След доста мислене и чудене най-накрая се наканих и почнах работа по кията. За сега е повдигната само задницата , но и предницата идва на ред. От зад използвах пружини от омега б комби 2.5 ТДИ. Лифта се получи около 10 см., Преди да се повдигне от зад и от пред от земята до най-високото на калника беше по 77см, сега от зад е около 87см., а и предницата порасна с 2 см. и сега е 79см. За от пред съм запланувал да сложа фланци по 25-30мм. за да се изравни горе долу. За от зад остава да си удължа щангата, че сега дифа бяга малко в дясно около 2-3 см. В тази връзка да попитам някой знае ли дали тази щанга е плътна или е тръба и ако е тръба колко мм горе-долу е дебела стената й? След повдигането и на предницата съм запланувал да сменя джантите с някои с минусово ЕТ и да сложа по големи гуми. Поръчал съм си и предна метална броня по чертежите за витара.
За насоки по повдигането използвах темата на Димо_73 - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=64242 и съветите на Ицо speed750, като искам да благодаря и на двамата.
Така изглеждаше кошницата преди:

Така е сега:


Разликата в пружините:


Използвах ПЗ профил 100х50 за да удължа амортисьорите, но се оказа че така ходовете стават големи и пружините падат и се наложи да ги заменя с профил 50х50:

Ами това е за сега, другата седмица ще оправя и щангата, дано да не е проблем да се кара така, че ми се иска да скокна до Арда за уикенда.
За насоки по повдигането използвах темата на Димо_73 - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=64242 и съветите на Ицо speed750, като искам да благодаря и на двамата.
Така изглеждаше кошницата преди:
Така е сега:
Разликата в пружините:
Използвах ПЗ профил 100х50 за да удължа амортисьорите, но се оказа че така ходовете стават големи и пружините падат и се наложи да ги заменя с профил 50х50:
Ами това е за сега, другата седмица ще оправя и щангата, дано да не е проблем да се кара така, че ми се иска да скокна до Арда за уикенда.
Коментар