Колата ми я знаете. Идеята ми се породи след четене на тема във форума. Там няколко колеги споменаваха, че им се налага да сменяват масло на дифовете след газене в по-дълбока вода, защото през въпросното клапанче влизала вода в маслото.
И такаааа...вчера на вилата жената ме изпусна за половин час без работа и ето какво сътворих:това е клапанчето. сваля се с ключ 14, на 3-та снимка е разглобеното клапанче (пак не ми се получава с тия смотани снимки.)
сн.5 намерих някаква "пробка" в мазето- бог знае от какво и я запилих така щото отвора и да дойде централно. Резбата е М-8 по нещо си ( нямах резбомер под ръка).Добавих шайба и гарнитурка и завинтих на мястото на клапана.сн.6.
След това поставих и стегнах гумен маркуч към пробката сн.7,8,9.
На другия край на маркуча си върнах оригиналния клапан и го закрепих високо горе на купето. сн.10,11.
Всичко това свърших с подръчни средства и докато "си почивах". За да е цялостна работата трябва и на предния да се преработи така ( там клапана е същия, но е на по-завряно място), да се сложат по-хубави маркучи и.т.н.
Ако някой има идеи и/или го е правил е добре дошъл да ги сподели.
И такаааа...вчера на вилата жената ме изпусна за половин час без работа и ето какво сътворих:това е клапанчето. сваля се с ключ 14, на 3-та снимка е разглобеното клапанче (пак не ми се получава с тия смотани снимки.)
сн.5 намерих някаква "пробка" в мазето- бог знае от какво и я запилих така щото отвора и да дойде централно. Резбата е М-8 по нещо си ( нямах резбомер под ръка).Добавих шайба и гарнитурка и завинтих на мястото на клапана.сн.6.
След това поставих и стегнах гумен маркуч към пробката сн.7,8,9.
На другия край на маркуча си върнах оригиналния клапан и го закрепих високо горе на купето. сн.10,11.
Всичко това свърших с подръчни средства и докато "си почивах". За да е цялостна работата трябва и на предния да се преработи така ( там клапана е същия, но е на по-завряно място), да се сложат по-хубави маркучи и.т.н.
Ако някой има идеи и/или го е правил е добре дошъл да ги сподели.
Коментар