От: Антифриза завира
Мхм-така е.
Проблема идва след гасене на мотора в жега 35-40гр.на въздуха.
Гасиш го на 85гр.и след 5 мин.вече е на 95-98гр.
Така с ел.вентилатора на климатика,свързан чрез реле с директен "+" от акумулатора и термошалтер,който го управлява, вентилатора се включа още на 92гр.и събаря температурата на мотора,която се отдава при загасено състояние.
П.П.Пак да напомня,че всички тези температури,които описвам няма как да се засекат с щатния уред на таблото,който даже и при реални 100гр.си стои в нормално положение.
Мхм-така е.
Проблема идва след гасене на мотора в жега 35-40гр.на въздуха.
Гасиш го на 85гр.и след 5 мин.вече е на 95-98гр.
Така с ел.вентилатора на климатика,свързан чрез реле с директен "+" от акумулатора и термошалтер,който го управлява, вентилатора се включа още на 92гр.и събаря температурата на мотора,която се отдава при загасено състояние.
П.П.Пак да напомня,че всички тези температури,които описвам няма как да се засекат с щатния уред на таблото,който даже и при реални 100гр.си стои в нормално положение.
Коментар