Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странен проблем с палене на Теракан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странен проблем с палене на Теракан

    Здравейте колеги. От известно време имам драми с паленето, който до днес отдавах на акумулатора. Днес обаче го смених и проблема си остана. Накратко, когато тръгна да паля се чува само цъкане на бендикса и нищо не се случва, никаква наченка да завърти и това го прави много пъти под ред. Когато изгася всички консуматори в купето(радио, парно итн) мотора успява да завърти и да запали. Днес сложих чисто нов бош с 950А стартово число и проблема си остана. За момента съм се насочил към рециклиране на стартера, но съм озадачен , че когато спра консуматорите успява да завърти и това го прави и при стария и при новия акумулатор.
    Ако някой друг е срещал подобен проблем ще се радвам да сподели опит преди да съм почнал да целя сервизите с пачки.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

  • #2
    Провери и почисти връзките на силовите кабели към стартери към купе -масата . Аз имах подобен проблем от лоша маса на самия стартер към шасито ! След почистване на стартера се оправи .

    Коментар


    • #3
      Стартера не е излишно да се профилактира, а остане ли проблема, вече при читав жичкаджия на място... Може и от ключа/клемореда да е, или някое реле, бушон, хлабава/окислена връзка...
      Това с изключването на консуматорите може и съвпадение да е. Аз залагам 90% че проблема е в стартера, 5% да ключ/клеморед.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        +1 за стартера. Моят, цяла година въртеше все по-тегаво и по-тегаво. И аз обвинявах акумулатора, въпреки че беше Варта на 2+ години. Също и многото ми каране градско - често палене, подгревни свещи които работят до достигане на 60 градуса.

        Накрая стигнахме до Цък-Цък. Като свалих стартера, отвътре изкарах 2 шепи графит - тотално задръстен. Четките и те бяха свършили. След ремонта стартера върти, все едно че нямам компресия - като вентилатор. Акумулаторът си е същия.

        П.П. На старото ми Рено няколко пъти съм сменял включвателя. Там нагарят контактите и Цък-Цък, върти когато си поиска.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Рециклирал си го, т. е. не е заменен с нов ?
          Това за Тераното нали ?

        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Рециклирал е силно казано - в сервиз за стартери са сменени четки (защото са с точкови заварки), заден лагер и заден капак, защото беше износено леглото, в което ляга лагера. Дадох 100 лв без демонтаж/монтаж. За Терано става въпрос

      • #5
        Имах такъв проблем с Диско-2. Оправи се със смяна на контактната плочка на стартера (май така се казваше)
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #6
          Благодаря за отговорите,
          ето как се държи :
          https://www.youtube.com/watch?v=jRIutw0BfoY
          Забравих да спра радиото, но исках да покажа как пали със и без консуматори а той взе ,че запали със. Вчера проверявах за утечка и няма такава. Явно ще свалям стартера и ще го пращам за рециклиране.
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар


          • #7
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #8
              Два пъти съм се сблъсквал с подобен проблем, единя път път беше лош кинтакт с клемата на акумулатора - дребните консуматори ги храни без проблем но не можеше да отдаде силен ток за стартера.
              Другия път си бяха четките, оправи се сравнително евтино ама беше малко гадно като не можах да запаля
              Другото което се сещам е механичен проблем с лагерите дето водят остта на стартера.

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                От описаното от теб мога да изключа клемите, другото като рециклират стартера.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X