Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Олио и КИА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Олио и КИА

    Здравейте фенове на КИА.От скоро съм притежател на КИА и изкам да питам някой да ли е карал КИАТА със олио,ще има ли някакъв проблем

  • #2
    От: Олио и КИА

    Има вече няколко теми по въпроса и в общия случай според комбинацията с нафта излиза че е си е възможно, не виждам проблем да пробваш особено ако киата е от тия първите по 2000 лв
    през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

    Коментар


    • #3
      От: Олио и КИА

      ами имам познати които си карат колите вече доста време без проблеми с олио и малко нафта 50-50 та за това питам,иначе не съм много за

      Коментар


      • #4
        От: Олио и КИА

        Добре, че спомена какъв модел ти е "КИАТА", за да ти кажем!
        Ако е Спортидж-може, ама внимавай! Има доста теми за олиото.
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        08седем9010З60
        MAKE RALLY NOT WAR
        Confidence in Motion

        Коментар


        • #5
          От: Олио и КИА

          Кията ми е 2001г.ТДИ кара се само с БИОДИЗЕЛ.Подчертавам Биодизел а не олио.Няма да се впускам в подробности за разликата м/у олиото и биодизела, но с чист био. Б100 няма никакви проблеми.Забелязват се по добри качества на работа на мотора и студения старт при биото в сравнение с петродизела.
          Лично мое мнение(базирано на известни познания)е, че с непреработено олио трябва да се внимава тъй като съдържа извесни компоненти които в биодизела са премахнати...
          Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

          Коментар


          • #6
            От: Олио и КИА

            каква е процедурата

            Коментар


            • #7
              От: Олио и КИА

              Процедурата струва хиляди евро за технология, оборудване, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучения на персонал.Най-добре е да си намериш в твоето населено място някой който произвежда и да се разбереш с него на какви цени би ти продавал...
              Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

              Коментар


              • #8
                От: Олио и КИА

                Всеки дизел може с всякакво олио да се кара без никакви ядове, но олиото трябва да е перфектно филтрирано, има шанс да разтвори разни гуми по целия път. Ако се подкара на олио, трябва да се смени нафтовия филтър скоро след това след като олиото е разтворило много неща. Пробвано е на Транзит 2,5 в момента колегата ванчо 85 си кара черока

                Коментар


                • #9
                  От: Олио и КИА

                  Бъркаш легендите за олио и за биодизел. А онези дизели, които късат вал заради задиране на разпределителната глава - и те ли могат да се карат? Карат се, но твърде скоро после пари за друга стара помпа, ремонти, проверка...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Олио и КИА

                    Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
                    Кията ми е 2001г.ТДИ кара се само с БИОДИЗЕЛ.Подчертавам Биодизел а не олио.Няма да се впускам в подробности за разликата м/у олиото и биодизела, но с чист био. Б100 няма никакви проблеми.Забелязват се по добри качества на работа на мотора и студения старт при биото в сравнение с петродизела.
                    Лично мое мнение(базирано на известни познания)е, че с непреработено олио трябва да се внимава тъй като съдържа извесни компоненти които в биодизела са премахнати...
                    Я да видим какво в биодизела и то в чистия биодизел е по-добро и безопасно за ГНП и дюзите на дизеловия мотор ? В биодизела има неразтворена сода каустик, която така хубаво лъсва всички метални детайли и разяжда всичко що е гума, че след 5-6 хил км повечето помпи протичат като душове. При олиото - глицерини, мас от пърженото месо, други примеси, които могат да се филтрират добре. Добавка против гранясване и край с вонята от резервоара и наслояванията. За 1 тон олио добавката струва 20 лв. По-гъсто е, да, но при подходящо разреждане няма проблем с ГНП. Основен проблем при по-гъстото гориво е подкачването до ГНП. Някои двигатели имат подкачваща помпа отделно от ГНП. Пример - 2,5 , 2,9 , 3,0 Д (ТД) на Мерцедес. Други нямат и затова се налага да разреждат олиото през лятото 50:50, през зимата 50:20 в полза на нафтата. Кои могат да карат така и кои не е препоръчително да го правят, съм описал в друга тема.
                    Олиото замръзва при по-ниска температура от биодизела, безопасно за ламаринените туби и резервоари. Отделно и цената е по-ниска. Колкото до мазителните свойства - роторните ГНП се мажат от горивото, а че шарланът е по-мазен от биодизела, няма да коментираме.
                    Ако има колеги от Ямбол или Сливен, мога да покажа каква е разликата между каране на нафта и олио
                    Георги Кулишев
                    Ямбол
                    0889 42 00 74

                    Коментар


                    • #11
                      От: Олио и КИА

                      Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                      Всеки дизел може с всякакво олио да се кара без никакви ядове, но олиото трябва да е перфектно филтрирано, има шанс да разтвори разни гуми по целия път. Ако се подкара на олио, трябва да се смени нафтовия филтър скоро след това след като олиото е разтворило много неща. Пробвано е на Транзит 2,5 в момента колегата ванчо 85 си кара черока
                      Олиото не разтваря утайки и не разяжда гумени съединения. Това е свойство на биодизела. Затова комън рейла не се кара с биодизел. Старото олио е по-мазно и определено замърсено. Дори след прецеждане остават фини частички ок 100 микрона. Затова преди горивния филтър се монтира проточно филтърче за дизелово гориво от 2 лв. ( с мрежичка, а не с хартия в него) и ....абе от 20 хил км не съм сменял горивния филтър. Просто сменям проточния.
                      Георги Кулишев
                      Ямбол
                      0889 42 00 74

                      Коментар


                      • #12
                        От: Олио и КИА

                        Първоначално публикуван от kulishev Преглед на мнение
                        Я да видим какво в биодизела и то в чистия биодизел е по-добро и безопасно за ГНП и дюзите на дизеловия мотор ? В биодизела има неразтворена сода каустик, която така хубаво лъсва всички метални детайли и разяжда всичко що е гума, че след 5-6 хил км повечето помпи протичат като душове. При олиото - глицерини, мас от пърженото месо, други примеси, които могат да се филтрират добре. Добавка против гранясване и край с вонята от резервоара и наслояванията. За 1 тон олио добавката струва 20 лв. По-гъсто е, да, но при подходящо разреждане няма проблем с ГНП. Основен проблем при по-гъстото гориво е подкачването до ГНП. Някои двигатели имат подкачваща помпа отделно от ГНП. Пример - 2,5 , 2,9 , 3,0 Д (ТД) на Мерцедес. Други нямат и затова се налага да разреждат олиото през лятото 50:50, през зимата 50:20 в полза на нафтата. Кои могат да карат така и кои не е препоръчително да го правят, съм описал в друга тема.
                        Олиото замръзва при по-ниска температура от биодизела, безопасно за ламаринените туби и резервоари. Отделно и цената е по-ниска. Колкото до мазителните свойства - роторните ГНП се мажат от горивото, а че шарланът е по-мазен от биодизела, няма да коментираме.
                        Ако има колеги от Ямбол или Сливен, мога да покажа каква е разликата между каране на нафта и олио

                        Колега, нямам достатъчно време(пък и желание) да споря с теб, но твърдението ти, че в биодизела имало неразтворена сода каустик показва, че нямаш най-малка представа за производствения процес.Да наистина се използва сода каустик при преработката, но за да остане в готовия продукт трябва да го бъркаш този биодизел в цинкова кофа в гаража и да го цедиш през тензух...
                        Само за сравнение ше ти кажа, че готовия биодизел минава през филтър от 2 до 4 микрона пък нека хората преценят разликата между 2 и 100 микрона.(в чичко Гугъл пише на колко е равен 1 микрон и на колко 100)
                        В заключение искам да ти кажа, че помпи и каквото и да е по колите протичат защото караме 100годишни дараци на по неизвестно колко хиляди км.които европейците отдавна дават на скраб, пък ние като ги купим казваме, че сме си купили "нова кола"
                        Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Олио и КИА

                          Ти Мусото си го карай с олийце(то има здрав и качествен мотор)щом ти изпада на далавера, даже и трансформаторно масълце може да му капваш-стига да имаш разбира се, само внимавай да не падне в резервоара пържено картофче пък биодизела е за по изкълчените мотори(включително и комънрейли).Да не забравяме, че в цяла Европа има изискване за определен процент био. в обикновената нафта, а там автопарка е на друго ниво в сравнение с нашия...
                          Със здраве!
                          Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X