Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся информация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся информация

    Добър вечер колеги.
    Имам следния проблем и ми трябва малко помощ от ваша страна.
    Спрял съм се на кия спортич около 1994-1998 г.
    Тъй като не разполагам с много средства (3000лв.)това е максимума които мога да си позволя. Автомобила ми трябва най вече за градско каране. Евентуално ще трябва да се справи на 100% със преминаване във водни участъци (паднал дъжд и наводнени улици), с кални улици в следствия на дъжда, сняг в нормални зимни условия с вериги и с товар около 200кг.
    Моля, ако е възможно да ми споделите какви са най-честите проблеми с този модел автомобил. Скъпа ли е поддръжката и има ли консумативи и части за модела. Карам доста в града и спрямо това се двоумя дали да е дизел или бензин с газова уредба.
    Надявам се да ми помогнете.
    Ако някой продава такъв автомобил около тази цена да ми пише или 0890/112-001 Красимир Каракашев/Пловдив

  • #2
    От: Търся информация

    Точно от тези години са известни с това че много гният. След 1998 нещата са коренно различни.
    Иначе частите са им на почти смешни цени и ментета не са се появявали.
    Та основно гледай за ръжди под пластмасовите облицивки, ако ги има де.
    3а 3000 почти няма шанс да се намери нещо читаво. Минимум 4000 трябват.Ама и търсене с пачката в джоба, че читавите изчезват за ден - два.
    п.с. тела ми е в подписа.
    Успех!

    Коментар


    • #3
      От: Търся информация

      Слаби места специфични на модела: Резервоар, инерционните хъбове, при дизелите алтернатор(не, че на бензина не го смених), за друго не се сещам.
      Части има, цените са май най-добрите, аз за джип с по-евтини части не се сещам.
      За 4 и малко съм склонен да се разделя с моята, с нови АТ гуми, добър газов инжекцион, обслужена и всичко платено. Карам я всеки ден и разчитам напълно на нея, че друга кола нямам. Общо взето я имам от година и съм и навъртял около 8000км. и сега мисля за нещо по-мощно и с по-големи гуми, ама има разни разходи и ще почака, за това и не е пусната никъде.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #4
        От: Търся информация

        Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
        Слаби места специфични на модела: Резервоар, инерционните хъбове, при дизелите алтернатор(не, че на бензина не го смених), за друго не се сещам.
        Части има, цените са май най-добрите, аз за джип с по-евтини части не се сещам.
        За 4 и малко съм склонен да се разделя с моята, с нови АТ гуми, добър газов инжекцион, обслужена и всичко платено. Карам я всеки ден и разчитам напълно на нея, че друга кола нямам. Общо взето я имам от година и съм и навъртял около 8000км. и сега мисля за нещо по-мощно и с по-големи гуми, ама има разни разходи и ще почака, за това и не е пусната никъде.
        За алтернатора съм съгласен. Просто няма приток на външен въздух до него. Ама за резервоара и хъбовете - не.
        Моите са на 15г. и не са се оплаквали. За 100ооокм и 7 години при мен.

        Коментар


        • #5
          От: Търся информация

          Проблемите са:
          1. Резервоара гние и прецаква бензиновата помпа, най-често е между гредата на шасито и резервоара.
          2. Хъбовете на предните колелета се прецакват като се разбие игления лагер на полуоската, лагера се сменя с бронзова втулка и се решава проблема с чупенето на хъбовете.
          3. Трябва често да си проверяваш виското на перката на радиатора, че като се прецака на тия стари коли може да я прегрееш, но това е проблем и при много други автомобили.

          Иначе частите са на нормални цени не са много скъпи. Окачването е кораво ако са здрави маншоните на шарнирите и на ябълковидните болтове няма да имаш проблеми. Лично според мен предните амортисьори са малко слабички за това купе но пък най-евтините са около 50 лв. бройката. Извън града повече от 130 не съм вдигал, ама то и моята с 95 коня няма как да направи повече. За в града е достатъчно "пъргава" :") но не е икономична(поне бензиновата) аз съм с разход 16/100 а най-ниския който съм имал пак в града е 14/100.
          Последно редактирано от icecool; 12-10-15, 19:11.

          Коментар


          • #6
            От: Търся информация

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            За алтернатора съм съгласен. Просто няма приток на външен въздух до него. Ама за резервоара и хъбовете - не.
            Моите са на 15г. и не са се оплаквали. За 100ооокм и 7 години при мен.
            Ти не си ли с вакумни? А резервоара особено при бензиновите с газ е стоял празен и много народ(включително и аз) имаше проблеми.
            Първоначално публикуван от icecool Преглед на мнение
            Проблемите са:
            1. Резервоара гние и прецаква бензиновата помпа, най-често е между гредата на шасито и резервоара.
            2. Хъбовете на предните колелета се прецакват като се разбие игления лагер на полуоската, лагера се сменя с бронзова втулка и се решава проблема с чупенето на хъбовете.
            3. Трябва често да си проверяваш виското на перката на радиатора, че като се прецака на тия стари коли може да я прегрееш, но това е проблем и при много други автомобили.

            Иначе частите са на нормални цени не са много скъпи. Окачването е кораво ако са здрави маншоните на шарнирите и на ябълковидните болтове няма да имаш проблеми. Лично според мен предните амортисьори са малко слабички за това купе но пък най-евтините са около 50 лв. бройката. Извън града повече от 130 не съм вдигал, ама то и моята с 95 коня няма как да направи повече. За в града е достатъчно "пъргава" :") но не е икономична(поне бензиновата) аз съм с разход 16/100 а най-ниския който съм имал пак в града е 14/100.
            Аз най-много 160 съм вдигал. Редовно си я карам със 120 и нямам грижи. След 100 минава 3000 оборота и тепърва тръгва, но е нестабилна. Разход градско 14-16л., в по-голям град може и повече. Извънградско 10-12 зависи колко ти тежи крака, със средна скорост 100(90-120) ми дава 11,5л..
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • #7
              От: Търся информация

              При мен това лято за ми даде 14 извън града за 2000 км. обиколка из България.

              За резервоара не съм съгласен, при мен проблема с изгнилото беше между гредата и резервоара, там се събира кал и след време започва да гние после влиза вода и мръсотия от там. Имал съм и други коли с метални резервоари и са били на газ но не съм имал такива проблеми.

              Коментар


              • #8
                От: Търся информация

                Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                Ти не си ли с вакумни? А резервоара особено при бензиновите с газ е стоял празен и много народ(включително и аз) имаше проблеми.

                Аз най-много 160 съм вдигал. Редовно си я карам със 120 и нямам грижи. След 100 минава 3000 оборота и тепърва тръгва, но е нестабилна. Разход градско 14-16л., в по-голям град може и повече. Извънградско 10-12 зависи колко ти тежи крака, със средна скорост 100(90-120) ми дава 11,5л..
                Бензиновата е с вакуумни. Моята е с инерционни. И с двете нямам грижа.

                Коментар


                • #9
                  От: Търся информация

                  Ако колегата проявява интерес може да му предложа моята Кия Спортидж - 1996 година. 2000 кубика , 95 к.с. Годишният й данък е 25 лева.
                  Причината да я продавам е , че си купих друга Кия 2002 година.
                  Регистрирана е и е обслужена.
                  В момента километража показва 150000 км.
                  На 135000 км. я обслужих , като смених ангренажен ремък и ролки , ремък на алтернатора , водна помпа , дистрибуторна капачка , кабели със лули , бубина , свещи , антифриз , масло в скоростна кутия , двигател и диференциал.
                  Миналата есен смених цялата генерация , закупих нов австрийски акумулатор 74ah и подмених отвново свещите. Смених резервоара и горивната помпа. Смених жилото на ръчната спирачка и маркучетата на спирачките на задните колела. Сменени са предните накладки и двата шарнира.
                  Колата е с работещи центрубежни хъбове. Към тях имам комплект резервни мъжки и женски зацепващи механизми. Отделно съм закупил и поставил нови ръчни хъбове на AVM.
                  Колата има поставена газова уредба Ланди Ренцо.
                  Има и поставен булбар обхващащ предна решетка и фарове.
                  Цената за която мисля да я продам е 3000 лева.
                  Ако колегата проявява интерес , може да пише на лично съобщение във форума за да изпратя снимки и да дам повече обяснения.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X