Вчера се прибирам от вилата (25 км. чист и сух асфалт) и пред блока гледам в краката на пътника,-локва. Изстинах- викам си: "разля се ракията".Да ама не, от таблото капе.Пипам-топло и мазно(не е онова).Явно антифриз капе с доста разумна скорост при запален двигател.Не тече но капе пъргаво.Като угася спира.Още не съм поглеждал подробно, че сега няма време, но е сряда я почвам.Може да е спукано радиаторче, може да е цепнат маркуч или изпуснала скоба.
Въпроса е има ли някакви скрити уловки по сваляне на парното, които не са описани в тук приложените ръководства?Модела е "Спортидж" 2001г. 2.0ТДИ.
Ще се радвам и ако някой, който я е правил тая гимнастика каже: "направи така, а не прави така...."
Въпроса е има ли някакви скрити уловки по сваляне на парното, които не са описани в тук приложените ръководства?Модела е "Спортидж" 2001г. 2.0ТДИ.
Ще се радвам и ако някой, който я е правил тая гимнастика каже: "направи така, а не прави така...."
Коментар