Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на масло семеринг колянов вал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теч на масло семеринг колянов вал

    Колеги,здравейте.Имам проблем с семеринга на коляновия вал.Заслужава ли си свалянето на кутията понеже имам леко капане от този семеринг капе от време на време по 3-4 капки.Според моя майстор няма място за притеснение,и каза ,че може и така да се кара,но реших да се допитам и до по-опитните колеги тук

  • #2
    Каква е колата?
    Моя го смених и след година продадох колата, та не си струваше
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

    Коментар


    • dabeda
      dabeda коментира
      Редактиране на коментар
      Пасат 5ца дизел .

  • #3
    Ако не доливаш масло, вероятно не е голям проблем. Рядко нещата се влошават рязко там. Ако пък съединителя ти е стар и на заминаване, направо сменяй всичко накуп.
    Има добавки за масло, разширяващи семерингите. Имал съм успех с такива.

    Коментар


    • dabeda
      dabeda коментира
      Редактиране на коментар
      Ми за 2200км ,не съм долял маслото е на макса.Съединителя за сега уж е добре.Майстора ми сподели,че чак като вземе да боксува ще сменяме всичко. Мен не плаши да ,не вземе от един път да изтече цялото масло..😅

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      Не се коси за това. Маслото е в картера,а той е доста по-надолу от въпросния семеринг.😉

  • #4
    Благодаря за отзива.Вчера при по щателен оглед,ясно се видя ,че теча,не е от този семеринг.Вижда се ,че е някъде отгоре,но и майстора ,не може да определи точно от къде,и поне за момента според него е от буксата на дюзите..Като пипна самата букса си имаше масло по нея.Има ли вариант да тече от тая букса да олива мотора надолу и скоростите..От десния край е омаслено,а от левия край на мотора е сух на барут.

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Напръскайте двигателя с обезмаслител и го изплакнете. След това оставяте да работи двигателя с около 2000 об. и наблюдавате за омасляване и прокапване.
      При дизелите (помпа-дюза) прокапването най често е от т.н. тандем помпа (вакуумна и подкачваща) през металната гарнитура и винаги се бърка с теч от семеринга на вала!

  • #5
    Здравей колега на тази помпа сме и сменили гумичките или гарнитурите

    Коментар


    • #6
      Не се занимавай и си карай колата. Рано или късно се появяват такива течове, ама в твоя случай е много, много малък и не заслужава да му обръщаш внимание за момента.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X