От: Какво направих по Кията днес?
Днес смених дюзите на Кия-та. Първо искам да благодаря на Пенчо за съдействието и отделеното време.
Пенчо, БЛАГОДАРЯ!!! Нека има повече хора като теб...тогава може би ще живеем и в по-добър свят!
Та на въпроса - свалих старите дюзи повече профилактично от колкото от сериозни проблеми. Колата си работеше добре, палеше и топла и студена на един оборот.
Само два-три пъти както бях писал при движение с постоянна скорост се появи едно причукване като на зле работеща дюза или предварение, трудно е да го опиша по-точно.
Дюзите от колата изпратих на Суперскан България /Кирил Тодоров "kiki.t" във форума/
Според него при норма 140 бара моите са отваряли на 90 бара което е много ниска стойност. Пак по негова препоръка купих и чисто нови дюзи /не разпръсквачи, защото не намерих/ и ги монтирах на колата. Сменени са термощитовете, нови медни дифтунги между главата и дюзата, както и нови алуминиеви за обратното гориво.
И сега следва най-интересното...разлика в поведението на автомобила НЯМА! Никаква! Пали, върви и пуши точно така, както и със старите дюзи.
Сега съм в дълбок размисъл...кой и къде греши. Възможно ли е при такава голяма разлика /50 бара/ да не се усети разлика в поведението на мотора?
Възможно ли е старите дюзи да не са били толкова зле? Но...доверих се на препоръки от друг съфорумец за Кирил Тодоров
Възможно ли е новите дюзи да не са регулирани правилно в завода производител. Бяха опаковани в оригинална опаковка, със холограмни стикери, и вътре запечатани в полиетиленов плик непрозрачен, оранжев на цвят - малко вероятно според мен.
Признавам че съм объркан и не зная какво да мисля. Май сгреших...като нямах проблеми, защо я разбутвам колата...ама въпрос на характер...все си мисля че трябва всичко да е изрядно като от магазина, и си платих...
В телефонен разговор с Кирил Тодоров, се изясни че старите разпръсквачи са били в що годе добра кондиция, с разлика само в налягането на впръскване, т.е. нямало е "пикаеща" дюза и затова няма особена разлика в работата на мотора. Пак според него, се очаква да падне разхода на колата заради подобрено изгаряне поради по-добре работещи нови дюзи.
Днес смених дюзите на Кия-та. Първо искам да благодаря на Пенчо за съдействието и отделеното време.
Пенчо, БЛАГОДАРЯ!!! Нека има повече хора като теб...тогава може би ще живеем и в по-добър свят!
Та на въпроса - свалих старите дюзи повече профилактично от колкото от сериозни проблеми. Колата си работеше добре, палеше и топла и студена на един оборот.
Само два-три пъти както бях писал при движение с постоянна скорост се появи едно причукване като на зле работеща дюза или предварение, трудно е да го опиша по-точно.
Дюзите от колата изпратих на Суперскан България /Кирил Тодоров "kiki.t" във форума/
Според него при норма 140 бара моите са отваряли на 90 бара което е много ниска стойност. Пак по негова препоръка купих и чисто нови дюзи /не разпръсквачи, защото не намерих/ и ги монтирах на колата. Сменени са термощитовете, нови медни дифтунги между главата и дюзата, както и нови алуминиеви за обратното гориво.
И сега следва най-интересното...разлика в поведението на автомобила НЯМА! Никаква! Пали, върви и пуши точно така, както и със старите дюзи.
Сега съм в дълбок размисъл...кой и къде греши. Възможно ли е при такава голяма разлика /50 бара/ да не се усети разлика в поведението на мотора?
Възможно ли е старите дюзи да не са били толкова зле? Но...доверих се на препоръки от друг съфорумец за Кирил Тодоров
Възможно ли е новите дюзи да не са регулирани правилно в завода производител. Бяха опаковани в оригинална опаковка, със холограмни стикери, и вътре запечатани в полиетиленов плик непрозрачен, оранжев на цвят - малко вероятно според мен.
Признавам че съм объркан и не зная какво да мисля. Май сгреших...като нямах проблеми, защо я разбутвам колата...ама въпрос на характер...все си мисля че трябва всичко да е изрядно като от магазина, и си платих...
В телефонен разговор с Кирил Тодоров, се изясни че старите разпръсквачи са били в що годе добра кондиция, с разлика само в налягането на впръскване, т.е. нямало е "пикаеща" дюза и затова няма особена разлика в работата на мотора. Пак според него, се очаква да падне разхода на колата заради подобрено изгаряне поради по-добре работещи нови дюзи.
Коментар