Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

    Здравейте!
    Потърсих но не открих тема за фабричните дефекти. До сега не бях се опитвал да потърся по-официална информация, а това е нещо, което ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да знаем, защото някои от тези дефекти може да са ОПАСНИ ЗА ЖИВОТА. Ако е нещо по-дребно поне можем да предявим претенции за безплатен ремонт пред дилъра.
    Смятам, че всеки, преди да купи следващия си автомобил, или поне преди да го подкара, както и периодично след това, ТРЯБВА ДА ПОСЕЩАВА САЙТА:
    http://www.nhtsa.dot.gov/
    Там на Recalls, defects, and complaints от менюто в ляво трябва да провери за RECALLS (CHECK FOR RECALLS - Search our recall database).
    Моля за извинение, ако има такава тема. Ако няма - нека модераторите да преценят дали си заслужава и как да бъде организирана - за всички марки и модели наведнъж или в дискусиите по марки - отделни теми, където можем да обсъждаме опита си.

    За да не бъда голословен бих искал да споделя моят частен случай. Всички вероятно знаем за случая със засядащия педал на газта на някои Тойоти от последно време. Аз обаче не бях запознат с възможните фабрични дефекти за моята Тойота 4Runner (ако откривам топлата вода, също моля за извинение). Така този уикенд ми се счупи дългата кормилна щанга и съответно изгубих контрола върху предните колела. За щастие беше по време на маневра, а колата не се движеше. След като се разтърсих малко попаднах на това:
    http://www.toyotasteeringrecall.com/index.html
    Снимката по-долу е на моята щанга, открийте десетте разлики със снимката от сайта горе в дясно (дето се вика).
    Репорта на Тойота съобщава за възможност от счупване и дава пример точно като моя, но продължавам да настръхвам при мисълта, че можеше да стане и по време на движение.

    Живи и здрави да сте!
    Прикачени файлове

  • #2
    До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

    Бих искал да допълня, че предложеният сайт за проверка на дефекти е на американска администрация. Може би някой ще предложи международен орган. Аз проверих за репорти в Toyota.com и ги открих с търсене някъде в PR-а и от 4 отворени примера и четирите бяха рапортувани чрез NHTSA.

    Коментар


    • #3
      До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

      Хич и четох темата до края, но сайт "Фабрични дефекти" може да измислят само тъпи американски адвокати, срещу още по-тъпи маркетиг специалисти от фирмите производителки алчни за печалба ....да си чувал в някой магазин "Вземете си господине, месото ни е вмирисано и с червейчета, но след термична обработка във вашата фурна какви пържоли ща станат, пък и на тази цена...."
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

        Като гледам как се правят вече автомобилите,може и това да е вярно .Или пък съвсем нормално.
        0887 526 564/ 0897 933 755 /

        Коментар


        • #5
          До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Хич и четох темата до края, но сайт "Фабрични дефекти" може да измислят само тъпи американски адвокати, срещу още по-тъпи маркетиг специалисти от фирмите производителки алчни за печалба ....да си чувал в някой магазин "Вземете си господине, месото ни е вмирисано и с червейчета, но след термична обработка във вашата фурна какви пържоли ща станат, пък и на тази цена...."
          Рапортите за фабрични дефекти, в по-голямата си част, се подават като информация точно от производителите.
          Според мен е задължително всеки преди да си купи кола от по-старите модели да се запознае от извора с възможните проблеми които може да очаква. А не да пита по форумите "добра ли е" "става ли". Щото по форумите нащо гардже си е най хубавото.

          Аз преди да си купя Гранд Черокито четох това.
          http://www.wjjeeps.com/recall.htm

          Коментар


          • #6
            До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

            Това чугун ли е?
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

              Това се опитах да кажа, че трябва да се проверяват априори и периодично тези неща, а се съмнявам, че всеки го прави. И аз мисля, че форумите не са мястото. Всеки пита преди да си вземе за недостатъци и дефекти, но отговорите са, как да кажа... Жалко, защото понякога минават години преди да се рипортва някой дефект. През това време...

              Коментар


              • #8
                До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

                Колега - такова нещо фабричен дефект -се разчува и публикува ако наистина се е разчуло и производителя не може да го отрече.
                На тоя саит дет си го дал - тва си е типично амариканска работа- трябва да идеш до америка и да разбереш иначе не знам как да ти го обясня.
                Не давам оценка дали е правилно или не но имат друго мислене и подход към колата като вещ.
                Там например се брои за голям дефкт ако заседне и не се отвая поставката за кафе - хората изпитват огромно неудобство -трябва да държат чашата с кафето с една ръка .....
                Ама това че е накладките отиват за 5000 мили ......е тва не е проблем не се брои ......казали са им че това е нормално.
                Та такива неща за америката.

                Коментар


                • #9
                  До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Това чугун ли е?
                  много умора, много нещо..

                  Коментар


                  • #10
                    До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

                    Първоначално публикуван от lyubo73
                    Като гледам как се правят вече автомобилите,може и това да е вярно .Или пък съвсем нормално.
                    И как се правят колите вече? А как са се правели преди? Колко звезди ще изкара един Кадет на NCAP мислиш? Или на него клаксонът му е от мека гума, че да не боли много ... Дай малко конкретност в глобалното заключение, което правиш.

                    Омръзнало ми е от хора постоянно говорещи "като бях млад", "ах какви лоши са новите млади", "ей друго си беше комунизъма", "на лекар се ходеше без пари" ... Обикновено те си карат Голф 2, Лада, Москвич, Кадет или друго творение от миналия век и обясняват колко е зле новата кола. Е, хубаво, нека си вярват.

                    П.С. Надявам се мнението ми да звучи неадекватно отнесено за теб, ама отскоро почнах да реагирам гневно на всякакво носталгично-лирично възхваляване на миналото.
                    Последно редактирано от ixeos; 22-10-09, 13:33.
                    Vitara 2.0 V6
                    Honda CRV (Gen 1)
                    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                    ВАЗ 2131

                    Коментар


                    • #11
                      До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

                      Аndro 160, не е чугун. Щанга се чупи на точно това място и нито милиметър по-нататък, новите щанги са леко различни на това място. Предполагам, че във форума има хора, на които им се е случило същото.

                      brpi, не знам за кой сайт казваш, че си е типично американски - на NHTSA, или този за делото. За втория съм съгласен, първия го предложих, като нещо, което съдържа бази данни с лесен достъп. Аз лично продължавам да смятам, че всеки трябва да си проверява за такива кампании за колата и да си търси правата, другото ми се струва пораженческо мълчание кочинката.
                      В моя случай - благодаря на ТМ Ауто, че смениха кормилната ми щанга с нова и поеха разноските по репатрирането. Вярвам, че Тойота трябва да е Тойота, независимо дали сме в България или другаде. Радвам се, че заради своята заблуденост спестих около 500 лв., все така заблуден бих искал да бъда.
                      Знам, че много хора не искат да са тъпи и потребителски настроени като американците. За онези, които нямат подобни притеснения и притежават тойоти мога да предложа:
                      http://www.toyota-tech.eu/TomsCabs.aspx
                      Това e базата данни с кампании на Тойота за Европа.
                      Последно редактирано от and; 22-10-09, 17:31.

                      Коментар


                      • #12
                        До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

                        И как се правят колите вече? А как са се правели преди?
                        Не става въпрос за носталгия само,а има и доза истина.
                        В чисто технически план старите коли са по-опростени и в много отношения и по-надеждни.По-непретенциозни са откъм поддръжка и качество на горива и консумативи.
                        НЕ са по-безопасни,удобни бързи и ...красиви но са "проверени от времето".
                        Постоянно четем за разни тестове на нови коли при които на няколко хиляди километра ти отказва по нещо Вярно обикновено са дреболий или някакви екстри,които дори ги няма в старите автомобили но как да убедиш някого,чиято стара кола влиза в сервиз само за смяна на консумативи,че новото е по-добро.Дори ако се наложи да ремонтираш стара кола пак се оправдаваш с възрастта и,докато за новите няма оправдание.
                        Има машини,за чиято издръжливост и експлоатационни качества се носят легенди.
                        Носталгията на хората към качествена техника няма нищо общо с носталгията по младините или по комунизма или нещо от тоя сорт.
                        Дано да доживеем времето,когато и за днешните автомобили ще се носят легенди.За да стане това обаче,трябва тогавашните коли да са по-некачествени от сега или изобщо да няма автомобили.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #13
                          До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

                          +1
                          Абсолютно съм съгласен с cecoa1
                          И аз много се дразня от носталгията по старото, но наистина става въпрос за проверка във времето. Ще дам конкретен пример с друг фабричен дефект, който е напълно реален случай - на съвсем нов автомобил му блокират компютрите, които управляват колелата въз основа на данни, които получават от датчици във волана. Ще мине време, преди да съм сигурен, че твърдата връзка между волан и колела е отживелица и електрониката е достатъчно надеждна. Лично за мен няма спор, че през годините стратегията на автомобилните производители се е поизменила в посока на по-честата смяна на автомобилите.

                          Коментар


                          • #14
                            До: ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ!!!

                            Горното е абсолютно вярно. Просто пазара (потребителите) го налагаме
                            ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                            lre-bulgaria.org

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X