Ти щом не знаеш къде да гледаш,значи няма смисъл нищо да виждаш!Кажи от къде си и търси помощ от приятел или добър майстор.Не се набутвай в някой "добър'' сервиз,щото в обикновенните автосервизи и понятие си нямат що е то хъб например.Трябва ти някой,който е наясно с 4х4 задвижванията.
Колега, понеже си прав, че наистина не разбирам - искам да направя доуточнението, че това е често срещан проблем при Корандо и идеята с въпроса ми беше - "по принцип къде точно трябва да накарам да гледат?".
Сега отначало:
Аз съм от Шумен. Имам познати майстори, които гледаха колата и кардана беше за ремонт и го отремонтрирахме в гр. Кубрат. Преди ремонта колата след 80км/ч започваше да тресе ... бе не беше добре.
Прегледах форумите в БГ и чужбина и излиза, че това при Корандо 2.9 е често срещан проблем. Някой дават, че това е проблем долу с вакумните тръби и т.н. ....
Идеята ми бе, че когато я закарам да я видят - да кажа къде точно да гледат, заради това се обърнах към Вас като по-компетентни.
В НИКАКЪВ случай сам няма да тръгна да си я оправям.
Благодаря предварително за съдействието Ви.
Наистина ми е нужна ПОМОЩ.
Виж,тук във форума има доста компетентни хора от Шумен,все някой ще те упъти към правилното място.Не е правилно да мислиш,че твоята кола е със същия проблем,като всички други.
amper,кофти!Управлението на включване на преден мост ти е вакуумно.Ако има нормален вакуум до съответното колело и не включи,значи най-вероятно "диша"уплътнението(семеринг).Може да се "пооправи",за по-евтино,само че включването ще става механично-от вън.Ползвай скайп a4o4o63-Милен и ще ти разкажа с подробности.Не че крия нещо-ти после ще го споделиш във форума.Чак в Прага съм.Успех!
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Почти е сигурно че вакумните хъбове не включват! Разумното решение е да ги смениш с ръчни, самата смяна е лесна и може да я извърши всеки наричащ се монтьор. Може да се опиташ да възстановиш и вакумните хъбове но не те съветвам, има вариант и те да се преработят но също не е много добро решение. Обади ми се утре ще ти дам цена за ръчни хъбове, а ако си решил да ремонтираш тези също мога да ти помогна. 0899852338 Явор
Едно уточнение ще е полезно по темата.
KORANDO 2, MUSO и REXTON са с еднакви хъбове и еднаква ненадеждна вакума система на включване. Спасението е написано в горния пост, имаме налични ръчни хъбове, монтажа е елементарен.
Коментар