Много се чудих как да озаглавя тази тема ,но това ми доиде най-първо.Тази сутрин при запалване на кията (спрортич 2.0 тди ) долових миризма на изгорял бакелит .Бях пуснал вентилатор на 4 ,подгрев на задно стъкло и фарове .Да допълня паленето беше съвсем нормално , около 6-7км до работа миризмата на изгоряло не се увеличи.И така до вечерта ,пак нормално палене ,но този път миризмата се увеличи почти веднага .Спирам и вдигам капака точно под кулера "дими" , загасих колата , свалих кулера и видях къде е проблема.Връзката на подгревните свещи с инсталацията беше започнала да се топи.Ок казвам си хлабава връзка , голямо напрежение ,искрене това е проблема да ама не .При замерване на напрежението към свещите след запалване продължава да има .Да допълня когато колата е на контакт релето изключва и напрежението към свещите прекъсва ,някой знае ли какъв може да е проблема и къде се намира релето.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Реле за подгревни свещи
Свий
X
-
От: Реле за подгревни свещи
Първоначално публикуван от zako01 Преглед на мнениеМного се чудих как да озаглавя тази тема ,но това ми доиде най-първо.Тази сутрин при запалване на кията (спрортич 2.0 тди ) долових миризма на изгорял бакелит .Бях пуснал вентилатор на 4 ,подгрев на задно стъкло и фарове .Да допълня паленето беше съвсем нормално , около 6-7км до работа миризмата на изгоряло не се увеличи.И така до вечерта ,пак нормално палене ,но този път миризмата се увеличи почти веднага .Спирам и вдигам капака точно под кулера "дими" , загасих колата , свалих кулера и видях къде е проблема.Връзката на подгревните свещи с инсталацията беше започнала да се топи.Ок казвам си хлабава връзка , голямо напрежение ,искрене това е проблема да ама не .При замерване на напрежението към свещите след запалване продължава да има .Да допълня когато колата е на контакт релето изключва и напрежението към свещите прекъсва ,някой знае ли какъв може да е проблема и къде се намира релето.
Свещите греят доста след запалване. Индикаторната лампа гасне, ама те си греят. Релето мисля е под жабката.
-
От: Реле за подгревни свещи
Не бързай с "ровичкането".Щом сте възтановили връзките, не би следвало да има нови проблеми.Имай предвид ,че свещите "дърпат" "стартово" около 25 ампера и пада до 10 ампера. Ако прибавим и "помощтните"свещи за климатроника консумацията става ...........А новите алтернатори са с охлаждане,инерционни шайби т.н. .
Коментар
-
От: Реле за подгревни свещи
Моите подгр. свещи продължават да работят и след запалване само при натиснат (макар и леко) педал на "газта". Не знам дали се следи самия педал или оборотите. При достигане на някаква температура спират да работят и при натиснат педал. Интересното е, че при мен има някакъв бъг и подгревът работи само при натиснат педал на газта (значи се следи точно той!). Но това не ми пречи и пали и при -20 (да чукна на дърво)......Венцислав Петров
Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице.
Рекстън 2 2.7 165 к.с. ; Лагуна купе 2.0 dci 210 к.с.
0889 62 8четири 6четири
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар