Здравейте колеги,
Отдавна не съм писал за Кицка, но явно момента на истината настъпи Става въпрос за Соренто 2.5,
дизел, 2003 г.
Та....пътувахме по празниците смело и безотговорно към морето с Кицка - по магистралата с около 140 км./ч.
Колцата си вървеше супер и без никакви проблеми. Малко преди Приморско усетих миризма на изгоряло в купето....спрях, слязох.....нищо видимо и продължихме. След няколко километра забелязах в огледалото лек бял пушек отзад. На влизане в Приморско димната завеса беше неописуема, а сеирът за кибиците - пълен!!
Та със последни издихания я закарахме в един сервиз (Имам познати там) и хората още щом я видяха казаха че е гръмнала турбината, както и се оказа.
Днес вече турбото е готово - рециклирано със "Заводски параметри" и предстои запалване.
Та въпроса е - дали си му е дошло времето, или има някаква друга причина за тая поразия.
Днес ще мерят налягането на маслото...и ако е под 2 атм. ....незнам.
Та така...оплаках се и чакаме сега
Отдавна не съм писал за Кицка, но явно момента на истината настъпи Става въпрос за Соренто 2.5,
дизел, 2003 г.
Та....пътувахме по празниците смело и безотговорно към морето с Кицка - по магистралата с около 140 км./ч.
Колцата си вървеше супер и без никакви проблеми. Малко преди Приморско усетих миризма на изгоряло в купето....спрях, слязох.....нищо видимо и продължихме. След няколко километра забелязах в огледалото лек бял пушек отзад. На влизане в Приморско димната завеса беше неописуема, а сеирът за кибиците - пълен!!
Та със последни издихания я закарахме в един сервиз (Имам познати там) и хората още щом я видяха казаха че е гръмнала турбината, както и се оказа.
Днес вече турбото е готово - рециклирано със "Заводски параметри" и предстои запалване.
Та въпроса е - дали си му е дошло времето, или има някаква друга причина за тая поразия.
Днес ще мерят налягането на маслото...и ако е под 2 атм. ....незнам.
Та така...оплаках се и чакаме сега
Коментар