Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Свий
X
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнениеАко нямаш мнение по въпросната кола не пиши .Това да не е ФОРУМ за вестници.Извинявам се за тона.
А ти вместо да се заяждаш, можеш да напишеш нещо смислено, а не да ми се правиш на отворко.
Аз не се извинявам за тона!
Коментар
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Обясни какви проблеми си имал ти лично, сподели ги с колегите си. Може би има колеги ,които не са съгласни с твоето мнение. Това че ти си решил така,не означава че е вярно..Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Коментар
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Минах през ремонт на двигателя - 'задрало' бутало, счупен колянов вал. Минах и през борбата с ръждата (неуспешно) и през безброй нелепи повреди. Хората в статията са написали нещата такива, каквито са.
Хейтърството и другите глупости дето ги чета по-горе няма да коментирам. Който иска да чета, който иска да философства.
Пуснах информацията за добро.
Коментар
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Аз па карам чисто нова КИА Соренто и нямам никакви ядове, освен козметични забележки, на разглезен ползвател.
За стария модел, хората от КИА, един от които ми е приятел дават само добър отзив. Сигурен ли си, че не е въпрос и на експлотация и начин на ползване, щото същия хейт имаше и за предния ми SUV, Каптива, който и в момента ни служи вярно, вече на 240 000 километра. Просто е сервизиран правилно, експлоатиран също.
Коментар
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнениеАз па карам чисто нова КИА Соренто и нямам никакви ядове, освен козметични забележки, на разглезен ползвател.
За стария модел, хората от КИА, един от които ми е приятел дават само добър отзив. Сигурен ли си, че не е въпрос и на експлотация и начин на ползване, щото същия хейт имаше и за предния ми SUV, Каптива, който и в момента ни служи вярно, вече на 240 000 километра. Просто е сервизиран правилно, експлоатиран също.
Споделих моя опит само защото колегата ме предизвика. Важно е обаче, какво са написали хората от Аутобилд. Защото тяхната информация е на базата на TUV, а там са професионалисти. Тук иде реч не за единични екземпляри, а за статистика!
Иначе пожелавам на всички колеги да нямат каквито и да било проблеми с техните коли и джипки!
Айде, със здраве :-)
Коментар
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнениеИзвинявам се на всички засегнати колеги,от форума.
От към окачване никой никога не е имал проблеми. Изключвам някоя друга биелетка.
От към електроника тези преди 2005 са имали някои проблемчета, но в последствие са ги изчистили от Киа.
Автомата преди 2005 прави проблеми, но не и на всеки екземпляр.
Специално при мен откакто я имам 2011, като я купих на 88000 реални км до момента имам сменени само консумативи, две биелетки, шепа интериорни крушки от цялото купе и заварена една планка която държи жилото на ръчната спирачка , аа и едно каре на кардана.Land Rover Defender 110SW 300tdi
Коментар
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Първоначално публикуван от bradi Преглед на мнениеА от немското си имат пристрастие към определена марка.
Затова им викат VWbild
Но в TUV няма пристрастия!
Апропо, ето един руски сайт, където много удобно е представена статистиката на TUV за 2014 година.
http://legavto.ru/article/read/TUV_2014.html
Според мен там е истината. Само за протокола, Соренто хич го няма в класацията.Но пък за 2013 година, в раздела за 2-3 годишните автомобили, Соренто е на 126-то място от 132 възможни!
http://legavto.ru/article/read/TUV_2013.html
Коментар
-
От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент
Тея таблици са та*ак сравни ми моля ти се следното по тях:
7 Mazda MX-5 19,7 93 Сега годините си казват своето, но за тея хиляди км да се появят подобен завишен процент повреди е нормално. Просто данните не са корелирани адекватно спрямо изминатите км. Примерно за това постижение свалям шапка:60 Mercedes M-Klasse 35,5 157
Отделно трябва да има една друга таблица колко са стрували тези автомобили като нови, колко им е струвала подръжката за тези години и изминати км и колко е била стойността на ремонтите. Като си играем на статистика и ние знаем как се прави стъкмистика. Да не зачеквам това, че всеки от показаните автомобили има сигурно поне 8 модификации. Със сигурност не всички са сполучливи като чупливост.6 Toyota Avensis 19,3 139
Специално за 126 - то място виж километрите - 56 хиляди. Сравни ги с първенеца:
И колко струва обаче Аудито е интересен въпроса - сигурно колкото 2 Соренто - та.3 Audi Q5 2,8 61
За протокола ще отбележа, че нямам Киа Соренто. Просто се издразних на стъкмистиката на великите Т€В.Последно редактирано от Байчев79; 28-01-15, 14:33.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар