Привет на всички във форума на Киа.
Сдобих се с Киа 2.0 тди (2002) малко по случайност, като не бях много подготвен за това и логично изненадите и въпросите се появиха впоследствие при по-обстойния оглед на канала. Искам да я приведа в изправност и затова споделям проблемите, които открих на този етап. Не съм много опитен и всяка помощ е добре дошла, като се надявам да сте снизходителни, ако бъркам терминологията.
1. Най-много ме притеснява омасляването на предния диференциал откъм фланеца на кардана и откъм вътрешния маншон към полуоската. Предполагам става въпрос за износени семеринги. Тук въпросите ми са има ли нещо особено при смяната им и с какви е препоръчително да бъдат заменени? Препоръка за трансмисионно масло?
2. Единият външен маншон е сцепен, а другият е напукан. А каретата не дават признаци на повреда. Предполагам, че за да се сменят маншоните, трябва да се свали карето. Има ли някакви особености и какви маншони използвате?
3. Скоростите се включват нормално, но лостът е много халтав. Втулки ли има някакви, които са свършили курса или нещо друго? Проблем ли е да се кара така?
4. На единия спирачен диск отвъре има ламаринен "протектор", а на другия - няма. Предполагам, че е необходимо да се сложи.
5. Зад генератора излиза един гумен маркуч (като хидравличен), който е омаслен. Струва ми се, че проблемът му е в запресования накрайник. Всъщност за какво служи и като каква част се води?
6. За хъбовете четох тук, но не разбрах за ръчните AVM, дали има разлика между тези, които се продават за 140 лв. и тези от 420 лв.?
Дано не съм прекалил с въпросите.
Весели празници и успехи на всички.
Сдобих се с Киа 2.0 тди (2002) малко по случайност, като не бях много подготвен за това и логично изненадите и въпросите се появиха впоследствие при по-обстойния оглед на канала. Искам да я приведа в изправност и затова споделям проблемите, които открих на този етап. Не съм много опитен и всяка помощ е добре дошла, като се надявам да сте снизходителни, ако бъркам терминологията.
1. Най-много ме притеснява омасляването на предния диференциал откъм фланеца на кардана и откъм вътрешния маншон към полуоската. Предполагам става въпрос за износени семеринги. Тук въпросите ми са има ли нещо особено при смяната им и с какви е препоръчително да бъдат заменени? Препоръка за трансмисионно масло?
2. Единият външен маншон е сцепен, а другият е напукан. А каретата не дават признаци на повреда. Предполагам, че за да се сменят маншоните, трябва да се свали карето. Има ли някакви особености и какви маншони използвате?
3. Скоростите се включват нормално, но лостът е много халтав. Втулки ли има някакви, които са свършили курса или нещо друго? Проблем ли е да се кара така?
4. На единия спирачен диск отвъре има ламаринен "протектор", а на другия - няма. Предполагам, че е необходимо да се сложи.
5. Зад генератора излиза един гумен маркуч (като хидравличен), който е омаслен. Струва ми се, че проблемът му е в запресования накрайник. Всъщност за какво служи и като каква част се води?
6. За хъбовете четох тук, но не разбрах за ръчните AVM, дали има разлика между тези, които се продават за 140 лв. и тези от 420 лв.?
Дано не съм прекалил с въпросите.
Весели празници и успехи на всички.
Коментар