Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при загрял двигател....дросел?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при загрял двигател....дросел?

    Привет,да питам за бензиновия двигател 2.4/16/128к. на Мицубиши, от скоро започна да прави драми при топъл двигател.
    Като загрее и от време на време започва да мени оборотите от 900 на 500 и в повечето случаи гасне. Това само на място инак си върви, днес правиха диагностика и грешки Няма, пръскаха дроселовата клапа с един спрей и по парцала имаше черно-мазно...
    Прави го и на Газ и на Бензин.
    Тъпото беше че като избърсаха дросела и я събраха,спря уж да го прави на бензин....и тръгнах към газаджията...и пак почна...
    Според вас дали е от дросела, на него има една букса с 2 жици и едно като моторче? или клапан??
    Дали трябва да се демонтира целия дросел и да се промие и изстърже ако има нещо...
    Така изглежда.... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20230202-161748.png
Прегледи:423
Размер:181.4 КБ
ID:6910252 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20230202-161748.png
Прегледи:389
Размер:181.4 КБ
ID:6910253
    Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
    Краси
    "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

  • #2
    Клапан за празен ход.Чисти се,проверява се и ако трябва се сменя.
    Последно редактирано от plamenpe; 02-02-23, 19:12. Причина: допълнение

    Коментар


    • #3
      Вентила за ПХ или управлението му.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        Благодаря за отговорите, но клапана или вентил за ПХ това отдолу на снимката ли е?
        Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
        Краси
        "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

        Коментар


        • #5

          Коментар


          • #6
            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230203_134216.jpg Прегледи:0 Размер:402.6 КБ ID:6910383
            днес го демонтирах, имаше нещо като катран покрай Опръстена и на конуса сажди.(с 4 жици е)
            Измих,почистих и събрах, Но... положението е Същото...
            Четох в VW че някои се обучавали на компютър или през ключа за запалване
            Дали ако махна минуса на акумулатора за известно време ще има ефект ...
            Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
            Краси
            "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

            Коментар


            • #7
              Колата има ли газ?
              Но, за начало проверете дали не смуче паразитен въздух отнякъде след дросела.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                Колата има ли газ?
                Но, за начало проверете дали не смуче паразитен въздух отнякъде след дросела.
                Има газ, и на бенз. и газ ги мени или гасне на празен ход...
                Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                Краси
                "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                Коментар


                • Двигателист
                  Двигателист коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тогава, първо изолирай газовата, спри кранчето на бутилката, нулирай адаптациите и карай само на бензин известно време (100-200 км).

              • #9
                Имам дросел , който трябва да се обучава , в едно Пажеро . Като не е "обучен" дросела ,само се клатят оборотите на празен ход и е неприятно , не е чак да гасне колата .
                Сигурен ли си , че не взима въздух от някъде , дето не трябва ? Всичките й вакумчета в ред ли са им маркучлетата и подредени ли са , дето трябва ?
                Моята е с подобни симптоми , като забравя да включа буксата на датчика , дето мери въздух -преди кутията на възд.филтър ми е и я разкачам , когато сменям филтъра .
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • lakatnika
                  lakatnika коментира
                  Редактиране на коментар
                  При мен играят 900-400 и гасне...дросела същия като тоя от снимките ли е?, щото и днес един МаЙстор ми каза че на тоя дросел стъпковото за ПХ нямало какво да се Обучава...

              • #10
                Имах пробита мека връзка на изпускателната система преди катализатора. Викат отзад нищо не духа -сигурно от това гасне.Даваше 2 грешки 0141 и 0172. С надеждата да е от това днес ми махнаха катализатора платих една Сума....оффф и Проблема си е същия... сега ми дава грешка 0140 и 0141.
                Като сряза катализатора отпред се виждаха парчета...днес след като си го прибрах извадих парчетата и се оказа....че вътре е цял/здрав....отзад изглежда много Чист, отпред има нагнетени парченца, но не знам дали не може да се почистят.... иначе Сух и Чист.
                Някой знае ли дали като е запушен-трябва да е мазен, мокър и т.н.???
                Чудя се дали запушването не е било само от парчетата...и той да си е Читав...
                Сега трябва да намеря Диагностика която да я прочетете за да ми кажат дали сондите работят...
                Някой да знае къде има ЛЪНЧ? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230216_170300.jpg
Прегледи:221
Размер:342.4 КБ
ID:6912647 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230216_170238.jpg
Прегледи:233
Размер:366.2 КБ
ID:6912648 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230216_170329.jpg
Прегледи:223
Размер:482.8 КБ
ID:6912650
                Прикачени файлове
                Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                Краси
                "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                Коментар


                • #11
                  Не искам да те плаша ама...

                  Меката връзка се е пробла от зор заради задръстен катализатор. Свалил си задния катализатор. Предния катализатор ти се разпада и от там са тези парчета. Предполагам, че освен, че мени обороти е и куц удушен кон. Оправяй и предния катализатор.
                  Пак да не те плаша, ама щом си стигнал дотук очаквай скоро гарнитура на главата. Масло пипа ли? Ако пипа и газта е от сравнително скоро - Честито - от това ти е заминал катализатора. Като духне гарнитурата прави всичко - гумички на клапаните, сегменти и задължително с нови болтове!

                  Този филм го гледах... Ама сам си бях виновен. Карах над 1000км. със задръстен катализатор от липса на време. После като замина гарнитура вместо да направя всичко както трябва правих глупости и резултата беше 3 сваляния на главата за 6 месеца. Писна ми и продадох колата, новия собственик няка никакви подобни проблеми.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                    Не искам да те плаша ама...

                    Меката връзка се е пробла от зор заради задръстен катализатор. Свалил си задния катализатор. Предния катализатор ти се разпада и от там са тези парчета. Предполагам, че освен, че мени обороти е и куц удушен кон. Оправяй и предния катализатор.
                    Пак да не те плаша, ама щом си стигнал дотук очаквай скоро гарнитура на главата. Масло пипа ли? Ако пипа и газта е от сравнително скоро - Честито - от това ти е заминал катализатора. Като духне гарнитурата прави всичко - гумички на клапаните, сегменти и задължително с нови болтове!

                    Този филм го гледах... Ама сам си бях виновен. Карах над 1000км. със задръстен катализатор от липса на време. После като замина гарнитура вместо да направя всичко както трябва правих глупости и резултата беше 3 сваляния на главата за 6 месеца. Писна ми и продадох колата, новия собственик няка никакви подобни проблеми.
                    Преди тоя катализатор имаше едно доста по малко гърне със същата форма... изобщо не съм подозирал че и То е катализатор...Само че То остана в сервиза... майстора каза че не знае какво е...и че не било катализатор...Аман от майстори...
                    Иначе и аз стигнах до извода за Зора на меката връзка...и наистина беше Удушен Кон...но от днес е с Резонансно гърне, има мощност и се форсира добре...и май имам един Здрав Свален катализатор...оффф
                    Инак филма с гарнитурата на главата го играх преди година и два месеца точно -оправиха я тогава но сегменти не са сменяли и от тогава Доливам Масло...дали това ще окаже влияние на Гарнитурата Пак...?

                    Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                    Краси
                    "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                    Коментар


                    • #13
                      Първоначално публикуван от lakatnika Преглед на мнение

                      Преди тоя катализатор имаше едно доста по малко гърне със същата форма... изобщо не съм подозирал че и То е катализатор...Само че То остана в сервиза... майстора каза че не знае какво е...и че не било катализатор...Аман от майстори...
                      Иначе и аз стигнах до извода за Зора на меката връзка...и наистина беше Удушен Кон...но от днес е с Резонансно гърне, има мощност и се форсира добре...и май имам един Здрав Свален катализатор...оффф
                      Инак филма с гарнитурата на главата го играх преди година и два месеца точно -оправиха я тогава но сегменти не са сменяли и от тогава Доливам Масло...дали това ще окаже влияние на Гарнитурата Пак...?
                      Общо взето се случва следното:
                      1. Колата гори масло.
                      2. Маслото + газта(ама газта по-бавно) запушват първо първия катализатор.
                      3. В следствие на запушването на катализатора по-високата температура бързо прегаря гарнитурата.
                      4. Първия катализатор става на парчетата и прах които запушват втория(нямаш здрав катализатор), за запушването на втория катализатор помага и маслото.
                      При мен в първия катализатор не беше останало нищо. От първия катализатор бяха останали шепа парчета събрани при втория точно както при теб.

                      Дали пак ще си гарнитура - може и да не си. Стигнеш ли пак до гарнитура - оправяй и другото.
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • lakatnika
                        lakatnika коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря за съвета (тоест и сегментите) както казах Аман от МайсторЧета
                        Някой Корифей на диагностика да знаеш....в Софето?

                      • Иван Жоров
                        Иван Жоров коментира
                        Редактиране на коментар
                        За София не мога да помагам. Грешките които си описал би трябвало да са от ламда сондите, ама може и да не са. При мен телефона освен кода изписва и някаква информация.

                        Изтървал си я малко с катализаторите, но то и аз я изтървах хем я усетих. Замери компресия и ако е ниска - за сегменти си. Може да не бързаш да ги сменяш. Аз бях с много ниска компресия преди да сменя сегментите и очаквах да живне и да падне разхода след смяната им но ефект почти нямаше. Масово японските двигатели след 2003г. до поне 2009г. страдат от сегменти.

                    • #14
                      -Та от сегменти ли да губи обороти на П.Х викаш???
                      Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                      Краси
                      "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                      Коментар


                      • Иван Жоров
                        Иван Жоров коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не. От сегменти губи масло, отделно няма компресия. Вижте добре грешките които дава. Почти съм сигурен, че ще е проблем с ламбда сондите, ако е само втората - не го мисли, тя е да следи катализатора. Ако е първата - може от нея да имаш проблем с празния ход.

                        Друго важно и съществено: Вероятно вече сегментите са доста заминали и "духа" повечко в картера, това е възможно да цапа дроселовата клапа(през клапана за картерните газове), но сте я гледали и чистили, там трябва да има видимо количество масло за да е от това. Другото е клапана за празен ход. На друга кола съм имал такъв проблем със сцепен щуцер на клапана от който смуче въздух и играе празния ход. При мен се чуваше отчетливо съскане от мястото на проблема.

                    • #15
                      Днес беше поредното даване на пари. То без пари не може де...
                      След удушения кон от драмата с катализатора, днес Успешно ми направиха диагностика и на 2те горива и Целия проблем е бил в изпарителя на газовото и инжекторите.(Диагностика е много добър и също така е Газаджия-много си разбира от работата според мен, и има ЛЪНЧ!)
                      (сондите са си в норма-няма драма,ни дистанц. втулки)
                      След като се сдобих със Нови, за сега Китаеца Заспа (надявам се да е за дълго-само Мърка)-утре ще го изкарам на Дълго да видя как е...
                      БЛАГОДАРЯ на всички отзовали се (и ме извинете за невежеството)
                      Бъдете Здрави и нека силата бъде с Вас!!!
                      Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                      Краси
                      "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X