Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръководство за експлоатация на Musso

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръководство за експлоатация на Musso

    Здравейте, публикувам тук пълния набор от ръководства за ремонт на носорога. Моля да обърнете внимание, че към тях има и подробно описание за ремонт на вакуумните хъбове с ясни цветни снимки. От 2000 г. в Англия карат дизеловите версии със соево олио, филтрирано ползвано слънчогледово олио, рапично олио, трансформаторно масло, керосин (газ за горене). За зимата препоръчват смесване на 10 части заместител на дизела с 1-2 части бензин или 1 част газ. Ако има интерес ще издиря каквото мога и за Киа.

    Vacuum hubs assembly.pdf
    Vacuum hub.pdf
    musso-service_manual_daewoo 1999.pdf
    pbr brake.pdf
    Front break disk and pad.pdf
    WARN HUB.pdf
    Георги Кулишев
    Ямбол
    0889 42 00 74

  • #2
    От: Ръководство за експлоатация на Musso

    давай ги за Кia ......търся някой каталог с турбото и интеркулера за 96-97
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #3
      От: Ръководство за експлоатация на Musso

      Първоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнение
      давай ги за Кia ......търся някой каталог с турбото и интеркулера за 96-97
      Предполагам имаш предвид Kia Sportage нормална и дълга база и турбина на дизела ?
      Георги Кулишев
      Ямбол
      0889 42 00 74

      Коментар


      • #4
        От: Ръководство за експлоатация на Musso

        Първоначално публикуван от kulishev Преглед на мнение
        Предполагам имаш предвид Kia Sportage нормална и дълга база и турбина на дизела ?
        да
        [SIGPIC][/SIGPIC]

        Коментар


        • #5
          От: Ръководство за експлоатация на Musso

          Благодарим за полезната информация, която си споделил.

          Коментар


          • #6
            От: Ръководство за експлоатация на Musso

            Първоначално публикуван от Joey_Starr Преглед на мнение
            Благодарим за полезната информация, която си споделил.
            Владо,ако те видя с тарлапутник Мусо,и да мирише на пържени картофи и цаца,бъзика ще е гарантирано голям.

            Коментар


            • #7
              От: Ръководство за експлоатация на Musso

              Първоначално публикуван от gladiator777 Преглед на мнение
              Владо,ако те видя с тарлапутник Мусо,и да мирише на пържени картофи и цаца,бъзика ще е гарантирано голям.
              Хмммм, не зная защо толкова малко хора карат тази кола, а толкова "компетентни" мнения се изказват относно липсата на нейни качества. За две годинки, откакто карам това возило не съм имал повод да се оплача нито веднъж от него. Да, предния мост завършва с два вакуумни хъба, като е пробит шенкела за достъп на вакуума до тях. При здрав хъб и загуба на вакуум между шенкела и хъба се подменят три семеринга, което излиза ок. 50 лв. заедно със семерингите в сервиз. Да, колата не става за трофи офроуд, но не е направена за това. На шаси е, има понижаващи предавки, 700 кг багаж за нея са шега, тегли каравана 2,5 тона с разход 10-12/100 при 100 км/ч. Върви на старо олио при разход 5-6 лв/100 км през лятото или 10 лв/100 км градски разход през зимата с добавени 1-2л нафта/бензин на 10 л олио. При тази адска смес пали на -10 без замисляне. Има багажник, в който едно 4 членно семейство може да събере всичко необходимо за почивка или излет. Карал съм долните дизели от поколението 1992-2000 г., това купе е едно от най-тихите- при 90 км/ч /2400 об/мин/ моторът не се чува изобщо. Покарайте малко ОФА /2,3-2,5-2,8/, ОФБ 2,2 ДТИ или Паджеро 2 /2,5-2,8/ и после се качете в корейката, за да направим сравнение.
              За да има мир - всеки си решава каква кола да кара, което зависи много и от "джоба" му.
              Георги Кулишев
              Ямбол
              0889 42 00 74

              Коментар


              • #8
                От: Ръководство за експлоатация на Musso

                Първоначално публикуван от kulishev Преглед на мнение
                Хмммм, не зная защо толкова малко хора карат тази кола, а толкова "компетентни" мнения се изказват относно липсата на нейни качества. За две годинки, откакто карам това возило не съм имал повод да се оплача нито веднъж от него. Да, предния мост завършва с два вакуумни хъба, като е пробит шенкела за достъп на вакуума до тях. При здрав хъб и загуба на вакуум между шенкела и хъба се подменят три семеринга, което излиза ок. 50 лв. заедно със семерингите в сервиз. Да, колата не става за трофи офроуд, но не е направена за това. На шаси е, има понижаващи предавки, 700 кг багаж за нея са шега, тегли каравана 2,5 тона с разход 10-12/100 при 100 км/ч. Върви на старо олио при разход 5-6 лв/100 км през лятото или 10 лв/100 км градски разход през зимата с добавени 1-2л нафта/бензин на 10 л олио. При тази адска смес пали на -10 без замисляне. Има багажник, в който едно 4 членно семейство може да събере всичко необходимо за почивка или излет. Карал съм долните дизели от поколението 1992-2000 г., това купе е едно от най-тихите- при 90 км/ч /2400 об/мин/ моторът не се чува изобщо. Покарайте малко ОФА /2,3-2,5-2,8/, ОФБ 2,2 ДТИ или Паджеро 2 /2,5-2,8/ и после се качете в корейката, за да направим сравнение.
                За да има мир - всеки си решава каква кола да кара, което зависи много и от "джоба" му.
                Четвърта година го карам и нямам никакви оплаквания, моят е на метан.Уредбата е слагана в Италия и работи отлично.От чиста куртоазия смених хъбовете с ръчни на АВМ (тази зима - 2012 г.) оригиналните съм ги запазил, заедно с чертежите за преработката им в ръчни.Вакуумните хъбове си работеха отлично до момента в който реших да ги сменя с ръчни.А за бензиновия мотор мога само суперлативи да говоря.
                Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X