Здравейте.
От 3-4 дни автомобилът ми ( Киа Спортидж 2.0 16V 2002 г. ) започна да работи на празен ход с високи обороти.
При натиснат педал на съединителя ( или изключен от скорост ) оборотите се повишават - на газ до 2000 оборота , а на бензин до 1500-1700 оборота. След около 5-6 секунди оборотите започват плавно да се понижават , като достигат до 1100-1200 оборота ( и на газ и на бензин ).
Не съм пробвал да разкачвам акумулатора , защото не ми се струва проблема да е от грешка в ЕКУ-то.
Огледах да не се е разкачил някой маркуч на вакуум и видях това:


Огледах около показаната на снимките тръбичка дали не се вижда разкачен/висящ маркуч , но не видях нищо.
Някой знае ли дали проблема може да е в тази тръбичка или от някъде другаде?
От 3-4 дни автомобилът ми ( Киа Спортидж 2.0 16V 2002 г. ) започна да работи на празен ход с високи обороти.
При натиснат педал на съединителя ( или изключен от скорост ) оборотите се повишават - на газ до 2000 оборота , а на бензин до 1500-1700 оборота. След около 5-6 секунди оборотите започват плавно да се понижават , като достигат до 1100-1200 оборота ( и на газ и на бензин ).
Не съм пробвал да разкачвам акумулатора , защото не ми се струва проблема да е от грешка в ЕКУ-то.
Огледах да не се е разкачил някой маркуч на вакуум и видях това:


Огледах около показаната на снимките тръбичка дали не се вижда разкачен/висящ маркуч , но не видях нищо.
Някой знае ли дали проблема може да е в тази тръбичка или от някъде другаде?
Коментар