Здравейте!Искам да попитам какъв е правилният намин за минаване на преглед-валове с автомобил 4х4.Та значи аз притежавам Хонда ХР-В която не е постоянно защепена а е с виско муфа.Отивам на преглед и ми казват че щели да ми включат програма за 4х4 а именно едното колело да върти напред а другото назад а задните колела на цимента.Дали е правилно това или трябва да ми сложат касетки с валове под задните в случай че се получи някое напрежение?И най вече ме интересува дали може да се прецака нещо тествайки по този начин?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да минем преглед ГТП на валовете?
Свий
X
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
Темата е широко обсъждана. Има си стендове за автомобили със сложно задвижване, но в твоя случай и това не е нужно. (Или поне си мисля, че не е нужно - има ли това чудо блокажи на осевите диференциали? Според мен, не.)
И не, не може да се повреди нещо така.
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
Благодаря за бързият отговор.Колата е с виско муфа и при превъртане на предните колела се включва задният мост а блокажи няма или ако има някакъв на някой от мостовете то е автоматичен и аз не зная за него.Но по скоро няма.
Коментар
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
Тук /във Видин/, освен LSD -то в задния диференциал, проблем се оказа и автоматичната скоростна кутия. При минаване на ГТП, първо ме питаха дали е с постоянно включен преден мост. Казах им че не е и в момента е само на заден мост. После при преминаване от предните на задните колела на спирачните валове, се наложи да натисна за момент спирачките за да включа на "D" и да потегля, при което онзи от вътре се размърмори, защо предварително не съм му казал за това, че е с автомат. Било проблем натискането на спирачки, вместо само да потегля, както би било с ръчна скоростна кутия. Така и не ми стана ясно какъв точно им е проблема. На някой с автомат случвало ли му се е е нещо подобно? Поздрави!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
Преди месец минах преглед без проблем. Отидох в пункта и им казах че ми работи постоянно 4х4. Отговориха няма проблем. Качиха ме на валяците изключиха единия валяк завъртяха натиснаха спирачката, после изключиха този който пробваха и замериха другия. По същия начин направиха и с задния мост и ръчната. Миналата година са имали намерение да купуват някакъв контролер да закачат към стенда но са разбрали че така също става и няма проблем.Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
freelander 1,8 2001g.
Коментар
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
на Волвото ми /ХС70/ го минаха без да изключват /правят нищо/ - не се счупи...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
На моста с ЛСД е важно да се пускат едновременно и двата валяка , обикновено пускат първо единия , след 5-6 сек се вкл и втория , през това време ЛСД приплъзва . То и в реални условиа си приплъзва , ама що да го тормозим излишно .
Коментар
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
КАЧВАШ се на стенд който има функция за 4х4 и ти пускатедното ~върти напред
другото на зад
натискаш спирачки ~пускаш после обратно ~пак натискаш спирачки - пускаш и дърпаш напред за задния мост на валяците по същата процедура
иначе всичко друго после си е за ремонт ............
Проверено на мазда трибуте 2.3i 2005гДнес
Коментар
-
От: Как да минем преглед ГТП на валовете?
А защо не вземем да уточним първо че има различни системи за 4х4 задвижване и за тях са подходящи различни режими на валовете?
Никой от тези варианти не е универсален. Вариантът с колела въртящи се в различни посоки не позволява измерване на спирачките на мостове с автоматично блокиращи се или ограничено приплъзващи диференциали.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар