някой може ли да ми каже какви са разликите м/у patrol и patrol GR освен дизайна на купето и окачването (ресори с/у пружини). На мен този дето не е ГР даже повече ми харесва ама знам ли.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
обиколка на софийските автокъщи (и мобиле.бг)
Свий
X
-
Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
-
Е, на Горубляне вече цяла България знае какво се продава... Хубава кола от Горубляне = късмет...
За другите коли не мога да коментирам, тъй като нямам опит с тях, но една забележка във връзка с Диското, което описваш в първия пост - за тези коли се знае, че салона е изключително дуракоустойчив. Тоест, разсипания салон говори за нулева подръжка и яко тормоз на колата...
Точно в Италия колите не могат да се похвалят с особени грижи......сваляем пласмасов хардтоп, върху който 15 г. макар и в италия са си казали думата....
Дискавърито далеч не е най-екстремната offroad машина, но в никакъв случай не бих го определил като машина за лек офф... То зависи какво разбираш под това, де... Аз на моето все още му се удивлявам, а не съм почнал да го тормозя (главно поради липса на опит, де...А аз знам че дискавърито е проектирано за дълъг път и лек офф, но като му разгледах окачването не виждам по какво отстъпва на класиците в жанра. Съвсем като истинско изглежда отдолу
)
A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.
Коментар
-
За италианците всички знаем, като написах "15 години макар и в италия" имах предвид климатичните, а не демогравски особеностиTechnical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
Не съм аз експерта по Патроли, но понеже никой не е писал, да кажа няколко думи:Първоначално публикуван от icerunnerнякой може ли да ми каже какви са разликите м/у patrol и patrol GR освен дизайна на купето и окачването (ресори с/у пружини). На мен този дето не е ГР даже повече ми харесва ама знам ли.
Мотор и скорости са едни и същи. Според руснаците - раздатката на Y260 е една от най-здравите ever..
Y260 (ресорния) е с LSD диференциал в задния мост, GR-a е с ръчен блокаж. Предавателните числа на Y260 са по-големи (плюс, според мен). Недостатък при Y260 са някои компоненти и части по-колата, които са не-японски, поради това, че тя е била предназначена за продажба в Европа. Това усложнява търсенето на определени части, особено ако се търсят по-евтини/ неоригинални - при арабите например. Докато за Y160 и GR при арабеските има доста неща, за Y260 има твърде малко.
Гледайте за ръжди, как работи мотора, виско муфата (много важно) на перката (не трябва да се движи свободно), други странни звуци, бавни, двойното и т.н. Къде е сега kiki.t и той да каже няколко неща.
Успех и пишете какво сте видяли/ решили!!
Коментар
-
Не си губи времето в София, а направо пий вода от извора - иди в Дупница.
А относно самурай и фронтера - просто нямат база за сравнение с дискавърито.
Сузукито е ако ще го ползваш сам и то основно в планината, че е по-мъничко и лесно се провира през клонаците, но на пътя си е мъчение с него, а фронтерата е просто по-висока лека кола - основно за ползване по шосе. Дискавърито е един много разумен компромис. Аз лично съм влюбен в моето.
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Коментар
-
Ей такива изказвания най-ме кефят ! и точно по какви параметри те осени това твърдение? аман от разбирачи.Първоначално публикуван от chris_vicomа фронтерата е просто по-висока лека кола - основно за ползване по шосе.no signature no problems
Коментар
-
къде си тръгнал с тоя паркетникПървоначално публикуван от fanaticЕй такива изказвания най-ме кефят ! и точно по какви параметри те осени това твърдение? аман от разбирачи.Първоначално публикуван от chris_vicomа фронтерата е просто по-висока лека кола - основно за ползване по шосе.
трЕбваше да вземеш МеганОТ, та да се видиш във високопроходим автомобил - за 100К км един износен тампон на стабилизиращата щанга
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
и то е? кажи нещо съществено за да защитиш това твърдение.Първоначално публикуван от chris_vicomфанатик - нищо лично.
Просто технически решения съобразно предназначението на автомобила.
frontera = passport = rodeo
с разлики в моторите, но като шаси са почти еднакви..
Коментар
-
аз не произвеждам фронтера такаче не я защитавам на личностна основа, но като се каже "това е по-висок лек автомобил" трябва да се има нещо в предвид като например, имах карах 5 години не минава от никъде, закача по камъните, не е проходима защото еди какво си, чупи се много харчи много и т.н. Но някой в с. Трибич имал Опел Кадет който изгнил после има Опел Фронтера и тя не вървяла и казал бахти скапания опел и ти си се впечатлил, не е сериозно изказване. Аз мога да изтъкна много недостатъци за фронтерата но всичките са изпитани и подвърдени многократно, същото мога да направя и с плюсовете и. Така, че моля сподели. А ако нямаш подобни преки впечатления не се изказвай по този начин пред човек е пред дилема защото можеш да го подведеш в не правилната за него посока само защото притежаваш дискавъри.Първоначално публикуван от chris_vicomфанатик - нищо лично.
Просто технически решения съобразно предназначението на автомобила.no signature no problems
Коментар
-
Ами например, че аз съм перманентно 4х4.Първоначално публикуван от vroomи то е? кажи нещо съществено за да защитиш това твърдение.Първоначално публикуван от chris_vicomфанатик - нищо лично.
Просто технически решения съобразно предназначението на автомобила.
frontera = passport = rodeo
с разлики в моторите, но като шаси са почти еднакви.."Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Коментар
-
Колега, току що доказа че просто така си приказваш, че те повечето от сериозните 4х4 са парт тайм.Първоначално публикуван от chris_vicomАми например, че аз съм перманентно 4х4.Първоначално публикуван от vroomи то е? кажи нещо съществено за да защитиш това твърдение.Първоначално публикуван от chris_vicomфанатик - нищо лично.
Просто технически решения съобразно предназначението на автомобила.
frontera = passport = rodeo
с разлики в моторите, но като шаси са почти еднакви..no signature no problems
Коментар
-
Първоначално публикуван от chris_vicomАми например, че аз съм перманентно 4х4.
И това те прави по-подходящ за гората ли?!?
Да се сещаш колко много са леките коли, които са с "перманентно 4х4"?
То хубаво да викаш "Мойто гардже най-хубаво пее", ама хайде малко по-сериозно да подхождаш, когато се изхвърляш с безапелационни оценки за други возила, на които най-вероятно не си се и качвал!Ние не сме неутрални!
Коментар
-
...ето пак темата започна да се изкривява в безсмислен спор коя джипка е по-добра и кой повече разбира.... а човека пита за съвет и то за съвсем конкретни неща вие си поспорете за фронтерата и диското а той (най вероятно) ще се метне в патрола...междувременно. желая му успех!!!"..there is no substitute for cubic inches.."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар