Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 4x4 Ssangyong Kyron

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с 4x4 Ssangyong Kyron

    Здравейте колеги, Имам проблем с 4x4-то на Кyron-а, 2006г 2.0, 141к.с, дизел, ръчка, климатроник.
    Август месец минала година го вземах нов внос от Австрия и при смяна на маслото на диференциала, майстора каза че е имало вода в диференциала, карах я така известно време и задния диф си замина, но можех да я карам на 4x4 карах я малко около 100-тина м колкото да я прибера с около 20/30км. Намерих друг диф абсолютно същия с абсолютно същото предавателно число. И така майстора я направи и зимата си включвах 4х4 и нямах никакви проблеми. Може би за последно февруари месец го използвах 4х4 но си беше перфектно. И вчера бях малко на черен път включвам и като че ли не иска да превключи на 4x4H или L и се получава едно задържане на задните колела и не иска да върви, дори и се повдигат леко задната дясна гума. Но след като върна на задното предаване и нямам проблеми, колата си върви. Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем? И ако да ще съм много благодарен да сподели, ако се е справил. Или ако знаете майстор в Русе.

  • #2
    Като на дифове с различни ПЧ ми звучи.

    Ако си го карал в калищак или на хлъзгаво след ремонта, дори и да е било с различни ПЧ, може и да не го усетиш, но ако сега си включил предното на относително твърда настилка, веднага се получава това което си описал, а ако си по-настоятелен, може да се чуе "прас", след което да не може да мръднеш на собствен ход.

    Нооо, през компа и пръча не работи, та си заведи жипката на майстор преди да е станало от зор.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      Не съм, беше чист пътя, без кал, имаше много малки неравности, просто реших само да го проверя, даже и пет метра не съм минал. А иначе зимата си го карах на 4х4 по 50-тина метра без проблеми при кал или сняг, но нито беше много кал, нито много сняг

      Коментар


      • #4
        Ами първо, не включвай 4х4 на асфалт.

        За предавателните числа - включи 4х4, вдигни две колела от едната страна, отбележи с нещо точка на двете и почни да въртиш с ръка. 20 кръга на едното трябва да направят точно 20 кръга на другото.

        Коментар


        • kalin09
          kalin09 коментира
          Редактиране на коментар
          Това не е точно така.

      • #5
        само на пръст ли трябва да се включва? че аз преди да вляза на черно спрях включих го и тогава при потегляне не тръгна даже и не стигнах до черното и върнах на задно и продължих по асфалта докато се прибера, на моменти даже ми се струваше че задържат задните гуми но се оправи и днес съм нямал проблеми като карах

        Коментар


        • #6
          Само на слаб терен се включва 4х4. Еле па ако имаш съмнение за здравината на нещата по трансмисията или за предавателните числа.

          Иначе ако знаеш какво правиш - нормално е примерно да включиш 4L на асфалт ако се опитваш да потеглиш нагоре с нещо много тежко закачено отзад. Само за потеглянето де.

          Коментар


          • #7
            амиии утре ще пробвам на черно и ще видя какво ще се получи

            Коментар


            • #8
              Направи първо пробата с въртене на колелата.

              Коментар


              • #9
                и това ще направя, а есп-то да го изключвам ли?

                Коментар


                • #10
                  Изгасяш колата на включено 4H, неутрална предавка и без ръчна.

                  Вдигаш две леви колела на крик. Или две десни ако са ти сгодни.

                  Отбелязваш с лепенка еднакви точки на двете гуми и почваш да въртиш едната. Тя ще върти другата, а ти ще броиш колко се е завъртяла едната и колко другата.

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Само на слаб терен се включва 4Х4.. Еле па ако имаш съмнение за здравината на нещата по трансмисията или за предавателните числа.

                    Иначе ако знаеш какво правиш - нормално е примерно да включиш 4L на асфалт ако се опитваш да потеглиш нагоре с нещо много тежко закачено отзад. Само за потеглянето де.
                    Кажи на хлъзгав терен, та да се разбере за какво става дума. А още по-добре на много хлъзгав
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

                      Кажи на хлъзгав терен, та да се разбере за какво става дума. А още по-добре на много хлъзгав
                      На много хлъзгав (лед) с различни предавателни числа и 4х4 ще вземеш олимпийските десятки на фигурно пързаляне.

                      Коментар


                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        За подчертаното става дума, не за целия пост .

                    • #13
                      джипката е с автоматични хъбове и гумите не зацепват като я вдигнах на криковете, но отидох начерно с кал, както зимата съм я карал, включих 4x4 в калта и буквално заора джипката карах около 200/300м и излязох без проблеми. Сега разбрах къде ми е била грешката. Благодаря за отговорите и отделеното време

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Опростяваме задачата на Ясен - вдигаш колелата от едната страна, подпираш другите две с трупчета, палиш мотора, включваш предния мост, и включваш някоя скорост...
                        След това слизаш да гледаш дали вдигнатите колела се въртят еднакво бързо(колата няма да тръгне), като за целта е добре да им драснеш или залепиш нещо, както се спомена, за да им преценяваш по-лесно оборотите.
                        Става и казаното от Ясен, но при запален мотор, и скоростите на неутрална. Хъбовете ти трябва да са вакуумни.

                      • Ясен
                        Ясен коментира
                        Редактиране на коментар
                        Те ако са инерционни той и с ръка ще ги задейства.

                      • Джоу (x3mrjoe)
                        Джоу (x3mrjoe) коментира
                        Редактиране на коментар
                        На ток са, но в момента не се сещам дали не бяха постоянно зацепени, а пък контакта не ги изключваше, като по този начин дори и нещо да се преебе, остават зацепени.
                        За последно сменяхме на приятел кийронските главини, които са в комплект с електрическите хъбове през 2015, та последните ми спомени са от тогава.
                        Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 15-05-22, 22:34.

                    • #14
                      Първоначално публикуван от ivcho85 Преглед на мнение
                      Не съм, беше чист пътя, без кал, имаше много малки неравности, просто реших само да го проверя, даже и пет метра не съм минал. А иначе зимата си го карах на 4х4 по 50-тина метра без проблеми при кал или сняг, но нито беше много кал, нито много сняг
                      Нали точно това се опитах да ти обясня.

                      След ремонта си го тествал на хлъзгаво и си е вървял без проблем, щото гумите си се въртят със скорост на която каквато ѝ е кеф.
                      Когато си го включил на настилка с добър контакт, пак са се опитали да са самостоятелни, ама не им минава номера, щото трябва да се въртят с еднаква ъглова скорост за да можеш да се движиш безпроблемно.

                      То това е и причината поради която с включен парт-тайм не може да си правиш обратни завойчета на сух асфалт.

                      Отиди при някой който разбира какво прави, за да го погледне, щото явно оня който ти е взел парите за "ремонта", просто ти е взел парите.

                      ... а ако искаш да те пратим при такъв, напиши къде се подвизаваш.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • ivcho85
                        ivcho85 коментира
                        Редактиране на коментар
                        От Русе съм, ще е добре ако знаете някой майстор, да ми препоръчате или някой близо до Русе

                    • #15
                      Някой да знае майстор, който да разбира от 4х4. От Русе съм, може и близо до Русе

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X