Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

    И аз съм с голямата мултимедия PIONEER AVIC-D3 и само защото не ми се разглобява около нея, действах кардинално.

    Коментар


    • #32
      От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

      В събота по твоя метод - кардинално, но все пак ще погледна положението по съвета на колегата "бетона". Ще пиша за резултата.
      Поздрави!
      Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

      Коментар


      • #33
        От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

        Това с пластмасовите лайсни от вътре не стана. По съвета на колегата Муцев свалих гумата, четири-пет щипки от подкалника. Видях буксата за захранване на антената, но не я изключих. Проследих кабела ( те са два, син и зелен), проследих/прозвъних синия. Монтирах му едно ключе. Сега мога да пускам антената когато си искам, и да я спирам в положение което искам. Вече е по приятно положението. Няма го това излизане и прибиране на всяко пали гаси. В момента е прибрана без едното звено. Благодаря!
        Последно редактирано от Mil68; 06-01-18, 17:37. Причина: Правопис
        Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

        Коментар


        • #34
          От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

          Здравейте! Трябва ми съвет, за да не пиша после в другата тема. Трябва да се смени маслото на скоростите - автоматик. Не е спешно, тъй като колата почти не се кара сега, а и маслото си е на ниво . Но до края на м. Март трябва да стане. Давайте съвети и насоки. Телефони и имейли.
          КИА Моторс - да бъде или да не бъде. Звънях в сервиза на КИА Пловдив - Найк Моторс. Иска ми номера на шасито, че маслата били различни.Бързо ми затвори и телефона. Е хубаво, ама сервиза няма собствен имейл, поне не е посочен. Къде да му го изпратя?! И реших да търся тук съвет, при широката аудитория. Все някой, някъде го е правил. Някой ако е правил това упражнение, моля да сподели къде, кой и т.н. Никакъв проблем не е да докарам автомобила до София, Пловдив и други, където колега е ползвал такава услуга и е доволен. Благодаря предварително.
          Поздрави!
          Последно редактирано от Mil68; 30-01-18, 17:39. Причина: правопис
          Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

          Коментар


          • #35
            От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

            Здравей!

            Кутията ти е A5SR1. По каталог е APOLLO ОIL ATF RED-1
            Може да се ползва Matic J (S) (Нисан го предписва за същата кутия)
            Не рискувай с произволно масло на основа Dextron III - не са напълно синтетични и не се смесват със синтетични Dextron IV масла.

            Поздрави!
            Камен

            Коментар


            • #36
              От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

              Моето го сменях преди време в КМБ - София. Всъщност не се сменя, а опреснява. Изтича само около 4л - 4,5л. Цената му беше 57 лв/л. Общо платих около 260-280 лв с труда, но нямаха налично, та чаках да докарат от някъде.

              Коментар


              • #37
                От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                Аз моето си го смених сам, с RAVENOIL ATF RED-1. Взех си оригинален филтър цедка и гарнитура за картера. Даже имам един нов филтър за кутията щото съм акъллия. Принципно се оказа, че филтъра може да се промие без да се сменя. Ако не се отваря картера стигат и 4 литра, при отваряне на картера обаче ще ти трябват 5 литра.

                Коментар


                • #38
                  От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                  Първоначално публикуван от Муцев Преглед на мнение
                  Аз моето си го смених сам.....
                  Каква е горе-долу процедурата. С кой мотор са Вашите автомобили - 140 или 170 к.с.
                  Аз нямам условията и инструментите за да го направя сам. А и технически не съм толкова сръчен. Моето мислене е, че за всяка дейност - полет с аероплан или лечение на зъбобол си има правилния човек. Не е задължително всеки да разбира от всичко, за това питам къде да направя смяната на маслото. Тук в моя град не разчитам на никой. Другата седмица ще търся физически контакт с Киа Моторс в София. Явно там ще е.
                  Все пак Благодаря за мненията!
                  Поздрави!
                  Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                  Коментар


                  • #39
                    От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                    Мойта Кия е 3.5 бензин 195к.с., но кутията ни е еднаква така че всичко е едно към едно. Според зависи дали ще реновираш маслото без смяна на филтъра или със смяна се избират подходящите инструменти. Във варианта за реновация без смяна на филтъра ти трябва обикновен гаечен ключ 14 или 17(не помня точно), подходяща фунийка, парцал 4 литра масло и около 1 час свободно време.
                    При варианта със смяната(почистването) на филтъра освен гореизброените инструменти ти трябват още камък 10,дълго удължение, тресчотка, гаечен ключ 12,филтър,гарнитура за картера и още 1 литър масло.
                    Хубаво е и в двата случая да имаш диагностика с която да следиш температурата на маслото, но не е задължително. Първия вариант е най лесен. На канал развиваш пробката на кутията и чакаш да спре да се оттича, долу горе около 3.5 литра изтичат при този вариант. След като се изкапе доволно затягаш пробката и наливаш масло почти колкото си източил. Палиш колата и нежничко и правиш едно кръгче за да се загрее маслото до работна температура (около 75°), след което спираш колата на равно, изреждаш всички режими, като на всеки режим задържаш около 5-10сек, връщаш на Р и теглиш пръчката за нивото на маслото в кутията. Трябва да е в граници отговарящи за 75°. Ако е по малко доливаш, и повтаряш процедурата с изреждането на режимите. И така докато не го нагласиш на около 1 мм преди максимума. Вторият вариант обаче ще ти го опиша като пипна комп, че от телефона е малко тегаво.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                      Благодаря ти труда и за отговора. Но моя филтър/цедка е вътре в кутията. Сменя се само ако се отвори кутията. Така знам, не казвам, че съм прав. Но и от други консултации излиза, че е така. Моята кутия е петстепенна , ако има значение.
                      Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                      Коментар


                      • #41
                        От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                        Същата като моята кутия. A5SR1 се води, 5 степенен с така наречения типтроник. И аз така четох по форумите, но в сереиза в който работя ме посъветваха да си сменя и цедката и понеже не беше кок знае каква сума си го поръчах. Старата цедка беше доста затлачена с мизерия и въобще не съжелявам за избора си. Даже в момента съм и с добавка за почистване на автоматични трансмисии, която върши доста добра работа. Чакам всеки момент да дойде един температурен датчик(щот както казах съм акъллия) и ще точа маслото и ще свалям картера пак и ще ти снимам стъпка по стъпка процеса.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                          Благодаря! Това ще е много полезно, не само за мен. Ще изчакам, все пак не бързам както казах. Сподели моля за добавката. Не е ли добре сега да сложа от тази добавка преди смяната на маслото?
                          Поздрави!
                          Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                          Коментар


                          • #43
                            От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                            Добавката е на MARLY ATF CLEANER и да по-добре е да се сложи сега и след около 1000 км да се източи. Дистрибутора твърди че може да се кара с тази добавка до 60 000 км. Аз вече съм на около 2 000 км с нея и да ти кажа честно има ефект.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                              Първоначално публикуван от Муцев Преглед на мнение
                              ......................и да ти кажа честно има ефект.
                              Ако може да обясниш в какво се изразява ефекта?

                              Коментар


                              • #45
                                От: Още една KIA 2.5 170 к.с. АТ

                                Първо след около 100-тина километра скоростите започнаха да включват доста по мазно, след още 500 км се наложи отново да се сваля картера и цедката, по която се беше събрала доволно мизерия под формата на нещо подобно на грес. Сега, вече около 2000 км очаквам един температурен датчик, който за да сменя пак ще я отварям и ще видя какво е събрала отново.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X