Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик :)

    Здравейте,
    От месец и половина съм собственик на споменатото возило и като цяло съм много доволен.
    Като изключим, че благодарение на скъсан маркуч, успях да прегрея двигателя (странно как са решили да сложат индикатор за водата за чистачките, но не и такъв за охладителната течност ), колицата се държи екстра - гнязта се изчисти, главата се шлифова, засега всичко е наред.

    Единственото, което ме притеснява в момента е, че при ускорение на 2ра и 3та, понякога се чува звук като от механичен удар някъде под мен, колата съвсем леко "връща" все едно съм отпуснал рязко газта (или е гръмнал ауспуха на газката) и след това набира пак. Принципно си мислех, че за момент приплъзват гумите и се включва 4х4, но честно казано не съм много сигурен. Някой сблъсквал ли се е с такова държане?

    Другата ми чуденка е относно индикацията за свършващо гориво. Лампичката не трябва ли да се включва тестово при подаване на контакт? При мен не го прави, а мисля всичко друго светва по за няколко секунди. Все още не съм събрал кураж да не зареждам достатъчно време, че да разбера ще светне ли или направо ще спре

  • #2
    От: Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик

    Колега да ти е честита колицата,относно първия ти въпрос не мога да ти отговоря но за лампичката за бензина е нормално и при мен е така.

    Коментар


    • #3
      От: Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик

      Като я оставиш на резерва, ще събереш боклука на резервоара. Иначе лампата светва при 10 литра (проверено).

      Коментар


      • #4
        От: Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик

        2004 с какво 4х4 е. Възможно е да приритва от зацепването на муфата която управлява задния мост. За проба излез на някоя ливада исключи есп-то и и дай газ но с навъртян волан ( примерно караш на първа, завиваш биеш втора и газ) ако чуеш въпросния удър и колата тръгне на пред с вратите значи почти 100% е от муфата която зацепва. Свали таблото и виж дали има лампа за горивото.
        I'm not Lost, I'm Discovering !

        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

        Коментар


        • #5
          От: Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик

          С Auto / Low. Виж есп нямам представа как да го изключа Ударите се оказа че идват от трансферната верига, която се беше разхлабила и изядените зъбци на една от зъбчатките към нея. Смяната им, плюс сваляне / работа / качване на скоростната кутия - 1К. Заспа след това

          Коментар


          • #6
            От: Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик

            Здравейте. Ще споделите ли къде извършихте ремонта. Че не са много местата където хората знаят какво правят.
            Поздрави
            Land Rover Defender 110SW 300tdi

            Коментар


            • #7
              От: Киа Соренто 2004та, ръчна, 140 коня - два въпроса от нов собственик

              gabelaservice.com тук

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X