Здравейте колеги,напоследък забелязвам проблем с оборотите на празен ход.Киа Спортиж 1995 год.бензин 2000 куб.При стартиране на студен мотор оборотите са окло 1300- 1500,след като загрее и достигне работна температура оборотите непадат под 1300,дори се покачват и достигат до 2000.При форсиране и отпускане на педала отново падат до към 1300 и така докато не реши сама да спаднат до 750.Ако я изгася и запаля отново топла оборотите са нормални около 750 и реагират нормално при форсиране и отнемане на газта.Сменено е "стъпковото моторче",ЕГР е затапен,сменена е ламбда сондата.Не свети ЧЕК,има си обичайната мощност.Моля за съвети.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Киата държи непостоянно високи обороти 1300-2000
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Киата държи непостоянно високи обороти 1300-2000
 
 Aз също го имам този проблем и съм се замислил дали да не обърна смукателя за въздух назад за да не влиза под някакво налягане при движение.Първоначално публикуван от icecool Преглед на мнениеАко имаш обикновено газово може от там да е проблема.
 При мен ако спра на място, оборотите сами си падат на 800, после вече не прави номера.
 Чудна чудесия...  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Киата държи непостоянно високи обороти 1300-2000
 
 Разни колици(бензинови предимно) държат някакви такива обороти когато ги пуснеш да се движат по инерция. Като спреш на място оборотите спадат. При този модел има ли го?Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Киата държи непостоянно високи обороти 1300-2000
 
 Аз наскоро имах проблем с пробит регулатор на налягането в бензиновата рейка. Характерно е, че сутрин палеше от четвърт оборот на1-2 цилиндъра и почти моментално се оправя. Докато нормално пали от 1-2 оборота. Имаше промяна и колебание на оборотите - ту високи, по някога и нормални. Когато пробие мембраната на регулатора, започва да налива бензин през маркучето за вакуума, директно във входящия колектор. След време при мен се разпадна това маркуче, започна да тече бензин и тогава разбрах къде е проблема При свободен ход се усещат проблемите, но като задвижиш колата и вдигнеш обороти никакви грижи. Бензина започна да намалява чувствително по-бързо (на газ съм).Първоначално публикуван от Do6ko Преглед на мнениеЗдравейте колеги,напоследък забелязвам проблем с оборотите на празен ход.Киа Спортиж 1995 год.бензин 2000 куб.При стартиране на студен мотор оборотите са окло 1300- 1500,след като загрее и достигне работна температура оборотите непадат под 1300,дори се покачват и достигат до 2000.При форсиране и отпускане на педала отново падат до към 1300 и така докато не реши сама да спаднат до 750.Ако я изгася и запаля отново топла оборотите са нормални около 750 и реагират нормално при форсиране и отнемане на газта.Сменено е "стъпковото моторче",ЕГР е затапен,сменена е ламбда сондата.Не свети ЧЕК,има си обичайната мощност.Моля за съвети.
 
 Запали колата да поработи съвсем малко. После я загаси, откачи вакуумното маркуче на регулатора и виж зали е мокро и мирише на бензин. По принцип трябва да е сухо и чисто.Nissan Terrano 2,7 TDI
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





Коментар