Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за Маннол 75/140

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мнения за Маннол 75/140

    Кризата накара много мениджъри за развитие да си използват имиджа на брандовете за производство на всякакви продукти.Та и от там се нароиха хиляди марки масло.
    Аз затова кагото предлагам нещо на пазара отивам до завода и да видя кое как се произвежда ,с какви суровини и с какъв персонал.

    Коментар


    • #17
      От: Мнения за Маннол 75/140

      Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
      Кризата накара много мениджъри за развитие да си използват имиджа на брандовете за производство на всякакви продукти.Та и от там се нароиха хиляди марки масло.
      Аз затова кагото предлагам нещо на пазара отивам до завода и да видя кое как се произвежда ,с какви суровини и с какъв персонал.
      Затова никога няма да предлагаш "Mopar" Щото завод - няма, а къде и с какви суровини и персонал го правят, няма да ти кажат.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #18
        От: Мнения за Маннол 75/140

        Покрай кризата нека отчетем и конкуренцията. Убийствено конкурентен пазар и първоначално високи маржове на печалба. Благодарение на синдрома "Европейски съюз", в момента всеки може да внася коя и да е известна марка. Преди се водеха "официални, ексклузивни, изключителни и пр. вносители". Вносителя за конкретна марка бе един, и цените сам ги определя. Сега няма такова нещо. И заради това, че един вносител разработва марка с години, а друг паралелно започва легално да внася същата при вече разработен пазар на дъмпингови цени, част от вносителите ( и не само те), регистрират собствени търговски марки. Така са сигурни че няма да има друг които да им подбива цената. Примери много, включително и от България. И за да са конкурентни, се налага да продават собствената марка на по ниска цена от вече дъмпинговата на известното масло. За да се получат нещата, дистрибутират една известна марка и покрай нея неусетно налагат своята. Това налага и съответно да се използва по евтина рецепта при производството на съответното масло. Не е тайна, че при поръчка например на 10W40 от собствена марка, производителя (смесителя, пълнача, блендиращата фирма) дава поне 2-3 вида цени. С останалите вискозитети е същото. Единственото изискване е тонажа да е съобразен с капацитета на "миксера". Т.е ако "баката " е с вместимост 3500 литра, не можеш да поръчаш по малко. Тези фирми също не са тайна, като локацията им е съсредоточена най вече в Холандия, Белгия и Италия. Постепенно всяка фирма, имаща необходимото оборудване за миксиране и пълнене започна именно такива услуги, включая и от източна Европа. Примера с МАНОЛ е един от многото. Но там се залага на други неща, защото ако пишеше реалното ПРОИЗВЕДЕНО В УКРАЙНА, продажбите им щяха да са десетократно по малки. Никой няма сметка от това и всички по веригата производител, вносител, регионални дистрибутори е нормално да твърдят че е "Германско", въпреки че са наясно че заблуждават клиента.
        „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

        Коментар


        • #19
          От: Мнения за Маннол 75/140

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Някъде в някакъв форум имаше опит за "разследване": еди-кои си украински олигарси били регистрирали фирма в Германия, която опаковала белгийски рециклирани масла, като даже се сочеше белгийският завод. Ама колко е достоверно...
          Да не би да са тези? Това масло усилено се продава от един от магазини/вносители на доста приятни/съмнителни цени, че даже и в списък на МБ има одобрени няколко продукта на марката.
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • #20
            От: Мнения за Маннол 75/140

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_FAM1346.jpg
Прегледи:1
Размер:52.5 КБ
ID:5686363


            Има нещо друго ,на етикета на истинските масла освен API ,ACEA трябва да има и писано на кои стандарти на автомобилните марки отговаря. Та навремето когато търсех с какво масло да се захвана ,търсих нещо, което да е за нашата черга. Та си писах с цяла плеяда пакетиращи фирми от Германия. За да си направиш свой бранд със всички атрибути и сертификати ,вкрючително това за допуските от производителите ,изискването беше годишна консумация минимум 500 тона.
            Та и това трябва да се гледа - етикета.

            Коментар


            • #21
              От: Мнения за Маннол 75/140

              Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
              [ATTACH=CONFIG]831889[/ATTACH]


              Има нещо друго ,на етикета на истинските масла освен API ,ACEA трябва да има и писано на кои стандарти на автомобилните марки отговаря. Та навремето когато търсех с какво масло да се захвана ,търсих нещо, което да е за нашата черга. Та си писах с цяла плеяда пакетиращи фирми от Германия. За да си направиш свой бранд със всички атрибути и сертификати ,вкрючително това за допуските от производителите ,изискването беше годишна консумация минимум 500 тона.
              Та и това трябва да се гледа - етикета.
              Това дали покриваш спесификациите на производителя на дадена марка автомобил ние много добре го знаем да го гледаме. Обаче от друга страна, поне според мен не е и нещо меродавано и нещо, на което трябва да се лежи 100%, защото за да присъатваш в bevo-то на мерцедес например, се плаща абонаментна такса, което опорочава цялата идея и вътре присъства кой ли не със световноизвестното си некачественно и долнопробно масло с постоянно променливо качество....
              WG 2.7 CRD

              Коментар


              • #22
                От: Мнения за Маннол 75/140

                Тогава ,колегата много правилно е пуснал темата за споделяне на опит от доверен форум.
                Сондирах мнения между състезатели на непозната на нашия пазар марка рейсингово масло. Та мнението беше ,кой ще даде гаранция ,че това масло става?
                Следващото неща много важно е доверието в доставчика на масло или други части.
                Недостатък на обикновеното масло е ,че ако е недотам некачествено ,то това се проявява след 30-40000 км. най-малко.
                Все пак трябва да не си много в ред за да продаваш нещо ,което знаеш ,че е пълен боклук.

                Коментар


                • #23
                  От: Мнения за Маннол 75/140

                  Продават си навсякъде пълен боклук. Особенно в северозапада и в малките градове. Всякакви чорби, с неплатена продуктова такса, внесена от къде ли не за да се докара цена. Просто един сложи варел с масло на цена 3,50 литъра и гледай какво става. За една седмица са го научили. За една седмица всички магазини и сервизи които продават са се обзавели с такова или подобно. В малките градове всички се знаят. А и автопарка там е в повечето случаи 18+ годишен. Колкото до спецификациите. И там нещата са опорочени, особенно от малките бутилиращи компании. Печатат се етикети със сертификати за одобрение от автомобилни производители на базата на реални такива издадени им. Но в тубата маслото е от по евтиното. Въобще маслата са в една графа с горивата. Колкото до 500-те тона на година, сега въобще не е така при определени фабрики.. Има и еднократни поръчки. Всичко живо сваля гарда, само и само да оцелее на пазара. Иначе съм съгласен че маслото веднага не можеш да го разбереш. Все пак не е баница, за да усетиш че е калпава на момента.
                  Последно редактирано от tiramisu; 12-10-15, 22:09.
                  „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мнения за Маннол 75/140

                    таа накрая стигнахме до извода, да не се купува, така излиза май...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мнения за Маннол 75/140

                      Първоначално публикуван от hamido Преглед на мнение
                      таа накрая стигнахме до извода, да не се купува, така излиза май...
                      Изводът е по-тъжен: каквото и да си купиш в България, гаранция-Франция да не е менте...
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мнения за Маннол 75/140

                        Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
                        Аз го пробвах на Трупър, но ЛСД-то не сработваше както трябва.Ако искаш евтино питай в представителството на Ивеко, оттам взех Тутела 75/140 и си реших проблема с дифа, а цената беше 12-13лв.
                        Тутелата не е ли W140 85/140 - минерално ?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X