Здравейте колеги,
От месец март, и аз съм собственик на КИЯ СПОРТИДЖ.От няколко дни забелязах странен проблем.При загрял до работна температура двигател и няколко километра градско шофиране колата губи мощност над 2000 об. така сякаш не и достига гориво, но на ниски работи стабилно и не изгасва.Сменени са горивния въздушния двата маслени филтъра и маслото.
Предишния собственик ми каза за съществуващ проблем с потенциометара на педала на гаста, но аз до този момент не съм го сменил (за това и го споменавам).
Вчера реших, че са ме прецакали с нафта и за това дозаредих на друго място като сипах и някаква добавка за дизел (не и помня марката).След това изпържих колата по бул.България в посока Бояна.Проблем нямаше и за това реших, че всичко се е оправило, но днес на връщане от центъра пак след определено време каране пак над 2000 об. загуби мощност.
От както я имам съм забелязал и друга странност: когато покарам по дълго време извънградско и след това отворя капачката на резервоара вътре се получава вакум.В книжката пише, че резервоара има вентилация и мисля, че не би следвало да се образува вакум.
Моля ако някои е имал подобен проблем да сподели на какво може да се дължи...
От месец март, и аз съм собственик на КИЯ СПОРТИДЖ.От няколко дни забелязах странен проблем.При загрял до работна температура двигател и няколко километра градско шофиране колата губи мощност над 2000 об. така сякаш не и достига гориво, но на ниски работи стабилно и не изгасва.Сменени са горивния въздушния двата маслени филтъра и маслото.
Предишния собственик ми каза за съществуващ проблем с потенциометара на педала на гаста, но аз до този момент не съм го сменил (за това и го споменавам).
Вчера реших, че са ме прецакали с нафта и за това дозаредих на друго място като сипах и някаква добавка за дизел (не и помня марката).След това изпържих колата по бул.България в посока Бояна.Проблем нямаше и за това реших, че всичко се е оправило, но днес на връщане от центъра пак след определено време каране пак над 2000 об. загуби мощност.
От както я имам съм забелязал и друга странност: когато покарам по дълго време извънградско и след това отворя капачката на резервоара вътре се получава вакум.В книжката пише, че резервоара има вентилация и мисля, че не би следвало да се образува вакум.
Моля ако някои е имал подобен проблем да сподели на какво може да се дължи...
Коментар