Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

    За онези, които тепърва ще питат дали да си купят КИА Соренто

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ф6.jpg
Прегледи:1
Размер:126.5 КБ
ID:6077809

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ф7.jpg
Прегледи:1
Размер:118.2 КБ
ID:6077810
    Прикачени файлове

  • #2
    От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

    Ако нямаш мнение по въпросната кола не пиши .Това да не е ФОРУМ за вестници.Извинявам се за тона.
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Ауди А3 1.9ТДИ
    Каравана Аdria 390Q

    Коментар


    • #3
      От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

      Тази статия е писана от абсолютен "хейтър" как можеш да правиш изводи от 1 екземпляр.

      Коментар


      • #4
        От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

        Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнение
        Ако нямаш мнение по въпросната кола не пиши .Това да не е ФОРУМ за вестници.Извинявам се за тона.
        Имам мнение и то напълно съвпада с написаното. Минах по пътя, описан по-горе и искам повече хора да знаят тази информация.
        А ти вместо да се заяждаш, можеш да напишеш нещо смислено, а не да ми се правиш на отворко.
        Аз не се извинявам за тона!

        Коментар


        • #5
          От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

          Обясни какви проблеми си имал ти лично, сподели ги с колегите си. Може би има колеги ,които не са съгласни с твоето мнение. Това че ти си решил така,не означава че е вярно.
          .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
          Киа спортаж2000тди 98г
          Ауди А3 1.9ТДИ
          Каравана Аdria 390Q

          Коментар


          • #6
            От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

            Минах през ремонт на двигателя - 'задрало' бутало, счупен колянов вал. Минах и през борбата с ръждата (неуспешно) и през безброй нелепи повреди. Хората в статията са написали нещата такива, каквито са.

            Хейтърството и другите глупости дето ги чета по-горе няма да коментирам. Който иска да чета, който иска да философства.

            Пуснах информацията за добро.

            Коментар


            • #7
              От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

              Аз па карам чисто нова КИА Соренто и нямам никакви ядове, освен козметични забележки, на разглезен ползвател.
              За стария модел, хората от КИА, един от които ми е приятел дават само добър отзив. Сигурен ли си, че не е въпрос и на експлотация и начин на ползване, щото същия хейт имаше и за предния ми SUV, Каптива, който и в момента ни служи вярно, вече на 240 000 километра. Просто е сервизиран правилно, експлоатиран също.

              Коментар


              • #8
                От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                Извинявам се на всички засегнати колеги,от форума.
                .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                Киа спортаж2000тди 98г
                Ауди А3 1.9ТДИ
                Каравана Аdria 390Q

                Коментар


                • #9
                  От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                  Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                  Аз па карам чисто нова КИА Соренто и нямам никакви ядове, освен козметични забележки, на разглезен ползвател.
                  За стария модел, хората от КИА, един от които ми е приятел дават само добър отзив. Сигурен ли си, че не е въпрос и на експлотация и начин на ползване, щото същия хейт имаше и за предния ми SUV, Каптива, който и в момента ни служи вярно, вече на 240 000 километра. Просто е сервизиран правилно, експлоатиран също.
                  Да, всичко което трябва да се направи правилно, съм го правил. Шофьор съм вече 23 години и смея да кажа, че съм наясно с всичко.
                  Споделих моя опит само защото колегата ме предизвика. Важно е обаче, какво са написали хората от Аутобилд. Защото тяхната информация е на базата на TUV, а там са професионалисти. Тук иде реч не за единични екземпляри, а за статистика!

                  Иначе пожелавам на всички колеги да нямат каквито и да било проблеми с техните коли и джипки!

                  Айде, със здраве :-)

                  Коментар


                  • #10
                    От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                    Забелязъл съм, че за Аутобилд по-добро от немското няма.
                    0884 987 137
                    В българския език НЯМА дума, която в множествено число да завършва с "Й"

                    Коментар


                    • #11
                      От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                      А от немското си имат пристрастие към определена марка.
                      Затова им викат VWbild
                      +359 889 301 623 Явор
                      Suzuki Grand Vitara 2,0л.2007

                      Коментар


                      • #12
                        От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                        Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнение
                        Извинявам се на всички засегнати колеги,от форума.
                        Не е до засягане, а до реалността. Аз имам такава Киа 2006, имам поне трима приятели със модели от 2004 и 2007.
                        От към окачване никой никога не е имал проблеми. Изключвам някоя друга биелетка.
                        От към електроника тези преди 2005 са имали някои проблемчета, но в последствие са ги изчистили от Киа.
                        Автомата преди 2005 прави проблеми, но не и на всеки екземпляр.
                        Специално при мен откакто я имам 2011, като я купих на 88000 реални км до момента имам сменени само консумативи, две биелетки, шепа интериорни крушки от цялото купе и заварена една планка която държи жилото на ръчната спирачка , аа и едно каре на кардана.
                        Land Rover Defender 110SW 300tdi

                        Коментар


                        • #13
                          От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                          Първоначално публикуван от bradi Преглед на мнение
                          А от немското си имат пристрастие към определена марка.
                          Затова им викат VWbild
                          В случая Аутобилд се позовават на данни от TUV. Иначе си прав, че редовно залитат към немското и най-вече към VW. Няма чак толкова лошо.
                          Но в TUV няма пристрастия!

                          Апропо, ето един руски сайт, където много удобно е представена статистиката на TUV за 2014 година.
                          http://legavto.ru/article/read/TUV_2014.html

                          Според мен там е истината. Само за протокола, Соренто хич го няма в класацията. Но пък за 2013 година, в раздела за 2-3 годишните автомобили, Соренто е на 126-то място от 132 възможни!
                          http://legavto.ru/article/read/TUV_2013.html

                          Коментар


                          • #14
                            От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                            Тея таблици са та*ак сравни ми моля ти се следното по тях:
                            7 Mazda MX-5 19,7 93
                            60 Mercedes M-Klasse 35,5 157
                            Сега годините си казват своето, но за тея хиляди км да се появят подобен завишен процент повреди е нормално. Просто данните не са корелирани адекватно спрямо изминатите км. Примерно за това постижение свалям шапка:
                            6 Toyota Avensis 19,3 139
                            Отделно трябва да има една друга таблица колко са стрували тези автомобили като нови, колко им е струвала подръжката за тези години и изминати км и колко е била стойността на ремонтите. Като си играем на статистика и ние знаем как се прави стъкмистика. Да не зачеквам това, че всеки от показаните автомобили има сигурно поне 8 модификации. Със сигурност не всички са сполучливи като чупливост.

                            Специално за 126 - то място виж километрите - 56 хиляди. Сравни ги с първенеца:
                            3 Audi Q5 2,8 61
                            И колко струва обаче Аудито е интересен въпроса - сигурно колкото 2 Соренто - та.

                            За протокола ще отбележа, че нямам Киа Соренто. Просто се издразних на стъкмистиката на великите Т€В.
                            Последно редактирано от Байчев79; 28-01-15, 14:33.

                            Коментар


                            • #15
                              От: КИА Соренто - От работен кон до тежкоболен пациент

                              В Германия поне има TUV. В България няма нищо подобно. От какво се дразниш?!
                              Това е една информация, която може само да ти помогне. Като не ти харесва - игнорирай я.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X