Здравейте колеги.При стоден двигател има едно чукане като на клапани.Като загрее изчезва.Карам с масло на bmv 5w40 .Чувал съм че са самореголиращи но не ми е ясно точно как става и дали е това.И с какъв двигател е?Разработен от КИА или по лценз на някоя друга марка.Става въпрос за 2.5 crdi.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за клапани.
Свий
X
-
От: Въпрос за клапани.
Почети малко повече във форОма. Има доста писанУ по темата за двигателите на Хюндай/Киа. И можеше да напишеш от къде си и какъв модел е Киа-та (нали не произвеждат само един модел?), току-виж се случи колега със същата кола наблизо и се навие да ги сравнитеГеорги Кулишев
Ямбол
0889 42 00 74
-
От: Въпрос за клапани.
Колата е КИА СОРЕНТО 2.5crdi и съм от Ст. Загора. Мже би съм го пропуснал но не намерих нищо по 1ия въпрос.А относно 2ия ми въпрос не намерих 100% категоречен отгововор за лицезно или собствено производство.И се извенявам ако нещо не съм открил в форума и питам.
Коментар
-
От: Въпрос за клапани.
Пробвай да сипеш малко двутактово масло в резервоара - после пиши....Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
От: Въпрос за клапани.
ОФФ// Извинявам се, ама ако може мааалко повече старание при писането, че така сякаш някой неграмотен чернокрак пише насреща (не целя да ви обидя) Така е малко .... сякаш от някой тинейджърски форум.
В повечето случай ефекта е положителен, човека четящ темата (която и да е всъщност) гледа по-сериозно на въпроса. //ОФФ
Успех с диагностицирането на проблема и отстраняването му .Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
Коментар
-
От: Въпрос за клапани.
Колега мохера, това “ѝ“ в “случаи“ не ти дава право да порицаваш за правопис.
нищо лично.....смятам , че проблемите ни са повече ценностни от някаква правописна грешка.
Все пак не сме на изпит по граматика, а търсим някаква помощ за решаване на проблемите си.
А на колегата винкела мога да дам един съвет- ако кията ти е с партикелфилтър най-доброто двутактово масло и единственото което не вреди е MEGUIN немско двутактово масло. мога само да кажа, че кията пее с него. дозата е на 10 литра нафта 50 милилитра (гр.) двутактово масло. за коли без филтър нямам информацияАко животът беше лесен, нямаше да започва с плач
Коментар
-
От: Въпрос за клапани.
Как да ти го обясна , някакво устройство за намаляване на вредните емисии. Намира се между катализатора и гърнето. Поне при мен е така.Шибаното при него е, че ако караш само градско се задръства и започва да гасне колата. Затова трябва поне веднъж месечно да се кара около 1 час извънградско за прочистване. Маслото е немско и се поръчва от нета
http://www.meguin.bg/ тук мисля е за БГАко животът беше лесен, нямаше да започва с плач
Коментар
-
От: Въпрос за клапани.
Филтърът е за фини частици в горивото, монтиран е след тръбите от резервоара, а маслото http://www.meguin.bg/ дори има представителство у нас. Ползвай честичко Гугъл (например). Може да си спестиш доста време и въпроси. Нафтата е доста суха, слагай спокойно на 20 л нафта 100 мл масло.Георги Кулишев
Ямбол
0889 42 00 74
Коментар
-
От: Въпрос за клапани.
10W30 полусинтетика за умерен климат.Промий мазителната система и сипи правилното.(Има една тема за маслата в съвременните дизели-ти ще си я намериш)Алтернативно по SAE e 15W40.Другите съвети на колегите също са уважителни.Успех!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар