Здравейте фенове на КИА.От скоро съм притежател на КИА и изкам да питам някой да ли е карал КИАТА със олио,ще има ли някакъв проблем
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Олио и КИА
Свий
X
-
От: Олио и КИА
Има вече няколко теми по въпроса и в общия случай според комбинацията с нафта излиза че е си е възможно, не виждам проблем да пробваш особено ако киата е от тия първите по 2000 лвпрез 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
-
От: Олио и КИА
Добре, че спомена какъв модел ти е "КИАТА", за да ти кажем!
Ако е Спортидж-може, ама внимавай!Има доста теми за олиото.
ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
08седем9010З60
MAKE RALLY NOT WAR
Confidence in Motion
Коментар
-
От: Олио и КИА
Кията ми е 2001г.ТДИ кара се само с БИОДИЗЕЛ.Подчертавам Биодизел а не олио.Няма да се впускам в подробности за разликата м/у олиото и биодизела, но с чист био. Б100 няма никакви проблеми.Забелязват се по добри качества на работа на мотора и студения старт при биото в сравнение с петродизела.
Лично мое мнение(базирано на известни познания)е, че с непреработено олио трябва да се внимава тъй като съдържа извесни компоненти които в биодизела са премахнати...Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.
Коментар
-
От: Олио и КИА
Процедурата струва хиляди евро за технология, оборудване, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучения на персонал.Най-добре е да си намериш в твоето населено място някой който произвежда и да се разбереш с него на какви цени би ти продавал...Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.
Коментар
-
От: Олио и КИА
Всеки дизел може с всякакво олио да се кара без никакви ядове, но олиото трябва да е перфектно филтрирано, има шанс да разтвори разни гуми по целия път. Ако се подкара на олио, трябва да се смени нафтовия филтър скоро след това след като олиото е разтворило много неща. Пробвано е на Транзит 2,5 в момента колегата ванчо 85 си кара черока
Коментар
-
От: Олио и КИА
Бъркаш легендите за олио и за биодизел. А онези дизели, които късат вал заради задиране на разпределителната глава - и те ли могат да се карат? Карат се, но твърде скоро после пари за друга стара помпа, ремонти, проверка...
Коментар
-
От: Олио и КИА
Първоначално публикуван от siem Преглед на мнениеКията ми е 2001г.ТДИ кара се само с БИОДИЗЕЛ.Подчертавам Биодизел а не олио.Няма да се впускам в подробности за разликата м/у олиото и биодизела, но с чист био. Б100 няма никакви проблеми.Забелязват се по добри качества на работа на мотора и студения старт при биото в сравнение с петродизела.
Лично мое мнение(базирано на известни познания)е, че с непреработено олио трябва да се внимава тъй като съдържа извесни компоненти които в биодизела са премахнати...
Олиото замръзва при по-ниска температура от биодизела, безопасно за ламаринените туби и резервоари. Отделно и цената е по-ниска. Колкото до мазителните свойства - роторните ГНП се мажат от горивото, а че шарланът е по-мазен от биодизела, няма да коментираме.
Ако има колеги от Ямбол или Сливен, мога да покажа каква е разликата между каране на нафта и олиоГеорги Кулишев
Ямбол
0889 42 00 74
Коментар
-
От: Олио и КИА
Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнениеВсеки дизел може с всякакво олио да се кара без никакви ядове, но олиото трябва да е перфектно филтрирано, има шанс да разтвори разни гуми по целия път. Ако се подкара на олио, трябва да се смени нафтовия филтър скоро след това след като олиото е разтворило много неща. Пробвано е на Транзит 2,5 в момента колегата ванчо 85 си кара черокаГеорги Кулишев
Ямбол
0889 42 00 74
Коментар
-
От: Олио и КИА
Първоначално публикуван от kulishev Преглед на мнениеЯ да видим какво в биодизела и то в чистия биодизел е по-добро и безопасно за ГНП и дюзите на дизеловия мотор ? В биодизела има неразтворена сода каустик, която така хубаво лъсва всички метални детайли и разяжда всичко що е гума, че след 5-6 хил км повечето помпи протичат като душове. При олиото - глицерини, мас от пърженото месо, други примеси, които могат да се филтрират добре. Добавка против гранясване и край с вонята от резервоара и наслояванията. За 1 тон олио добавката струва 20 лв. По-гъсто е, да, но при подходящо разреждане няма проблем с ГНП. Основен проблем при по-гъстото гориво е подкачването до ГНП. Някои двигатели имат подкачваща помпа отделно от ГНП. Пример - 2,5 , 2,9 , 3,0 Д (ТД) на Мерцедес. Други нямат и затова се налага да разреждат олиото през лятото 50:50, през зимата 50:20 в полза на нафтата. Кои могат да карат така и кои не е препоръчително да го правят, съм описал в друга тема.
Олиото замръзва при по-ниска температура от биодизела, безопасно за ламаринените туби и резервоари. Отделно и цената е по-ниска. Колкото до мазителните свойства - роторните ГНП се мажат от горивото, а че шарланът е по-мазен от биодизела, няма да коментираме.
Ако има колеги от Ямбол или Сливен, мога да покажа каква е разликата между каране на нафта и олио
Колега, нямам достатъчно време(пък и желание) да споря с теб, но твърдението ти, че в биодизела имало неразтворена сода каустик показва, че нямаш най-малка представа за производствения процес.Да наистина се използва сода каустик при преработката, но за да остане в готовия продукт трябва да го бъркаш този биодизел в цинкова кофа в гаража и да го цедиш през тензух...
Само за сравнение ше ти кажа, че готовия биодизел минава през филтър от 2 до 4 микрона пък нека хората преценят разликата между 2 и 100 микрона.(в чичко Гугъл пише на колко е равен 1 микрон и на колко 100)
В заключение искам да ти кажа, че помпи и каквото и да е по колите протичат защото караме 100годишни дараци на по неизвестно колко хиляди км.които европейците отдавна дават на скраб, пък ние като ги купим казваме, че сме си купили "нова кола"Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.
Коментар
-
От: Олио и КИА
Ти Мусото си го карай с олийце(то има здрав и качествен мотор)щом ти изпада на далавера, даже и трансформаторно масълце може да му капваш-стига да имаш разбира се, само внимавай да не падне в резервоара пържено картофче пък биодизела е за по изкълчените мотори(включително и комънрейли).Да не забравяме, че в цяла Европа има изискване за определен процент био. в обикновената нафта, а там автопарка е на друго ниво в сравнение с нашия...
Със здраве!Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар