Най-накрая се изясни съдбата на една от най-противоречивите и атрактивни коли правени някога, но кризата каза последната си дума и тя е сбогом за неефективното производство. Сделката с китайският холдинг не е била удобрена от китайското правителставо. На практика обаче Hummer ще стане една от най-търсените и интересни марки. Ето повече инфо тук http://news.expert.bg/?id=286770.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]Тагове: Няма
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (Humvee)
http://en.wikipedia.org/wiki/High_Mo...heeled_Vehicle
Hummer
http://en.wikipedia.org/wiki/Hummer
Да не стават грешки
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Ти можеш да кажеш по-точно, но аз мисля, че по улиците в Европа по-често се срещат, отколкото в Америка. Освен в Холивуд, може биПървоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеИ кога пък този неподлежащ на описание куфар на колела стана емблема на американското автомобилостроене ?
...
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Със сигурност в България съм виждал повече H1-ци отколкото в Ню Йорк и околности (радиус 600км), това ти го гарантирам
Тоест - в България май съм виждал три, тук - два. Ама единия май си беше военен, та пиши го един. Иначе H2-ки H3-ки се мяркат малко по-често, да речем - един-два процента от всички джипове които се мяркат по пътищата. Това ако не броиш лимузините тип кренвирш, които имат някакво болнаво влечение към Н2-ките.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Поредното полезно нещо, което научих в този форумПървоначално публикуван от sasho_tzvetanov Преглед на мнениеHigh Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (Humvee)
http://en.wikipedia.org/wiki/High_Mo...heeled_Vehicle
Hummer
http://en.wikipedia.org/wiki/Hummer
Да не стават грешки

http://www.amgeneral.com/
Ми, много важно тогава, голяма загуба от изчезването на Hummer, няма що...
Само дето не ми е ясно защо се правят двете неща Humvee и Hummer в един и същи завод, като нямат нищо общо ?
Поне така пише тук: http://www.amgeneral.com/corporate/iso.phpВ БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Как защо. За пари
Просто настригаха от цивилната версия колкото пари можаха. Вече не се продава добре - съответно не я правят. Това за Н1.
Н2 и Н3 пък трябваше да излетят нагоре въз основа на имиджа на Н1, но в срещата Мераци - Реалност - Реалността спечели убедително с класически туш и още една торба шамари.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Да, Goblin, прочетох междувременно старите теми, където обясняваш. Възниква въпросът - тия нахалници от GM за какво са искали на китайците н`ам си колко милиона $ - да им продадат... името ли "Hummer" или какво
Явно се е планирало някакво яко източване на бездънния китайски народен бюджет, та правителството им не одобрило сделката овреме
... `щото участниците щяха после да ги дават на стадиона
, а близките им - със сметка за по 5 юана стойност на куршума
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Пазаруващ китаец трудно можеш да преметнеш. Щом е имало интерес - имало е и за какво. Решението за отказа, ако има такова наистина, ще е по-скоро политическо. Ако си китаец - днес ще ритнеш GM по кокалчетата като откажеш сделката, ще се набарбалякаш с техни акции на ниска цена, утре ще кажеш "Абе чакай да помисля, може пък да ги купим в крайна сметка", акцийките ще скочат...Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеДа, Goblin, прочетох междувременно старите теми, където обясняваш. Възниква въпросът - тия нахалници от GM за какво са искали на китайците н`ам си колко милиона $ - да им продадат... името ли "Hummer" или какво
Явно се е планирало някакво яко източване на бездънния китайски народен бюджет, та правителството им не одобрило сделката овреме
... `щото участниците щяха после да ги дават на стадиона
, а близките им - със сметка за по 5 юана стойност на куршума
Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Имаше навремето един лаф за бездънния руски пазар - каквото и да произведеш се продава. Мисля, че това важи за китайския в много по-голяма степен днес. Много са - има пътници за всеки влак... Въпросът е колко...Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеПазаруващ китаец трудно можеш да преметнеш.
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Не се заблуждавайте ако го имахте щяхте да сте влюбени в него.Карах няколко дена чисто нов Н3.Наблюденията ми са:
Комфортно се пътува.Походна скорост 100-130 ,нагоре не тормозиш много мотора но много гори.Разход около 18-20 градско,13-15 извън зависи от градското,човека терена и т.н.Салона не е крайно дървен на вид но е с евтина пласмаса което не подхожда на скъпа нова кола.Много стабилен за джип(за разлика от фронтерата ми).С чисто нови ЛЕТНИ гуми в големия сняг е като снегорин.Каквато и да е пречка която нямаше да надере боята беше майтап за това чудо(пазехме го все пак е нов автомобил).На 4 по 4 повечко газ и старт от място може да ви поочуди.Като недостатък е теглото мисля че по книжка беше 3,5 тона или някъде там и ако не си с подходящи гуми трудно се катери по снега.А за грандоманчетата направо е перфектно няма човек да не те загледа където и да си в България.Варна -София те спират 4-5 пъти за проверка на документите без да ти проверяват документите
Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Само, че не можах да разбера в кое по-точно ще се влюбим?
В това ли:
Колега teres, от къде ти хрумна да сложиш такова заглавие на темата:...нагоре не тормозиш много мотора но много гори.Разход около 18-20 градско,13-15 извън...Салона не е крайно дървен на вид но е с евтина пласмаса което не подхожда на скъпа нова кола.Като недостатък е теглото мисля че по книжка беше 3,5 тона или някъде там и ако не си с подходящи гуми трудно се катери по снега...
Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Хем го свързваш с автомобилостроене, пък и емблема...Не съм много съгласен с тези определения.
Коментар
-
До: Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Ха-хааааа.....тухлата била емблема....недей човече....не го заслужава все пак Американската автомобилна индустрия..това определение!Първоначално публикуван от walker Преглед на мнениеСамо, че не можах да разбера в кое по-точно ще се влюбим?
В това ли:
Колега teres, от къде ти хрумна да сложиш такова заглавие на темата:
Последно сбогом на емблемата на американското автомобилостроене
Хем го свързваш с автомобилостроене, пък и емблема...Не съм много съгласен с тези определения.0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар