Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пореден проблем със Спортиж

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пореден проблем със Спортиж

    Малко предистория,поради самофорсиране и достигане на обороти на място над 3 500-4000 на Спортиж 2000 куб.1996 год 8 клапана,бензин сменихме МПХ и оборотите заспаха.При старт на студен мотор достигат 1500 и постепенно стигат около 800 на работна температура.Двигателя работи чудесно,стабилни обороти но при потегляне и ускорение особено на малките предавки се явява ужасно пресецване,разтрисане,задържане и постепенно ускорение.Мотора не глъхне,не се чувства някакво товарене или прекъсване.С майстора проверихме кабели,нови свещи,дебитомер,вакуми и компдиагностика и нищо-всичко е ОК.Разкачиха един по един датчици,почистиха букси и пак същото положение.Има съмнение,че смуче вуздух и дроселира но от къде?Утре ще свалят дузите и пак ще пробваме.Моля, ако имате идеи споделете.Аз съм от Видин и тук тези автомобили не са много популярни.

  • #2
    От: Пореден проблем със Спортиж

    На мен ми прилича на запушени дюзи или лошо гориво

    Коментар


    • #3
      От: Пореден проблем със Спортиж

      Колегай пробвай като сложиш в резевоара от добовките, които продават.

      Коментар


      • #4
        От: Пореден проблем със Спортиж

        Колега , а катализатор има ли, да не би да е задръстен?
        Бензинов филтър сменял ли си?
        Ако не е от там проблема, най лесно се проверява дали дърпа въздух с някакъв спрей, примерно WD 40, спрей за почистване на карбуратори или от мещо от сорта дето гори. Пръскаш около съмнителното място , докато мотора работи и ако си покачи оборотите, значи от там смуче. Тя би трябвало и с дебитомер да е , да не би да е замръсен, виж в нисан подфорума има добро описание как се чисти от Sparky.

        Коментар


        • #5
          От: Пореден проблем със Спортиж

          Привет на всички отзовали се,разбира се и на всички прочели темата.Почистихме с шпей инжекциона,Лъки Моли добавка в резервоара и нещата почти ОК.Придръпваше още малко затова запушихме едното мъркуче на някакъв вакумрегулатор.Намира се от ляво на мотора точно под дьзите.Ще снимам и ще кача,оборотите ги държи стабилни,ускорява нормално.Катализатора е свален и има резонаторно гърне,ново задно гърне.Дебитометъра е почистен.

          Коментар


          • #6
            От: Пореден проблем със Спортиж

            В крайна сметка е дефектирал Изпълнителния Клапан за Рециркулация на Отработените Газове.Въпрос-може ли да се игнорира или да се почисти? В момента съм откачил маркучето към него и съм го затапил/маркучето/ с един болт а клапана е отворен.

            Коментар


            • #7
              От: Пореден проблем със Спортиж

              Като предварително се извинявам продължавам да питам:мога ли да затапя EGR клапана с някаква гарнитура и какво да очаквам като поведение на двигателя.Сега само съм изолирал маркучето към него а той е отворен.Ако го изолирам с ламаринка нямали да се покачи налягането в колекторната тръба?

              Коментар


              • #8
                От: Пореден проблем със Спортиж

                Тъй като никой от колегите с кия не отговаря..
                Никога не съм се бъзикал с кия, ама ако наистина клапана е повреден и стои отворен , то по добре е да пробваш да го изолираш. Няма как да ти вдигне налягане в колектора, то там има вакуум/при работещ мотор/, при неработещ атмосферно налягане. По новите двигатели си управляват клапана през цялото време , ама не вервам твоята да е от тях.
                Очаквай само положителни промени от подобна манипулация. Това, че си изолирал управляващия вакуум , ако клапана е заседнал в отворено положение - нищо не си направил. Тя си бърка постоянно смесообразуването, вкарва постоянно изгорели газове във всмукателния колектор. Ти сваля ли го клапана, видя ли го , че наистина стои отворен. Ако е така , то ремонт няма, или търсиш друг , който работи/ако ти пука толкова за екологията, която без катализатор не знам как ще стане/ или най - добре го затапвай. Вариант А-цяла гарнитура за ауспуси , която да затвори пътя на изгорелите газове към клапана/ малко несигурно, може гарнитурата да прегори след време и да почне да прави пак магарии/. Вариант Б- заварка/херметична/ на клапана и после го ползваш само за тапа. Вариант Ц-изработване на фланец , гарнитурки-най приличен начин , но по - скъп. Пиши как е протекло след отстраняване на проблема. Поздрави от Швеция!

                Коментар


                • #9
                  От: Пореден проблем със Спортиж

                  Днес реших и изрязах гарнитура по профила на клапана но без отвори/алуминиева ламаринка около 1.5 мм/ и я монтирах между колекторите и калапана.По този начин няма как да проникнат изгорели газове в смукателния колектор.Резултат- осезаемо по-добро ускорение,без пресецване и тресене.Ще видя разхода как е и пак ще пиша.Имате ли впечатления от гумите FEDIMA-FRONTEIRA? Какъв най-голям размер мога да монтирам на киата но без лифт? Благодарско на всички отзовали се!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пореден проблем със Спортиж

                    235/75R15 на оригиналните джанти. Ако искаш изнесени джанти или по-големи гуми ,прочети темата "Джанти с минусово ЕТ", някъде в този раздел.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пореден проблем със Спортиж

                      Благодаря buleet_pk.Спрял съм се на FEDIMA FRONTEIRA 215/75 R15

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X