Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Термостат или друго.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Термостат или друго.

    Помагайте, че се видях в чудо.Значи 40год.ЛР с двигател 300D-123 Мерцедес.Цяло лято се разхождам без термостат-ядове няма.Стана хладно, айде викам си време е.Да не стържа зорлен сигментите.Слагам термостат значи, паля мотора и чакам да стопли. Чакам, чакам, радиатора започва да стопля, ама отдолу е горещ, а отгоре студен. Докато се чудя какво става- изхвърли водата.Свалих термостата, работи и загрява нормално.Проверих терм., отваря около 73-75град.Направих му дупка на периферията-2мм., няма ефект, направих я 6мм. Стана и си работи нормално, но на баирите загрява.Като краен резултат за 4мес. за втори път духа гарнитура.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  • #2
    Първото,което ми идва на ум е запушен радиатор. Това на зеления 109 ли е?
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • #3
      Радиатора е запушен.

      Ето една изчерпателна тема.
      http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=7146
      Шегичка Тва за радиатора беше серйозно.

      Коментар


      • #4
        Нищо му няма на радиатора, като е без термостат, по инерция сваля температурата на 60град за 1мин.Без да е включена перката.Това е на дългата база.Ти защо не отговаряш бе хаймана? Помислих, че са те краднали мангалите?
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          Благодаряна KINEX за дето ме накара да изчета 12 страници пазарлъци, за едно кашонче.Какво става тука? за един кашон-12стр., засериозен проблем 1 мнение и един майтап. Не, че е за сефте, ама нали надеждата крепи баламите.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            Хм...кашончето още го пазя... Жената колко пъти се накани да го хвърли, а аз "Сакън недей!"...и така си го пазя...Ама ще си му го дам на Севдо де
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Няма причина радиатора до полвината да е топъл а на горе студен освен да е запушен.
              Това че истива по нанадолнище сигурно е от възраста. Имах същия проблем и всичко пробвах но пак не стана.
              Стрелката за температурата със сигурност е каталясала и показва грешно.
              Сори за шегата Не предполагах че ще ги прочетеш всичките 12.
              Ама интересно а

              Коментар


              • #8
                За мен основния заподозрян си остава радиатора. Предполагам,че е частично запушен и при продухване с въздух има проходимост. При покачване на температурата на охлаждащата течност радиатора работи само с част от обема си и при нормално натоварване двигателя бързо прегрява. При поставен термостат дебита допълнително се намалява, без това да може да се компенсира с отвори в корпуса му. Термостата все пак реагира бавно и при отварянето му към радиатора постъпва течност с висока температура,която не може да се охлади до нормална температура. Не съм специалист по ДВГ, просто се опитвам да мисля що-годе логично.
                Тези двигатели са доста разпостранени,можеш ли да намериш друг радиатор (авто-морга?) и термостат и да провериш как работи с него?
                There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                No wahalla.

                Коментар


                • #9
                  А тази система сама ли се обезвъздушава или има обезвъздушител(ръчен/автоматичен)...?

                  Коментар


                  • #10
                    Тоя мотор съм го курдисал на 40годишен LR.От каде да взема такъв радиатор.Май Жоро е с добрата идея.Системата се обезвъздушава сама, но разширителния съд е по-ниско от горния ръб на радиатора.И ако капачката на рад. не уплътнява добре......Утре ще проверя. Мерси.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #11
                      За най-различни автомобилни радиатори:
                      Венцислав Петров написа:

                      Най-добре позвънете във фирмата:
                      София, ул. "11 Август" No 46,
                      (в двора)

                      тел 9835141 и се разберете по телефона.
                      и кажете че сте от OFFRoad-Bulgaria.com - хората там казаха че ще дават най-добрите си условия за нас..

                      А ако искате да видите каталога онлайн ето ви линка но ще трябва да се регистрирате. (безплатно е)

                      http://www.nissens.dk (бутона каталог)
                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар


                      • #12
                        Targa,казвай до къде я докара с гарнитурата,радиатора и термостата. Завърти един телефон (02 9835141 ) на вносителите на радиатори "Nissen"- сигурно веднага ще ти кажат цената на радиатора за твоя двигател.
                        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                        No wahalla.

                        Коментар


                        • #13
                          Докарах я до под крушата. Викам си и така съм го разковал, я да сменя и гнп то., че нещо дрънка из вътре. Хубаво я смених, ама забравих да отвия стопорния болт с който се фиксира вала на помпата. Както и да е. Сега ще сменям или авансатора, или шпонката. Добре че имам всякакви боклуци.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от kinex
                            Няма причина радиатора до полвината да е топъл а на горе студен освен да е запушен.
                            Това че истива по нанадолнище сигурно е от възраста. Имах същия проблем и всичко пробвах но пак не стана.
                            Стрелката за температурата със сигурност е каталясала и показва грешно.
                            Сори за шегата Не предполагах че ще ги прочетеш всичките 12.
                            Ама интересно а
                            Топъл е до полувината защото е пълен с вода до полувината . Без термостат се обезвъдушава по лесно

                            Коментар


                            • #15
                              Има една фирма в Орландовци - Радиано, занимават се с ремонт на радиатори и производство на нови по поръчка на клиента. Цените са около 200-300 лева за нов, тези цифри са от лятото, медта поскъпна, сега може да са и по-скъпи.

                              http://avtoradiatori.hit.bg/
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X