Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пежо 306

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пежо 306

    Един приятел има Пежо 306, 1,9 турбодизел. Ходихме с него за 3 дена на разходка. Покарах го и забелязах нещо, което според него никой майстор не знае от какво е и не могат да му го оправят. На 4 и 5 предавка при рязко подаване на газ започва да тресе ужасно цялата кола. След отнемане на газта и плавно подаване няма проблем. Сменили са му тампоните на ДВГ, полуоски с карета и продължават да го лъжат от това или онова е. Сега щели да му сменят шайбата на пистовия ремък (тази на коляновия вал), защото можело да е от нея. Някой да има някакви идеи от какво може да е това тресене? Самия двигател не тресе (нали вече е с нови тампони), според мен е нещо от силовото предаване - съединител, скоростна кутия, диференциал. Но не може да смени всичко, нали? Моля, ако имате някакви идеи споделете ги. Благодаря.

  • #2
    До: Пежо 306

    Много характерни симптоми за разбит демпферен (двумасов) маховик. Скъпички са и не се ремонтират, за съжаление
    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
    Volvo XC90 D5 Executive '12
    Volvo XC60 D5 Summum '11
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

    Коментар


    • #3
      До: Пежо 306

      Човека е сменил вече какво ли не и мисли тази седмица да сваля скоростна кутия. Иначе обиколихме България с колата, няма други проблеми, но това, че не можеш да подадеш рязко газ при изпреварване е много неприятно. Ако сте сигурен, че на този модел има такова нещо ще му кажа. Не съм фен на френски коли и идея си нямам от Пежо, но му обещах да потърся компетентно мнение, а къде другаде, освен в този форум.

      Коментар


      • #4
        До: Пежо 306

        Коя година е тази ... тресачка??
        Дай букви на мотора ... за знам за какво иде реч.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          До: Пежо 306

          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
          Коя година е тази ... тресачка??
          Дай букви на мотора ... за знам за какво иде реч.
          1998г. PSADHY10CUBC4014940 това е номера на двигателя.

          Коментар


          • #6
            До: Пежо 306

            Това е обикновенния 1,9 тубро дизел, ..... като го има варианти с Бош или Лукас помпа.

            Вдигате "Тресачката" на подемник ...или .... крик ...или като дойде.
            Първо проверете тампоните на амртисьора горе ... става с щанга под гумата и нагоре .... хлоп-хлоп.

            Според мен са тампони на носачите, задни.
            Трудно се виждат, даже много трудно.... обикновенно трябва свалите целия носач.
            Много характерно е, че като подадеш рязко газ ... да речем на втора ... се чува отчетливо - хлоп.
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #7
              До: Пежо 306

              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
              Много характерни симптоми за разбит демпферен (двумасов) маховик. Скъпички са и не се ремонтират, за съжаление
              Залагам на това
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                До: Пежо 306

                Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                Много характерни симптоми за разбит демпферен (двумасов) маховик. Скъпички са и не се ремонтират, за съжаление
                А ти сигурен ли си че този двигател е с въпросният двойно масов деммпферен маховик?

                Защото аз се разрових из нета и не открих такова животно за 1,9 ТД на Пежо.

                А напротив - намерих снимка на феродовия диск на съединителя:



                На нея ясно се вижда че феродовия диск е с пружини. А на всички съединители които ползват двумасов демхферен маховик, феродовият им диск е без пружини.

                Та от това съдя че този автомобил е с обикновен маховик. И причината може да се търси във феродовия диск. Дори и да се окаже, че причината е в маховика, то той е много по-евтин от двумасовия и може да се вземе втора ръка.

                Всъщност нека запознатите да кажат - 1,9 ТД на Пежо - с какъв маховик е - обикновен или двумасов
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #9
                  До: Пежо 306

                  Маховика трябва да е обикновен.Поне на 405 1,9ТД е такъв.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пежо 306

                    Чакаи сега,демпферен ли беше,или п.....с(лагера дърпа,не бута).Обърках се.
                    Последно редактирано от Злой; 18-10-09, 10:04.
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • #11
                      До: Пежо 306

                      Незнам какво е тресенето,странично или цялото табло подскача?Ако е второто, много често се получава от разбито вътрешно каре.А гумите и джантите проверихте ли? Какво означава на 4 и5 тресе,ако карате с 80 и върнете на 3-та ускорявайки спира ли да тресе?
                      JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                      Коментар


                      • #12
                        До: Пежо 306

                        Гумите са нови. Каретата с полуоските са сменени. Най-вероятно е от съединителя, ама ще видим.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Пежо 306

                          на времето имах един вартбург ,не че е пежо но този вартбург имаше тресене на предницата в ляво/дясно и проблема му беше че е каран със скъсани вътрешни маншони на полуоските и от там бяха разбити леглата на вътрешните карета в скоростната кутия
                          емил златков
                          паджеро 2.5тд
                          ве стром 650

                          Коментар


                          • #14
                            До: Пежо 306

                            Този мотор е с нормален маховик, не демпферен.Съединителят е "обратен" - лагера издърпва, не бута.Освен обичайните проблеми около съединител, карета, тампони, демпферна шайба на ремъка, компресор на климатик бих включил и проблеми с ДВГ при преходни режими и пълно натоварване.Но едва ли някой ще може да даде точна диагноза дистанционно , без да е карал колата.Просто ще си е налучкване.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Пежо 306

                              Оказа се разбито вътрешно каре на лявата полуоска. Макар, че е сменяна миналата година. При тези пътища защо изобщо плащаме данъци? При този модел се сменя цялата, капсулована е с каретата. За 200 лв. колегата днес е решил проблема. Благодаря на всички отговорили по темата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X