Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тресене и бял пушек

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тресене и бял пушек

    Днес ми се случи много интересна случка.
    Паля сутринта, карам 500м всичко наред. Спирам за 5минути. Паля пак и колата все едно не е същата [emoji1]
    Усеща се едно тресене и отзад пуши яката.
    Карам я само на газ.

    Тези дни явно ще се ходи на майстор, ама ми е интересно как стана това изведнъж без видима причина(освен, че паля и тръгвам веднага, но пък сега не е чак толкова студено).
    Чудя се дали е сериозен проблема...

  • #2
    От: Тресене и бял пушек

    Нивото на антифриза как е?

    Коментар


    • #3
      От: Тресене и бял пушек

      Утре ще погледна
      Направи ми впечатление, че в разширителния беше празно

      Коментар


      • #4
        От: Тресене и бял пушек

        В повечето случаи белият пушек е горене на антифриз(вода)...........Неприятно.....
        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

        Коментар


        • #5
          От: Тресене и бял пушек

          Намалял е антифризА

          Коментар


          • #6
            От: Тресене и бял пушек

            Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
            Намалял е антифризА
            Имаш изчезващо малък шанс изпарителят да вкарва антифриз. Ама като цяло работата отива към сваляне на глава.

            Коментар


            • #7
              От: Тресене и бял пушек

              Изпарителя го ремонтирах преди 2 месеца. Смених му мембраните. Така че едва ли е от него...
              Маисъора му каза, че доста неща ще трябва да се сментя. Гарнитура, водна помпа, обтяжни ролко, водна помпа. От къде мога да ги взема на хуваба цена.
              Ако някои продава части, може също да ми пусне една оферта....

              Коментар


              • #8
                От: Тресене и бял пушек

                Щом сте я разхвърлили е ясно,че ще ги смениш тези неща.
                Силно желателно е освен всичко това да направиш и един хидротест на главата,че преди да дойдат при нас на тези коли често им е "разказана играта" не толкова от тормоз,колкото от подръжка "О" в продължение на 300-400х. километра.
                Ако се окаже здрава и права,едно минимално зачистване 0.10-0.15мм.,проверка клапани за пропускане и сглобяване с качествена гарнитура и нови болтове,като се мери добре докъде ще стигнат болтовете,че ако и някой преди вас е шлайфал главата......-бе едно поне 2мм. да остават до дъното.
                И аз я играя тази игра,и Соти чак ангажирах да ми съдейства,тъй че не подценявайте нещата с твоя майстор и всичко да е както си му е реда.
                Успех!
                П.П.Виското и радиатора са ти изправни,нали.
                При мен тези неща бяха първите,които подмених.
                Последно редактирано от Янко Желязков; 20-04-16, 21:44.

                Коментар


                • #9
                  От: Тресене и бял пушек

                  И аз скоро го играх това...
                  През издухана гарнитура влиза вода в цилиндъра, мокри свещта, и тя не работи, докато след 20-30 такта не се изсуши от потока на свежата горивна смес, и започне да подава искра. Естествено-главата долу, шлайф, нова гарнитура, сглобяване и повечко газ, да я накажа за непослушанието

                  Има едно правило което много хора не спазват, и после се чудят защо така...
                  Веднъж свалена главата от двигателя-ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на шлайф. Винаги има кривина, даже и да не е прегрявана, а с тази кривина всичкия ред на затягане на болтовете, и силата с която се стягат става излишна. Просто главата не се притиска с еднаква сила навсякъде, вследствие гарнитурата лесно прегаря, и всичко отначало...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тресене и бял пушек

                    Мхм-че ако е геройски претопляна чак и блока поддава.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тресене и бял пушек

                      Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                      Мхм-че ако е геройски претопляна чак и блока поддава.
                      При мен успях и да го закаля и после набихме ризи.Това на 2000тди 98г.
                      Не става нормален шлайф,оставаха груби петна и за това прибягнах до набиване на ризи.
                      Блока беше крив,но не фатално и не помня точно, може би 0.2мм.И той мина на шлайф.
                      Сега съм на 29К и нямам проблеми!
                      Последно редактирано от georgipetkov64; 20-04-16, 22:57.
                      .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                      Киа спортаж2000тди 98г
                      Ауди А3 1.9ТДИ
                      Каравана Аdria 390Q

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X