Мисля ,че ще е полезно всеки да разбере за свойта си джипка как без проблеми да си я изтегли.За целта трябва да се дават мнения от СПЕЦИАЛИСТИ с практика и опит имали реална ситуация с дадения модел 4х4 за който пишат .Благодаря им предварително.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Начини за теглене на различни 4х4
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Моята не може да бъде теглена ако не и работи двигателя освен на много кратки разстояния и бавно. Причината е в автоматичната скоростна кутия и едностепенната раздатка без неутрална. Дори да съм на неутрална на скоростния лост вторичния вал на кутията е свързан с колелата с раздатката.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Начини за теглене на различни 4х4
 
 Първоначално публикуван от edd2Мисля ,че ще е полезно всеки да разбере за свойта си джипка как без проблеми да си я изтегли.За целта трябва да се дават мнения от СПЕЦИАЛИСТИ с практика и опит имали реална ситуация с дадения модел 4х4 за който пишат .Благодаря им предварително.
 Е сега я втасахме! Ако чакам "СПЕЦИАЛИСТИ" да дадат мнение как се вади мойта джипка от калта, значи ще си изгния в някой дълбок коловоз. Щото не знам някой от специалистите да отговаря на другото ти условие за "практика и опит в реална ситуация с дадения модел" Ние не сме неутрални! Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Рецептата е проста !
 Викаш приятел с редукторна уазка и си готов (те са универсални вадят всякакви модели)  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Извинявам се ,малко уточнение .Става въпрос за теглене при авария на шосе .Ставали да се тегли на колесар,какво да е полужението на лостовете.С две думи при каква авария как е най -безболезнено да се прибере джипа.С платформа е най-добре ,но не всеки може да ползва.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 в най общи линии - повечето "джипове" с ръчни скорости - скоростите на неутрална и раздатката на неутрална. при случаи като на Димата не е лошо преди това да се погледне упътването за експлоатация - там обикновено пише как се теглиПървоначално публикуван от edd2Извинявам се ,малко уточнение .Става въпрос за теглене при авария на шосе .Ставали да се тегли на колесар,какво да е полужението на лостовете.С две думи при каква авария как е най -безболезнено да се прибере джипа.С платформа е най-добре ,но не всеки може да ползва. . относно автоматиците - има много митове и легенди . относно автоматиците - има много митове и легенди . аз лично съм теглил автоматик над 1000 км с неработещ двигател без никакви последствия за скоростите.
							
						Stop fawkin email me! I'm trying to drink.... . аз лично съм теглил автоматик над 1000 км с неработещ двигател без никакви последствия за скоростите.
							
						Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
 http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
 http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Абе при мен го дават само на платформа или ако е с колесар на другата ос се слага "доли" - онази каручка с колелцата та да не се въртят основните колела на джипа.Първоначално публикуван от митков най общи линии - повечето "джипове" с ръчни скорости - скоростите на неутрална и раздатката на неутрална. при случаи като на Димата не е лошо преди това да се погледне упътването за експлоатация - там обикновено пише как се теглиПървоначално публикуван от edd2Извинявам се ,малко уточнение .Става въпрос за теглене при авария на шосе .Ставали да се тегли на колесар,какво да е полужението на лостовете.С две думи при каква авария как е най -безболезнено да се прибере джипа.С платформа е най-добре ,но не всеки може да ползва. . относно автоматиците - има много митове и легенди . относно автоматиците - има много митове и легенди . аз лично съм теглил автоматик над 1000 км с неработещ двигател без никакви последствия за скоростите.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража. . аз лично съм теглил автоматик над 1000 км с неработещ двигател без никакви последствия за скоростите.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Е няма да сме маанджий каквото падне е излишноПървоначално публикуван от V93За вадене - вадят. Ама при вадене на някои модели могат да извадят я само кука за теглене, я част от купе, я някой мост ...Първоначално публикуван от vladi333Рецептата е проста !
 Викаш приятел с редукторна уазка и си готов (те са универсални вадят всякакви модели)    
 продължава се нататък  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 да, твоя случай е по специфичен, съответно и тегленето. за повечето обикновени джипки, били те и автоматик е напълно достатъчно положение N на двата лоста. за коли с предно предаване - също. ако не е изтекло маслото от автоматика, то е напълно достатъчно количество за да маже диференциала, на практика той е в маслена баня. ако маслото е изтекло - е, това е друга бираПървоначално публикуван от quadraАбе при мен го дават само на платформа или ако е с колесар на другата ос се слага "доли" - онази каручка с колелцата та да не се въртят основните колела на джипа. това го твърдя от практиката ми с автоматици (не малка, както знаеш това го твърдя от практиката ми с автоматици (не малка, както знаеш ). естествено, на всяка кола тегленето трябва да се извършва с повишено внимание.
							
						Stop fawkin email me! I'm trying to drink.... ). естествено, на всяка кола тегленето трябва да се извършва с повишено внимание.
							
						Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
 http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
 http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Според мен е важно всеки да знае как се тегли това, което кара в момента. А ако теглиш някой, то си е негов проблем дали знае това. (Съдбата на давещите се е в ръцете на... и т. н.) Пример: наложи ми се да тегля Ситроен ХМ с изтекла хидравлика. А той без хидравлика няма волан, спирачки и е легнал на асфалта. Човека вика - а бе дърпай! Издърпах го аз, но той си остави малко части по дупките. Та така...
 Хайде да празнуваме вече!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.







Коментар