Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем Кия Спортидж 2-съвети всякакви

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем Кия Спортидж 2-съвети всякакви

    Колата е 2008 гд,бензин 2.0 141 кс. кара се и на газ Явно е била прегрявана и главата се оказа пукната-смяна глава ,гумички без да е отваряна надолу. След това почна да гори масло-в началото зверски по 2-3 литра на 1000 км. Сложих добавка почистване двигател Вита Флуш и карах 200 км и смених маслото. Отново гори масло,но по-малко-600-700 грама на 1000 км. Говорих със сервиза дето сменяха главата ,но нямали време за основен ремонт ,отделно смятат ,че резултата няма да е добър. Колата сега не губи антифриз-не е пукнат блок ,което съще беше възможност. При запалване сутрин и форсиране -излиза дим по скоро сив ,не синкав. След загряване на колата при форсаж нищо не излиза. По ауспуха има следи от чернилка случва се нещо вътре. От щеката духа леко на пресекулки,кат се отвори капачката -съвсем лек дим или пара. Сутрин пали лесно ,после след спиране иска 2 сек повече;зачудва се ,но пали. Свещи и кабели са сменени преди 2000 км но диагностика на тема палене не е правена. Какви са симптоми на запечени сегменти и защо от тоя сервиз смятат,че основния ремонт може да не реши проблемите.

  • #2
    Като са свалили главата,мерили ли са цилиндрите?Най вероятно след като се измери хлабината на цилиндрите,ще се реши дали може да мине само със сегменти.Но като чета какво си написал,поне сегменти трябва да се сменят,другото ще го каже вътромера и микрометъра.Кадърно направен ремонт,с качествени части и спазени хлабини,прави двигателя на практика нов.Друг е въпроса,бай Пешо майстора,какви ще ги свърши.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

    Коментар


    • #3
      Колега ,според сервиза за тоя модел няма ремонтен комплект. Сменят се сегменти ,но ако има хлабина на цилиндър ,какво правим ?

      Коментар


      • bocho64
        bocho64 коментира
        Редактиране на коментар
        Поне един ремонтен размер има със сигурност,стандартен 82мм. и ремонтен 82,5мм.
        Или не им се занимава с ремонт което е по вероятно.

    • #4
      Колега,аз правих основен / тотален / със смяна и на буталата ремонт, на същия модел но 2005г.Вече 30к км никакви проблеми.Преди това нямаше мощност и гореше масло.
      Така,че с евтиния вариант няма да стане,а тея от сервиза само са ти взели парите.

      Коментар


      • #5
        Най-елементарната диагностика се нарича мерене на компресия. А не всеки се навива да прави основен ремонт, защото не знае колко комплекта чужди ръчички ще се наложи да вади от двигателя. Освен това не останаха и кадърни шлайфисти вече, та ако нямат някой делови партньор, на когото вярват безрезервно, и там ги чакат много неизвестни около крайния резултат, защото после трябва и гаранция да се даде за свършената работа. Предполагам, че сега такъв ремонт ще струва поне 5к лева с частите.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #6
          The complete look of your internet site is remarkable, not to mention the content material!
          also visit my net web page -crypto mining

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X