Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"до 4000 оборота"-така ли е?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: "до 4000 оборота"-така ли е?

    Интересно.....къде в България е позволено да се кара с 180км/ч?
    Няма ли друго с какво да се похвалите освен с неразумно каране.Българийооо...Българийо....чак ми става тъжно като чета.
    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
    0877стоидевет215–Радослав

    Коментар


    • #32
      До: "до 4000 оборота"-така ли е?

      Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
      Интересно.....къде в България е позволено да се кара с 180км/ч?
      Няма ли друго с какво да се похвалите освен с неразумно каране.Българийооо...Българийо....чак ми става тъжно като чета.
      Не бе, не разбра добре - пътните знаци и ограниченията са правени от прости хора и са направени за ограничение на охлюви. Те не важат за хитрите и готините хора.

      Коментар


      • #33
        До: "до 4000 оборота"-така ли е?

        Абе човека има конкретен въпрос за конкретен автомобил , вие пак почнахте с обобщенията .

        Първоначално публикуван от Stanchev Преглед на мнение
        Здравейте,
        Искам да ви питам по отношение на оборотите, с които може да се движи дълго една кола. Казвали са ми, че една бензинова кола не трябва да се кара дълго с повече от 4000 об./мин. Това така ли е?
        За да бъда по-конкретен: Тойота Авенсис , бензин (газ), 2.0, 16V, 1998г, макс.въртящ момент 178нм/4400об . Движението е по магистрала, в продължение на 10-12 часа.
        ......
        Можеш разбира се . Само трябва да имаш предвид следното : Специално на двулитровата ( имам лични наблюдения) гаранцията е 150 000 км. или 3 години . Което дойде първо . А пак по лични наблюдения този точно двигател се скапва малко след като мине гаранцията - особено като се кара с подобни обороти ... сякаш някой ги е "отрязал" . Гаранционните сервизи на Тойота са пълни с разглобени такива двигатели ... и както Хюндая ( в една друга тема ) , така и тези трудно признават гаранцията .... та смятай че ремонта си е за твоя сметка.

        ПС А понеже пък тази е ` 98-ма , ше трябва да я пазиш като рохко яйце . Мотора е голяма лембизия ...
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #34
          До: "до 4000 оборота"-така ли е?

          Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
          Не бе, не разбра добре - пътните знаци и ограниченията са правени от прости хора и са направени за ограничение на охлюви. Те не важат за хитрите и готините хора.
          татко преди караше тойота корола версо и преспокойно с 1.8 поддържаше 4000 оборота по магистрали и така нататък .. хубаво масло е цаката сега майка я кара и на ден изминава (когато има работа) по 150-200 км между Балчик-Албена-Кранево-Варна ... там търси оптимална скорости и често минава тези 4К обороти за по 20-30 минути непадат и няма проблем двигателя е пушка ... сега татко кара нисан навара и пак с по 2900 - 3200 средно крайцерска скорост като ходи на прегледи двигателя свети ... а за пътните знаци съм бил свидетел как се бъзикат с полицаи
          - "Добър ден добър ден полицай еди кой си , документи за проверка "
          - "добър ден , заповядайте , "
          - "знаете ли защо ви спирам ? "
          - " Не , нямам си и на представа"
          - " Ами пътните знаци виждате ли ги ? карахте с 15км/ч повече от позволената скорост"
          - "а тези ли ? те не са ли са за колоездачи и скейтобордисти? "
          след което колата избухна в смях а на полицая бяха поднесени 20-30 левчета тихо и мирно се прибрахме до хотела
          Няма кал - Няма кеф !!!
          Suzuki Samurai LJ410 1984
          Suzuki LTZ400 2008
          Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

          Коментар


          • #35
            До: "до 4000 оборота"-така ли е?

            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
            Виж за биричката постигаме пълно съгласие.

            Иначе да си кажем няколко поговорки:

            - Който брза брка!
            - Бързата кучка слепи ги ражда!
            - Бързата работа - срам за майстора!

            Народното творчество е велико и вечно. Помислете над него

            Не е хубаво да си мързелив и ленив, но в никакъв случай не и хиперактивен. Просто изхабяваш енергията си без да я вложиш правилно в творчество. Истината е някъде по средата. Оптималните скорости са по пътните знаци!
            Както казах, карам бързо когато не бързам. Така че нито попадам в категория "който брза", нито в "Бърза кучка" нито в "бърза работа". А факта че имам пълни точки в талона, без да бутам "20-30лв" на определени хора, както се "похвали" колегата. Е не съм бутал, не бутам и няма да бутам. А и бързото за едни е бавно за други. Мойте максимални скорости от 140-150 за някой друг са нищо.

            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
            Не бе, не разбра добре - пътните знаци и ограниченията са правени от прости хора и са направени за ограничение на охлюви. Те не важат за хитрите и готините хора.
            Всъщност за съжаление има и истина в думите ти. На доста, ама наистина доста места, има откровени простотии по организацията на движението по принцип, не само по отношение на скоростта. А кум хората, дето уж следат спазването им няма как да имам някакъв респект, при положение че в 2/3 от случаите се скатават на места, наречени по народно му "хранилки". Това често са точно тия места, за които говоря по-горе, например 2 платна с по 3 ленти в посока, в район без пешеходци, пешеходни пътеки, светофари и тем подобни, със сложено ограничение например 40км/ч. И застават там точно защото знаят че все ще се намери някой "да бутне".

            Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
            Интересно.....къде в България е позволено да се кара с 180км/ч?
            Няма ли друго с какво да се похвалите освен с неразумно каране.Българийооо...Българийо....чак ми става тъжно като чета.
            Има много друго с какво да се похвалим, например че от 2 години насам нямам констатирано нарушение, освен че при една рутинна проверка се оказа че книжката ми била с изтекъл срок от 2 седмици.
            Най-тежкото ми констатирано провинение, откак изобщо съм шофьор, е превишение на скоростта с 30км/ч.
            И откак съм шофьор от джоба ми не е излязла и една стотинка в посока джоба на някой клатикурец, застанал на "хранилка".

            Вие драги колеги, можете ли да се похвалите със същото?

            А собствено правилата ще започнат да се спазват тогава, когато има кой адекватно да налага спазването им. Това обаче няма изгледи скоро да се случи.

            И не на последно място, вече се разходжаме из цяла европа, а в някои държави има ограничение "колкото можеш". В настоящата тема никой не е споменавал България до момента, дори напротив - колегата, който я отвори попита за продължително каране в чужбина.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #36
              До: "до 4000 оборота"-така ли е?

              Мнение на Radosl81
              Няма ли друго с какво да се похвалите освен с неразумно каране.Българийооо...Българийо....чак ми става тъжно като чета.


              моя г+з е видял доста път из Европа , повярвайте ми не видях нито един палячо въоръжен с униформа и "остър" ум да се крие в храстите, зад дървета , приклекнал м/у паркиралите автомобили и др. Ама тука един кретен се беше скрил м/у две кофи за смет ,че да не се вижда от никъде . И на запад си превишават скороста , с тази разлика че там където има ограничителен знак то той наистина е сложен заради нещо точно там . В родната БГ бай Хасан се напил и решил че тука ще има знак. И на запад има полиция , само че тя е разположена на възлови места или на такива където стават ПТП-та. Обикновенно присъствието на полиция или наличието на радар е предизвестено с крайпътен знак . В България за жалост не е тъка. Полицията е разположена по такъв начин че да напише максимален брой актове ( да прибере колкото е възможно повече пари ) Италианците за мен лично са царе на нарушенията. Французите и те не отстъпват , пък за Турците нямам думи
              Колеги какво мислите за Англичаните ? Аз мисля че преди шофиране в Англия е препоръчително взимането на няколко дози валериан тези могат да изнервят дори и най - спокойния човек на света.
              Всичко написано до тук се базира на мой лични наблюдения .

              Коментар


              • #37
                До: "до 4000 оборота"-така ли е?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Както казах, карам бързо когато не бързам. Така че нито попадам в категория "който брза", нито в "Бърза кучка" нито в "бърза работа". А факта че имам пълни точки в талона, без да бутам "20-30лв" на определени хора, както се "похвали" колегата. Е не съм бутал, не бутам и няма да бутам. А и бързото за едни е бавно за други. Мойте максимални скорости от 140-150 за някой друг са нищо.


                Всъщност за съжаление има и истина в думите ти. На доста, ама наистина доста места, има откровени простотии по организацията на движението по принцип, не само по отношение на скоростта. А кум хората, дето уж следат спазването им няма как да имам някакъв респект, при положение че в 2/3 от случаите се скатават на места, наречени по народно му "хранилки". Това често са точно тия места, за които говоря по-горе, например 2 платна с по 3 ленти в посока, в район без пешеходци, пешеходни пътеки, светофари и тем подобни, със сложено ограничение например 40км/ч. И застават там точно защото знаят че все ще се намери някой "да бутне".


                Има много друго с какво да се похвалим, например че от 2 години насам нямам констатирано нарушение, освен че при една рутинна проверка се оказа че книжката ми била с изтекъл срок от 2 седмици.
                Най-тежкото ми констатирано провинение, откак изобщо съм шофьор, е превишение на скоростта с 30км/ч.
                И откак съм шофьор от джоба ми не е излязла и една стотинка в посока джоба на някой клатикурец, застанал на "хранилка".

                Вие драги колеги, можете ли да се похвалите със същото?

                А собствено правилата ще започнат да се спазват тогава, когато има кой адекватно да налага спазването им. Това обаче няма изгледи скоро да се случи.

                И не на последно място, вече се разходжаме из цяла европа, а в някои държави има ограничение "колкото можеш". В настоящата тема никой не е споменавал България до момента, дори напротив - колегата, който я отвори попита за продължително каране в чужбина.


                Наистина много оспамихме темата на човека за което се извинявам.Спора който започнахме е за друга тема и то много дълга.Само искам да кажа че точно това е проблема в България....всеки разбира от работата на другия и всеки решава че правилата не са правилно прилагани и си прави каквото иска.Какъв хубав пример е дал бащата на младежа който писа по горе.И утре той взима книжка,и от баща си знае че правилата не се спазват и помита хората на някоя спирка.

                Още веднъж се извинявам за спама.Може спокойно някой да почисти бозата която изписахме.
                Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                0877стоидевет215–Радослав

                Коментар


                • #38
                  До: "до 4000 оборота"-така ли е?

                  Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
                  Наистина много оспамихме темата на човека за което се извинявам.Спора който започнахме е за друга тема и то много дълга.Само искам да кажа че точно това е проблема в България....всеки разбира от работата на другия и всеки решава че правилата не са правилно прилагани и си прави каквото иска.Какъв хубав пример е дал бащата на младежа който писа по горе.И утре той взима книжка,и от баща си знае че правилата не се спазват и помита хората на някоя спирка.

                  Още веднъж се извинявам за спама.Може спокойно някой да почисти бозата която изписахме.
                  И докато продължава да е така и не се спазват знаците и докато се наричат правилата "безумни" - дотогава ще продължаваме да затъваме. На този, на който пътните знаци не му харесват ще кажа само едно - нека се пребори и стане шеф на КАТ и да ги направи както трябва да бъдат. Дотогава обаче нека е така добър да ги спазва както е редно за един културен човек.

                  Коментар


                  • #39
                    До: "до 4000 оборота"-така ли е?

                    Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                    И докато продължава да е така и не се спазват знаците и докато се наричат правилата "безумни" - дотогава ще продължаваме да затъваме. На този, на който пътните знаци не му харесват ще кажа само едно - нека се пребори и стане шеф на КАТ и да ги направи както трябва да бъдат. Дотогава обаче нека е така добър да ги спазва както е редно за един културен човек.
                    А ти мислиш ли че е възможно да станеш катаджия, че и шеф, без да заприличаш на тия, дето се крият по храстите? И без да си излизал по пътя си нагоре една камара мазни задници, или да си синче на някой си.

                    Накратко: Докато се крият по храстите, докато си правят "хранилки", докато не се държат подобаващо и с уважение, когато те спрат, и докато те спират на безумни места за пълни глупости, вместо да помагат на движението там, където е нужно, няма да получат от мен грам уважение и респект. Да, попадал съм на и на много читави катаджии, които се държат и говорят нормално, както и трябва да е, но има доста приличен брой чисти лекета, които омазват цялата работа.

                    Е, та докато те така, и аз така към тях. А безопасното каране е съвсем друга тема, и за съжаление то често не зависи от поставените знаци, а от преценката на шофьора, понеже има доста интересни местенца, на които и да спазваш всичко с буквите и запетайките, това не гарантира безопасно пътуване, ако шофьора не е на мястото си, и не знае какво прави и защо го прави.

                    Та тъй. Рекапитулацията в момента е на моя страна. С мойто каране за 10 години съм ходил в КАТ всичко на всичко 3 пъти за нарушения, от които 2 пъти за абсолютни глупости и един път за превишена скорост, точно защото "убавеца" изскочи от храстите. Нито едно от нарушенията ми не е застрашило нечие имущество, здраве или живот.

                    Добро шофиране значи да караш безопасно и да имаш трезва преценка. Нямаш ли тия качества, независимо как спазваш правилата, ставаш опасен за движението.

                    И не, правилата не са безумни. Безумно е понякога налагането им като местоположение и като хора, които уж налагат спазването им. Адекватността им я виждаме всеки ден по улиците. Е, аз не мога да се правя на кьорав. Който може - моля.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #40
                      До: "до 4000 оборота"-така ли е?

                      Интересно, от цялата тема има точно един отговор по темата. Ще я вкарате в спама, а въпроса си е съвсем основателен, още повече, ако наистина има проблем с високите обороти за конкретния мотор. После пак ще има мрънкане "Чети, колега, писано е". Писано, ама със 50 мнения встрани и едно по въпроса...
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #41
                        До: "до 4000 оборота"-така ли е?

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Интересно, от цялата тема има точно един отговор по темата. Ще я вкарате в спама, а въпроса си е съвсем основателен, още повече, ако наистина има проблем с високите обороти за конкретния мотор. После пак ще има мрънкане "Чети, колега, писано е". Писано, ама със 50 мнения встрани и едно по въпроса...
                        Ами явно тези мотори имат подобен проблем , затова го споменах по-горе. Наблюденията са ми от конкретен автомобил на дама , която 4000 оборота ги няма за нищо . А Авенсиса си го купи от магазина.... И като почна да гори маслото като бензин на около 140 хил км. доста се зачудих , та се заинтересувах от подобните двулитрови. Смяната на гумички на клапаните не помогна , а на около 150 хил. и смениха двигателя ( ама с доста зор с гаранцията ) . Тогава видях и що нахвърляни двигатели имат в сервиза.
                        Един друг познат пък ( също с магазинска ) направи основен ремонт (ако не се лъжа) на около 200 000.... Нямам добро мнение за този мотор. А иначе си е бегачка .
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #42
                          До: "до 4000 оборота"-така ли е?

                          Не съм чувал старият двулитров двигател (3S-FE) да има проблеми. Напротив - слави се като един от издръжливите и добри двигатели. С него са двулитровите Карина Е (1992-1997), както и първите RAV4 и Picnic. Виж за новите двигатели не знам, за тях допускам, че може да има и по-кекави.

                          Пак благодаря за информацията по темата! Сега ще карам с по-спокойна съвест по отношение на Авенсиса.

                          Що се отнася за бързо-бавно каране: еднозначен отговор не може да има. Зависи от шофьора и мн.др.фактори. По принцип по-бавното е по-сигурно, но погледнато само откъм фактор-скорост. Като се вземат предвид вс.други фактори, понякога бавното е по-опасно в конкретна обстановка и условия. Например: на мен не ми е все едно дали ще мина 1000 км за 10 или за 14-15 часа. След 10-я час вече не съм същия шофьор..Опасността от заспиване, разсейване и пр.расте мн.бързо, а не винаги има време за достатъчна почивка.

                          Коментар


                          • #43
                            До: "до 4000 оборота"-така ли е?

                            Kaто говорите за темп. на масло ми е интересно да ви задам друг въпрос.

                            Каква температура ви държи маслото ?

                            Моето Алфа Ромео 155- е с развален термостат и отваря на 70-75 градуса и по магистралата със спокойно каране 110-130км/ч (3200-3500) оборота стрелката на маслото е забита в началото на скалата.
                            Тоест около 60-градуса. И малко над 60-градуса (Сега зимата)
                            Налягане на маслото около 5бара на малки обороти под 4 бара

                            В града като мотора стане 90 градуса след 10км каране и маслото става на около 70-80 градуса.

                            И датчика не ми е развален защото когато показва около 60-градуса картера може да се пипа с ръка.


                            Като карам със 4500 оборота- около 160км/ч (Тогава и колата се чувства най добре. Максималния въртящ момент е в 5000 оборота, а от 4500 има скок нагоре в графиката ) Маслото пак е под 90 градуса
                            Лятото в жегите 90-100.
                            При каране с над 200 (6000 оборота) Стрелката на маслото видимо оживява и за няколко минути подминава 100 градуса.

                            На калояново съм завъртал обиколки и след няколко обиколки с каране в лютеницата маслото става 110-120 градуса. 2 обиколки с бавно каране и отново е на 80 градуса.
                            С тези градуси в обороти пак е около 4 бара но на малки обороти е около 1 бар и малко по малко.

                            Като чета по VW форумите при тях маслото винаги е с 10градуса над водата?

                            То и на мен картера ми е по нисък от бронята и целия е в големи ребра и обема на маслото е 5 литра за 1.8 бензинов мотор.

                            п.п Нямам радиатор на маслото.


                            Общо взето аз гледам да не карам с темп. на маслото над 100 градуса.

                            И според мен няма проблем да се кара продължително с 4000 оборота естествено износването на мотора е по голямо. Вероятно и разхода на маслото ще е по голям

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X