаването.

          Коментар


          • #6
            От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

            Първоначално публикуван от kolovoz1-(Янко Желязков) Преглед на мнение
            Една от причините-(при положение,че твърдиш,че токовете са ти наред) е некоректно работещ хидравличен повдигач.
            С какво масло караш,сменяш ли го навреме....-а филтъра?
            Като първи и най-лесен вариант направи няколко яки ускорения с превключване,когато мотора достигне до прекъсвач,т.е.на 1-ва до 55км/ч.,на 2-ра до 95км/ч.,на 3-та до 145км/ч.
            Всичко това е с цел максимална скорост на циркулацията на маслото по маслените магистрали....-просто идва момент в който повдигачите се задръстват я от нискокачествени масла,я от нередовна смяна,я от каране с години на ниски обороти.
            Ако това не помогне минаваш на 2-ри вариант-промивка.
            Точиш старото масло, сипваш 3л.нафта,палиш-(споко няма да затегне) и оставаш мотора да поработи на празен ход.
            Леко можеш да завишиш няколко пъти до около 2000 об/мин.,после гасиш,източваш нафтата и наливаш ново масло с нов филтър естествено!
            П.П.Всичко това го правиш,ако си сигурен,че нямаш проблем с токовете или горивоподаването.
            Благодаря за съвета ще тествам това което сте написали.
            По принцип карам на 2000 3000 оборота така съм свикнал от дизелите които карах доста години.
            Забелязах също , че на моменти сякаш нещата се подобровят и особенно когато двигателя е студен.
            При студен двигател се чува и чукане от повдигач.
            Интересното е че проблема се получи изведнъж.
            Последно редактирано от defin13; 12-06-18, 14:52.

            Коментар


            • #7
              От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

              Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
              Под товар имах предвид движение на първа скорост без газ да речем или с много ниски обороти. Може да е някой вакуум и да смуче въздух, не знам на комютър можеш ли да я закачих, на живи данни много лесно се хваща дали даден автомобил смуче въздух. По принцип лоша работа в ниските а след оправяне във високите е признак за лоши смеси, та най-вероятно не е бобина а по-скоро както ти казах загуба на вакуум.
              И този сценарий е възможен търсих спукани съединения но не открих.

              Коментар


              • #8
                От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

                Първоначално публикуван от defin13 Преглед на мнение
                Благодаря за съвета ще тествам това което сте написали.
                По принцип карам на 2000 3000 оборота така съм свикнал от дизелите които карах доста години.
                Забелязах също , че на моменти сякаш нещата се подобровят и особенно когато двигателя е студен.
                При студен двигател се чува и чукане от повдигач.
                Интересното е че проблема се получи изведнъж.
                На 2-3000 об/мин. този мотор,с тази крива на въртящия момент,с тези предавки просто се мъчи.
                Реално мощност започва да се усеща от 3500-3600 оборота нагоре.
                Под тези обороти си е пълен мъртвец!

                Коментар


                • #9
                  От: Бензин и газ в ниските обороти се губи цилиндър

                  Огледай кабелите и лулите, вероятно някъде има хлабава връзка и ще е опечено. Ако не - бобина. Принципно ако е от тези неща ще е по-осезаемо на газ, а на бензин ще е по-добре. Ако е от нещата които казва Янко разлика на бензин и газ общо взето няма да има.
                  На Кията лулите са слабо място, при мен е отказвала от раз, без симптоми и колата остана на 3 цилиндъра. Трудно се намира само лула, продават ги с бобините. Преди време като отказа при мен след доста търсене намерих само лула в Косер за 20лв..
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X