Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли 330sd?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли 330sd?

    Колата трябва да е Е90 2009 330d, но отзад пише съвсем оригинално 330sd?! Търся из нета, но не намирам такава модификация - някой по-запознат? Между другото имах навремето Е30 1989 320is, за което много хора твърдяха, че не съществува, но в Уикито го има, а това йок?
    Мерси!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Това е предшественикът на 335D. Явно от BMW са се усетили, че "330SD" не звучи гъзарско и са го сменили на 335D.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • tabu_bg
      tabu_bg коментира
      Редактиране на коментар
      Не е гъзарско определено, представяш ли си да наричаш "Космос" нещо което отзад има SD ... звучи като SDI на ВАГ .. не че са лоши мотори ама са бавни като за баничарка. Звучи и като SD карта ...

  • #3
    Като по неволя запознаващ се с тия коли.
    Мисля, че при тях Sdrive и Xdrive са съответно задно и 4х4. Нямам претенции да съм прав.

    Коментар


    • nissan_gr
      nissan_gr коментира
      Редактиране на коментар
      По-скоро е както казва Ицо, само дето аз си мислех, че през 2009-та това обозначение вече го няма.

  • #4
    Колата беше на тъст ми който внезапно почина и сега ще трябва да я продавам и исках да знам повече за тази модификация - каква е разликата с 330d? Първа регистрация е 10.2008, но това мисля се води модел 2009?! Затова я писах така! WBAPR91020A179043
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Датата на регистрация може да обясни евентуално нещата. Септември 2008г правят фейслифт на модела. С фейслифта, 330d го променят малко и вдигат мощността на 245к.с. (до тогава 231к.с.). Даже го водят мотора към следващото поколение мотори - N57, докато стария е M57.
      Възможно е, ако колата е от най-първите бройки с тоя двигател, още да не са били уточнили напълно как да означават моделите с тоя мотор. Но пък 330d с по-стария мотор го спират тогава, така че е отпаднала нуждата да означават новия различно.
      Докато варианта това да е означение вместо 335d няма логика, защото 335d се прави от септември 2006г, т.е. дълго време преди фейслифта през 2008г. И си е бил означен 335d още отначало. Там са две турбини, 286к.с. и серийно с автоматични скорости.

      ПП: Като видиш каква мощност пише в талона, ще се изяснят нещата.

  • #5
    Разликата е в мощността. 330D е двеста и малко коня. 330SD и 335D са по двеста и много коня.
    Е, вероятно и скоростни кутии и т.н. де...
    А това ще отговори на въпроса ти "има ли 330SD"...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Описал съм го в коментара към предишния пост. 335d е с мотора, който при други модели го кръщават 3,0sd. Но при нормалната трета серия 335 си го кръщават още 2006г, и sd няма. Единствено ако при фейслифта 2008г са искали в някакъв момент да отличат 330d с новия и малко по-мощен мотор, но после са се отказали, защото официално няма модел с такова означение.

  • #6
    X3 Има 3 литровия м57 с 2 турбини и 286 коня и също се води SD.Говоря за първите Х3
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • #7
      Според VIN номера който си дал, колата е N57 180 kw / 245 коня и е поръчна с екстрата :
      Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
      т.е. не пише модела на задния капак. Залепеното отзаде 330sd може би е свалено от X3 където имат такава модификация.
      Доколкото съм запознат аз, като собственик на подобна Е90, няма sd модификация при Е9*

      Коментар


      • Edo
        Edo коментира
        Редактиране на коментар
        Това звучи като точният отговор - мерси!

    • #8
      Мерси за отговорите! По талон е 180 kW (245 коня), но явно ще трябва да махна капаците и да видя дали е с една турбина. Някъде в документите имаше сниман и немския талон, та там сигурно са точни нещата - по памет мотора там е N57D30A, в нашия талон пише "без номер". Не изключвам и варианта табелката да е сменяна, трябва да я снимам да си кажете мнението.
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Трябва да е N57D30OL

    • #9
      Проверих немския документ и си е така: N57D30A
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2035[1].jpg
Прегледи:264
Размер:320.8 КБ
ID:6713940
      Има вътре една кутийка с три бутона: + P - , чудих се за какво е и намерих документи за чип-тунинг за 1400 лв, който уж прави следните промени:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2036[1].jpg
Прегледи:248
Размер:263.7 КБ
ID:6713941
      Помня, че човека се хвалеше, че колата е 300 коня, но не му вярвах! Сега ще е интересно да я тествам по магистралата какво може! Накрая ще вземе да излезне нещо като 330sd / 335d от тази пущина, въпреки, че не вярвам много в тези тунинги.
      Прикачени файлове
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #10
        Ето надписа:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2039[1].jpg
Прегледи:250
Размер:303.7 КБ
ID:6714276Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2038[1].jpg
Прегледи:233
Размер:314.9 КБ
ID:6714277
        Прикачени файлове
        Honda XL600LM, 1987
        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
        Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

        Коментар


        • #11
          Виж дали е сменян ангренажа. На тия го дават по-проблемен от на стария.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • Edo
            Edo коментира
            Редактиране на коментар
            Ще проверя - мерси! Първо мисля да я покарам и да видя как е, работи добре - тиха е. Интересно, че тунинга е настроен почти на максимум - на предпоследно ниво, явно конете не стигат и на 83 години!

        • #12
          Сега се връщам от Бургас с отлични впечатления от колата! Не знам какъв е този DTE тунинг, но след като намалих мощността от Sport 2+ на Dynamic /средна мощност/, колата на два пъти превъртя километража - стрелката подминава последна черта от 260 км/ч! Това по GPS е към 250. Мисля, че вече се отказах да я продавам: София-Димитровград-Ст.Загора-Бургас за 3 часа. Относно веригата на агренажа чета, че мотора е от проблемните, но не се споменава 3-та серия. Агренажа бил отзад към скоростите и необслужваем, но поради грешка в дизайна зъбчатките почвали да износват веригите. Мотора работи тихо и равномерно, без дрънчене, а дърпа като болид. Това как да го разбера дали е разтеглено?!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X