Вчера пътувах Ямбол-София,карам със 110км.температурата е нормална(стрелката е малко под средата)
След 200км спирам да пия кафе.....тръгвам след 20минути и след малко гледам стрелката една черта над средата.
Спирам,форсирам на място 3000об и след 20-30 секунди стрелката пада на нормално полужение.Гася двигателя,разшерителният съд е пълен.
Перката на виското се върти много леко,като на студен двигател.След 3-4мин се чува балбукане и радиатора дръпна антифриза от разширителният съд.Отварям радиатора-пълен.Тръгвам,до София....около 60км градско....обратно до Ямбол,температурата се държи нормално.
Виско муфата е нова(като взех колата беше зацепена принудително)
Дали има проблем? Моля за съвети.
След 200км спирам да пия кафе.....тръгвам след 20минути и след малко гледам стрелката една черта над средата.
Спирам,форсирам на място 3000об и след 20-30 секунди стрелката пада на нормално полужение.Гася двигателя,разшерителният съд е пълен.
Перката на виското се върти много леко,като на студен двигател.След 3-4мин се чува балбукане и радиатора дръпна антифриза от разширителният съд.Отварям радиатора-пълен.Тръгвам,до София....около 60км градско....обратно до Ямбол,температурата се държи нормално.
Виско муфата е нова(като взех колата беше зацепена принудително)
Дали има проблем? Моля за съвети.
Коментар