Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-голямото ремарке което сте теглили с вашия вседеход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най-голямото ремарке което сте теглили с вашия вседеход

    Искам да взема 3,0-3,5t ремарке,за превоз на дълги разстояния с моя автомобил и ми е интересно, кой какъв опит има в тая област. Една не малка част от хората взимат пикапи именно заради възможността да теглят по-големи ремаркета или каравани. Няма да е лошо и ако всеки опише накратко, какъв автомобил и ремарке е ползвал в момента, както и с колко се е вдигнал разхода на гориво при такова натоварване. Също така как се е справил с ненормалните пътища в БГ. Всичко останало като инфо ще е добре дошло както за мен така и за останалите във форума.

    Поздрави
    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

  • #2
    преди три дни пращах един от моите автомобили да мъкне един Нисан връз една платформа досущ кат тая дето искаш да си я влачиш
    Теглещия беше Форд Транзит 2.5 Д, - от Солун до границата.
    Това което ми казаха е, че в общи линии скоростта е някъде около 60, за разхода .. ще попитам по-подробно да разбера. Така, че при всяко едно положение трябва да си сматаш почти двойно като време за път. Изключително досадно е до се влачиш по нашите тесни пътища. От границата насам са го теглили празно и пак е било яка тесла. Знам че не ти казвам нищо ново вероятно. Имай предвид, че ако нямаш категориите и натовариш нещо на това ремарке, ченгелистите ще те е.ават доста. Това е валидно само за БГ. в Гърция никой не им е създал никакъв проблем ! Ще ти кажа малко по-късно какъв е бил разхода. Успех.

    Коментар


    • #3
      Re: Най-голямото ремарке което сте теглили с вашия вседеход

      Какво рамарке ще се влачи - едноосно или двуосно?

      Коментар


      • #4
        Re: Най-голямото ремарке което сте теглили с вашия вседеход

        Първоначално публикуван от Ivanov
        Какво рамарке ще се влачи - едноосно или двуосно?
        За тази товароносимост, би трябвало да е двуосно.
        ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

        Коментар


        • #5
          аз съм влачил двоколесно ремарке с яхтичка ма не ми се вярва да е било повече от 2-2.5 тона , а разход не знам не съм я дърпал повече от 30км в едната посока иначе скорост на правата някаде около 70-80км(час

          Коментар


          • #6
            Ти мани колко може, ами виж в закона кво пише. Ремаркето не може да е по-тежко от половината влекач, освен ако той не е специално конструиран за това.
            Работата е проста. За дърпане - ще го дръпнеш. Ами не можеш да спреш с него, особено по баира надолу. И спирачките ще се запалят и скоростната кутия ще стане на парчета и стружки. Съединителят ще стане консуматив между другото, майната му.

            Коментар


            • #7
              Прав си ама това е май за ремаркета без собствена спирачна система. Почти вс ремаркета над 750кг, имат вградена инерционна(мисля че така се казваше) спирачка, която позволява тегленето на по-големи товари. Поне това знам. пък и за моя го дават че тегли до 3,25-3,5t, въпреки че собствено е около 2t празен
              ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

              Коментар


              • #8
                по закон, над 750кг /обща маса/ ремарке е задължително със спирачки!
                3-3.5т ремарке със спирачки не е проблем за по-мощните СУВ... Естествено трябва да се внимава с габаритите /платформите за коли са доста широки/... всичко е въпрос на навик/тренинг
                от личен опит мога само да кажа, че лека кола с 1т ремарке без проблем съм карал със 140 по магистралата, но това при слаб трафик и отлична видимост... разхода се вдигна с 1.5-2 литра
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  На състезанието в Узана бяхме с две ремаркета - едното около 1тон/3 АТВ-та плюс 2 мотора и ремарке/
                  ,
                  другото беше около 3 тона
                  /
                  с 6 АТВ и бая мотори/......карахме около 100км/ч без никакви проблеми,и двете имаха безотказни спирачки.Единствения проблем беше в баланса на едното ремарке - щом 120ката едвам издържаше при най малко отклонение от правата..... ...но ремаркето беше made in Bulgaria
                  IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

                  Коментар


                  • #10
                    аз с моят MB G300 от франкфурт до асеновград с платформа на която беше ка4ен форд транзит блокиран и ватре пален с гуми
                    Нямам време да се държа прилично !

                    Коментар


                    • #11
                      Цолажа на гумите е безкрайно важен!!
                      Под 15 цола - ще береш ядове, заради дупките!
                      Когато караш джип си създаваш навика да минаваш през дупките на юрюш - така ми се пръсна 12 цолова гума на двуосно ремарке, след това пак и пак...
                      Когато закачих ремарке с 15 цола /каравана за коне/, заспа...

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Ти мани колко може, ами виж в закона кво пише. Ремаркето не може да е по-тежко от половината влекач, освен ако той не е специално конструиран за това.
                        Работата е проста. За дърпане - ще го дръпнеш. Ами не можеш да спреш с него, особено по баира надолу. И спирачките ще се запалят и скоростната кутия ще стане на парчета и стружки. Съединителят ще стане консуматив между другото, майната му.
                        добре де,а що производителите се надпреварват да слагат тегличи за по 3,5 тона.аз съм с такъв монтиран заедно с колата.не съм теглил толкова много,ама това което казваш звучи логично.пък и не виждам ако нещо толкова тежко стане нестабилно как ще се оправи джипката.и за спирането също.ще те натиска та знае ли се.
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • #13
                          Стефане, ако зад тебе има 3,5 тона, без вградена спирачка на натиск към теглича и си се отцепил със 120 по магистралата, не ми се ще да ти правя компания!
                          Такива ремаркета има само в Индия и Китай!

                          Коментар


                          • #14
                            С моя ГАЗ 69 съм теглил ремарке от трактор ЮМЗ с 7 кубика дърва натоварени в него
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • #15
                              В тая връзка, едно време като теглехме оръдия и гаубици, в лафета имаше бутилка със сгъстен въздух и едно стоманено въже към теглича...
                              Като се откъсне оръдието от теглича на някой як баир, въжето дърпаше един клапан и сгъстения въздух заковаваше спирачките, докато бойците дойдат да си го приберат..
                              Иначе една 122 мм гаубица спусната по наклона ще е голям купон!

                              PS Имаше и маркуч закачен към пневматиката на камиона, а се скъса, а клапана заковава..

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X