Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    Ха-хааааа.....тухлата била емблема....
    Най-точното определение! Тухла четворка,че дори и по-голяма! Ако съм фен на камионите,може и да си взима Хамър.Не знам какво толкова ви хареса в тези прехвалени джипове!Може би 6 литровия мотор,който се усеща само на бензиностанцията или купето,което е с тегло на камион.Иначе в интериора едва ли нещо може да ви хареса.

    Коментар


    • #17
      До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

      Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
      ...Не знам какво толкова ви хареса в тези прехвалени джипове...
      Че те като гледам само в България са прехвалени, щом всяко тяхно споменаване предизвиква дискусия с приливи и отливи по фазите на Луната. Другаде - просто ги карат, или не ги карат.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #18
        До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

        Определено Хамър имаха своя чар. За съжаление това е съдбата на бутиковите автомобили.

        Коментар


        • #19
          До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

          Първоначално публикуван от walker Преглед на мнение
          Само, че не можах да разбера в кое по-точно ще се влюбим?
          В това ли:


          Салона е дървен спрямо Х5,МЛ и Кайен да го кажем и е доста по-привлекателен от салона 95% от участниците във форума.Що се отнася до разхода горепосочените не отстъпват по нищо в бензиновия си вариант.Относно "тухлата" -като ще е защо да не е четворка?Хамъра не е мой че да си го прехвалвам.За тези които не са го карали и го нямат естествено че гроздето ще е кисело.
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • #20
            До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

            Буря в чаша вода, отново.

            За секунда споменаха по местните новини че шалтера е дръпнат, и че дилърите трябва да се оттърват от последните 2200 бройки и да забравят за случая.

            За сравнение, през януари Jeep продадоха малко над 11000 бройки, и си скубят косите че това са с 20% по-малко от миналата година, която също беше кофти година. Общо Крайслер, с всичките им фалити и проблеми, през януари са продали 57000 коли. И това е с удара от миналата година, когато Крайслер дилърите с прекратени договори пуснаха 45000 залежали коли на пазара. Или някъде там бяха.

            Тия оставащи 2200 хъмъра са точно семки и фъстъци по местните мащаби. Ще се продадат с намаление, и ще се забрави за случая. Не е като да им висят 200000 на ръцете.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

              Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
              Салона е дървен спрямо Х5,МЛ и Кайен да го кажем и е доста по-привлекателен от салона 95% от участниците във форума.Що се отнася до разхода горепосочените не отстъпват по нищо в бензиновия си вариант.Относно "тухлата" -като ще е защо да не е четворка?Хамъра не е мой че да си го прехвалвам.За тези които не са го карали и го нямат естествено че гроздето ще е кисело.
              Не колега,гроздето изобщо не е кисело!Различни хора,различни вкусове.Да,салона е по-привлекателен от салоните на 95% от участниците във форума,защото участниците тук карат предимно извън пътя,а там екстри не са нужни.Дори понякога се налага интериора да се мие с маркуча.Таблото на Нисан Патрол както и на Ленд Роувър Дефендър са далеч по-зле,но там поне е оправдано.А ти би ли споделил къде би го покарал този Хамър освен на пътя,за където изобщо не ми е нужно 4х4?!?Не че Х5,МЛ или Кайен можем да ги покараме извън пътя!

              Коментар


              • #22
                До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

                Може да сподели къде би го карал извън пътя, хората които имат финансите да се сдобият с такава машина си ги карат и извън асвалта, това че подобна машина е извън възможностите ни не значи че не става, не мога да разбера от къде този негативизъм към американските машини, щом не е сделано в СССР или не е масова джапанка, значи е супер зле, ето едно примерче как хората отвъд голямата вода се забавляват: http://www.youtube.com/watch?v=tWDv8...eature=related
                през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

                Коментар


                • #23
                  До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене

                  Ох майко ТОВА пък филмче колко е пускано и коментирано във форума и колко е нагласено - не е истина...

                  Заключвам темата в услуга на всеки нормален читател.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X