Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

    Знае ли някой, защо филтрите са два?

  • #2
    От: Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

    Защото единият е на турбината.
    Кия Спортидж 2000тди
    Всеки шут отзад-е крачка на пред

    Коментар


    • #3
      От: Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

      И двата са на блока долу.

      Коментар


      • #4
        От: Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

        Колкото повече толкова повече . Така по схемичката да не би да е за малото за охлаждане на буталата през дюзите.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mazalo kia.JPG
Прегледи:1
Размер:34.5 КБ
ID:5221765
        0888594828 angel_kik@abv.bg

        Коментар


        • #5
          От: Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

          Първоначално публикуван от Andik112 Преглед на мнение
          Колкото повече толкова повече . Така по схемичката да не би да е за малото за охлаждане на буталата през дюзите.[ATTACH=CONFIG]263181[/ATTACH]
          И това не е. Имам още 1000км. до смяната и ще снимам. Долу са и двата.

          Коментар


          • #6
            От: Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

            Аз съм ги виждал (сменял) но от положението им малко може да се разбере ( не се виждат маслопроводите в блока). Знам че единия е "байпасен" но ще е интересно някой от корифеите да се произнесе по подробно.
            0888594828 angel_kik@abv.bg

            Коментар


            • #7
              От: Маслени филтри на Спортидж 2000г. 2л. ТДИ

              и мойта е с два маслени филтъра.Спортидж 97г.тди 2000кб.85кс

              Коментар


              • #8
                Да тупна прахта от темата. Някой имал ли е проблема оригинален байпасен ф-р да не отговаря. Преди, със стария в ръка го намирах. Но вече е дерегистрирана, стои в едно село и трябва да ходя, да свалям, обратно и т.н. Та ако някой е имал такъв случай и си е записал нещо номер, кутийка да пази, да сподели.
                Минала е само 400км от последната смяна, но стои от години, само се припалва и то редко. Ако сменя маслото и другия ф.р, дали ще е проблем.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Karushev Преглед на мнение
                  Да тупна прахта от темата. Някой имал ли е проблема оригинален байпасен ф-р да не отговаря. Преди, със стария в ръка го намирах. Но вече е дерегистрирана, стои в едно село и трябва да ходя, да свалям, обратно и т.н. Та ако някой е имал такъв случай и си е записал нещо номер, кутийка да пази, да сподели.
                  Минала е само 400км от последната смяна, но стои от години, само се припалва и то редко. Ако сменя маслото и другия ф.р, дали ще е проблем.
                  Айде пак да я тупна, и пак да попитам. Ако сменя само единия ф-р, без байпасния, ще има ли проблем? Всъщност, за какво точно служи този ф-р?

                  Коментар


                  • td120
                    td120 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Част от потока подир маслената помпа е отвеждана към байпасния,минава си през него и се повръща в картера. Идеята е да се наслади потребителят на поудължен сервизен интервал + там евентуални ползи от евентuално по-дребните частици,които ще да цикулират из маслото по време на работа(тука според зависи).

                    Ентусиасти (ако има място,разбира се) слагат допълнителни байпасни,ако няма заводски..."оттичат" ги пак към картера...или в капака на цил.глава,където им е удобно. Загубата на налягане е незначителна,ако се направи грамотно.

                    Има и варианти с два филтъра в един корпус(пълнопоточен и байпас-ама и двата трабва да са вътре)...или пък едно филтърно тяло (с пълнопоточна и байпасна секция) като мерцедесовите-долу,хартиената медиа,е пълнопоточната. Горе е байпасната (натъпкана е с неочистен памук,парцаля и квото дойде.Някои ги правят и от хартия,де).

                    https://cdn1.pelicanparts.com/catalo...-25-09-M63.jpg

                    https://i.imgur.com/loSUKR6.png



                    Байпасен за sportage 2.0 td на Mann-Hummel (обх.клапан няма.Ням и задържащ,поне mann-овият филтър,де) :

                    https://www.mann-filter.com/en/catal...tml#dimensions

                    .............................

                    Пълнопоточен (обходният клапан отваря на 1 бар) :

                    https://www.mann-filter.com/en/catal...nn-filter.html

                    туй за sportage 2.0 td,вижте там кой точно модел е въпросният :

                    https://www.mann-filter.com/en/catal...splayView=List

                    А кара ли се талигата?

                • #10
                  Благодаря колега. Кияка се кара около 100+км. на година. Няколко пъти на лов, и два пъти боклук с ремаркето.

                  Коментар


                  • td120
                    td120 коментира
                    Редактиране на коментар
                    100 км на година само ? A,че то тогаз-веднъж на високосна година смяна на масло...а филтрите чаак там 2028-а,Девлестар...

                    Ако решите да я разтъпквате повече (грехота е дизел да седи) и ония кучета отгоре не са наложили мждувременно законови запрещения - освен Mann, има и Filtron(те пак са под шапката на Mann) ,байпасен :

                    https://filtron.eu/website/images/fi...arge/op589.jpg

                    Зер ,докат дойде време да срещнем и срамим пред генерала, моторът долу още ще си е в чудесно състояние...то,по-скоро за горивната система бих се притеснил повече (припалвайте по-често,ако има възможност,поне веднъж месец,за поне 30 мин. след достигане раб.темп. Масраф ничтожен,а и Грета едва ли ще забележи).

                • #11
                  Припалването е грубо един път седмично, като си отида на вилата. Иначе чесно, филтри Mann и Filtron, не бих сложил на никоя от колите си. Патил съм от Mann на патрол GR Y61, другото съм го отсвирил отдавна, но за байпасен , стига да стане, че нещо май е преработвано в Италия, бих го сложил.
                  Последно редактирано от Karushev; 18-09-24, 21:35.

                  Коментар


                  • td120
                    td120 коментира
                    Редактиране на коментар
                    ...a туй,съизволете,рязко се различава от моя опит с Mann...но какво да се прави.
                    Mahlе/Knecht и Hengst са решили да спрат производата...то и с тие геополитически ветрове ,де ги брулят,разбираемо е. Mann-Hummel са се разкрачили по всички континенти,та могат прави ко си искат.

                    Ей тука някои други възможности :
                    https://www.autodoc.bg/search?keyword=OP+589

                    Къдя са дялани всъщност "японските" -един Бог знае.

                • #12
                  Има ли поленов филтър кия спортидж К00? Чета противоречиви мнения. В нета се предлага такъв. Бил зад жабката, но като я свалих, виждам пластмасова кутия с три винта отпред, които може да се отвият с много къса отвертка, или Г-образна. При пуснат вентилатор на макс, се чуват високи обороти, но духа много слабо.

                  Коментар


                  • td120
                    td120 коментира
                    Редактиране на коментар
                    99% няма (винаги има ентусиасти кои...нали).

                    Не е първица недобросъвестни търгаши да ся опиват да пробутат нещо ,за което има 0 техническа възможност да бъде изобщо употреблено.
                    Зад трите винта може би тихомълком се спотайва "макЕдонското знаме".
                    Иначе и там се набиват листя,косми от домашни любимци,нокти от гризачи и отстъци от периодичната демократична преса...смазка помага за елиминиране досадни шумове...може помогне и за оборотите. Аз бих досадил на тие 3 винта,ако имам време.

                • #13
                  Има и други сериозни доказани търговци, които го предлагат. https://www.autodoc.bg/rezervni-chas...542-2-0-td-4wd

                  Коментар


                  • td120
                    td120 коментира
                    Редактиране на коментар
                    ...други,пак сериозни търговци, в продължение на години любезно предлагаа дистрибуторна капачка за om602...то само те да са и само това да е ,с мед да ги поливаш .


                    Един поглед във въздуховодите няма никак да навреди...погледнете,почистете,нищо работа.
                    Но ако да би се заимал фабричен филтър,капачето му щеше да се държи от пружинна скобичка...щипчици...изобщо -нещо за брзо сваляне.

                    Ей туй лапе показва :

                    https://www.youtube.com/watch?v=IxWAxnz-xUE

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X