Първо да честитя новата 2016 година на всички колеги от сайта с пожелание да е безаварийна и с много приятни минути в офроуда!За здраве, щастие и късмет, смятам, че сте ги получили в изобилие по празниците, но нека е пожелание и от мен!
И така! Да си дойдем на думата. Преди коледа натоварих „кицка“ солидно и тръгнах за България с приповдигнато настроение, защото не си бях идвал 3 години. След около 500 км. спрях за почивка и започнаха ядовете. Никак не пали, само цъка реле някакво може би.Докато се вайках и чудех, двигателя изстина и си запали нормално. Направи ми същия номер още 2-3 пъти, но стигнах до вкъщи. И започнах с профилактиката: смяна на маслото на дифовете, което си носех с мен, смяна на накладките за ръчната и тн. Заредих и тръгнах да се поразходя............ и заработи като трактор. На другата сутрин напомни за себе си. Опита се да завърти, не успя, почаках и „о чудо“ запали!!! Пропуши, закашля се и започна да трепери . И така, стана време за връщане............ закашля се и край. Купих нов акумулатор 100Ач 850 АН (стария и без това беше на повече от 6 години)..........Тръгнах и се опитах да изпреваря..........и изгасна в движение. Същото и в София, Сърбия...И от Австрия не съм я гасил и не съм давал рязко газ. Минах и през дедо Владо от Костинброд, който ме поуспокои, че чека светва и несамо при опасност за двигателя. Пристигнах с 6-7 часа закъснение и веднага в интернет- всякакви форуми на езиците които разбирам и преобладаващото беше за горивния филтър. Срещу 119 евра беше сменен и вече си пали и върти гумите като дам рязко газ....очудващото беше, че компютъра не дава никаква грешка??? Посъветваха ме в сервиза да отворя клапата на резервоара и да си почиста цедката сам, ако пак ми направи тоя номер, но аз мисля да го направя въпреки всичко.И така-предстои сняна на маслото на скоростите -автоматик следващата седмица срещу 200-300 евра, като маслото си е от мен, но със изтакане и промивка и ще бъде като нова, но пък ми се развали радиото някаква комбинация ,навигация, ДТВ, ДВД, МП3 .....,.,.. абе за толкова години още никой не ме е сурвакал така
И така! Да си дойдем на думата. Преди коледа натоварих „кицка“ солидно и тръгнах за България с приповдигнато настроение, защото не си бях идвал 3 години. След около 500 км. спрях за почивка и започнаха ядовете. Никак не пали, само цъка реле някакво може би.Докато се вайках и чудех, двигателя изстина и си запали нормално. Направи ми същия номер още 2-3 пъти, но стигнах до вкъщи. И започнах с профилактиката: смяна на маслото на дифовете, което си носех с мен, смяна на накладките за ръчната и тн. Заредих и тръгнах да се поразходя............ и заработи като трактор. На другата сутрин напомни за себе си. Опита се да завърти, не успя, почаках и „о чудо“ запали!!! Пропуши, закашля се и започна да трепери . И така, стана време за връщане............ закашля се и край. Купих нов акумулатор 100Ач 850 АН (стария и без това беше на повече от 6 години)..........Тръгнах и се опитах да изпреваря..........и изгасна в движение. Същото и в София, Сърбия...И от Австрия не съм я гасил и не съм давал рязко газ. Минах и през дедо Владо от Костинброд, който ме поуспокои, че чека светва и несамо при опасност за двигателя. Пристигнах с 6-7 часа закъснение и веднага в интернет- всякакви форуми на езиците които разбирам и преобладаващото беше за горивния филтър. Срещу 119 евра беше сменен и вече си пали и върти гумите като дам рязко газ....очудващото беше, че компютъра не дава никаква грешка??? Посъветваха ме в сервиза да отворя клапата на резервоара и да си почиста цедката сам, ако пак ми направи тоя номер, но аз мисля да го направя въпреки всичко.И така-предстои сняна на маслото на скоростите -автоматик следващата седмица срещу 200-300 евра, като маслото си е от мен, но със изтакане и промивка и ще бъде като нова, но пък ми се развали радиото някаква комбинация ,навигация, ДТВ, ДВД, МП3 .....,.,.. абе за толкова години още никой не ме е сурвакал така
Коментар