Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Импулс към бобините?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Импулс към бобините?

    Здравейте,

    Става въпрос за Kia Sportage 1999 г.,2000 cm3,128 h.p. Проблемът е в това, че импулсът към бобините липсва, въпреки че имат ток до тях и имобилайзера работи. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели на какво се е дължал и какво го е причинило. Предварително благодаря за отделеното време.

  • #2
    От: Импулс към бобините?

    Провери комутатора...ако има.
    Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

    Коментар


    • #3
      От: Импулс към бобините?

      Ами според мен, ако има, е вграден в бубините,а импулса не стига до тях изобщо.

      Коментар


      • #4
        От: Импулс към бобините?

        Комутатор тази кола няма.Има ЕКУ дето върши тази работа.
        Ти как разбра че имобилайзера работи?Защото точно той спира импулса на бубините...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          От: Импулс към бобините?

          +1. И няма да тръгне и горивната помпа!
          пп Може и друго да има , но е малко инфото.
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #6
            От: Импулс към бобините?

            Здравейте,

            Горивната помпа работи. Това което няма е искра на свещите. И аз се надявах да е от имобилайзера, но човекът в сервиза (Вальо, на завод Сердика) ми каза, че той бил работил. Това негово заключение го направи на база на това, че светкала и загасвала лампата Immo на таблото.

            Коментар


            • #7
              От: Импулс към бобините?

              А да имаш някое допълнително слагано бутонче, реленце и прочее не-заводски изпълнения?
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Импулс към бобините?

                Да, има едно бутонче, което е сложено при бушонното табло. То е с един кабел и според хората в сервиза било да се рестартира алармата, към която обаче няма вързан имобилайзер, а е само за централното и звуков сигнал. Като го натискам няма никакъв ефект (преди когато работеше колата и сега също). Всички бушони и релета са проверени, както и датчиците за коляновия и разпределитения вал.

                Коментар


                • #9
                  От: Импулс към бобините?

                  Не знам в подробности схемата на запалването на колата ти, предполагам, че е подобно на моето и от тази позиция ще коментирам - блокът съдържа две бобини - към него трябва да отиват три кабела и на единия да има "постоянно" захранващо напражение (през реле което се управлява от ЕКУ-то, това реле при мене подава ток и на инжекторите). Може би това напрежение имаш предвид като казваш че има ток към бобините. Чред другите два кабела последователно се включва и изключва всяка бобина (като всеки кабел, чрез ключов транзистор в ЕКУ-то занулява бобината си и тогава през нея протича ток, осигурен по първоспоменатия кабел, когато транзисторът затвори, токовата верига на бобината се разпада и на високоволтовата и намотка възниква искра.) След като не се генерира грешка (мигащото "двигателче" на таблото гасне) значи имобилайзерът ти като устройство работи. Но е възможно някоя комбинация от релета или допълнителни "хитри" приспособления да не допуска запалване на двигателя. В този случай (щото хитрите приспособления не са достатъчно хитри) докато въртиш на стартер наоколо ще се умирисва на неизгорял бензин. Пак в този случай е възмжно да е изгорял един (или двата но малко вероятно) ключов транзистор в ЕКУ-то. Можеш да провериш с мултицет или лампа (между кабела с постоянното захранване и единия, а после и другия кабел) тези ключови транзистори. Ако лампичката мига(докато се върти на стартер), са наред. При това положение проблемът е в бубинния блок.
                  Ако не мирише на бензин положението е сложно и лошо.
                  ОФБ ДБ X22SE
                  Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Импулс към бобините?

                    Първоначално публикуван от dilyan_n Преглед на мнение
                    Да, има едно бутонче, което е сложено при бушонното табло. То е с един кабел и според хората в сервиза било да се рестартира алармата, към която обаче няма вързан имобилайзер, а е само за централното и звуков сигнал. Като го натискам няма никакъв ефект (преди когато работеше колата и сега също). Всички бушони и релета са проверени, както и датчиците за коляновия и разпределитения вал.
                    Алармите нямат бутон за рестартиране. Щом има такова бутонче е допълнително поставяна (и евтина аларма). Това е за принудителното изключване на алармата и за сервизно обслужване и настройки. Алармата може да има реле за изключването на запалването и то да създава проблем. Ако има такова реле - неговите контакти прекъсват кабела с постоянното напрежение от тройката кабели към бубиния блок. Но щом казваш, че има захранване на него - значи е наред. Може да има и други "хитрини" срещу кражба от предишния собственик.
                    ОФБ ДБ X22SE
                    Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Импулс към бобините?

                      Закачи една лампа между + и 1 и след това 28 пин на ЕКУто. При въртене трябва да мигат.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Импулс към бобините?

                        Първоначално публикуван от dilyan_n Преглед на мнение
                        Здравейте,

                        Горивната помпа работи. Това което няма е искра на свещите. И аз се надявах да е от имобилайзера, но човекът в сервиза (Вальо, на завод Сердика) ми каза, че той бил работил. Това негово заключение го направи на база на това, че светкала и загасвала лампата Immo на таблото.
                        Колата при Вальо ли е?
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Импулс към бобините?

                          Да, колата е при него.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Импулс към бобините?

                            Май се стигна до там ,че търся компютър за Kia Sportage 1999г. 2.0/128 h.p., BOSCH номера му е:
                            M 261 204 941 Възможна е малка разлика в този номер.
                            Последно редактирано от dilyan_n; 08-02-14, 14:37.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Импулс към бобините?

                              В Колос ми казаха, че проблема бил в имобилайзера, но те неможели да го оправят. Намерих човек, който да махне имобилайзера. Махна го, колата запали веднага, но на 2 цилиндъра (към едната бобина все още няма импулс - мерено долу при компютъра). Още когато ми го даде (компютъра), ми каза да разменя кабела на 24 с този на 52 пин. Някой има ли представа за какво са тези пинове? Има ли някъде схема на пиновете ( описание кой за какво е). Другото странно нещо е, че оборотомера спря да работи след тази намеса.
                              Благолдаря, предварително за отделеното време.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X