Или пък включи 4х4, направи 5 метра ход на някъде и после вдигни колата на крик и завърти колелото на ръка, ако работи хъба трябва с колелото да завъртиш и полуоска и преден кардан.
Стъпваш на пясък или кал, включваш предното, завърташ пълен десен или ляв, сваляш прозореца и гледаш колелото, раздаваш газта смело и ако започне да боксува отпред, значи и двата хъба работят. Ако не боксува е възможно един или и двата хъба да са си отишли.
А има ли вариант при включване на двойното,предното да работи но и след изключване на двойното гумите да продължават да въртят полуоските-както в момента е при мен?С оригиналните вакуумни хъбове съм и май не изключват.
А има ли вариант при включване на двойното,предното да работи но и след изключване на двойното гумите да продължават да въртят полуоските-както в момента е при мен?С оригиналните вакуумни хъбове съм и май не изключват.
Най вероятно не са зацепвали и някой ги е принудил.....отвори ги и ще разбереш.
Коментар